KERMAN forum
21.04.2014, 14:28:31 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Novosti: Pozivamo vas na suradnju na forumu www.kerman.hr. Pozdrav

Portal   Forum   Pomoć Traži Kalendar Prijava Registracija  
 Str: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 11   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Filmovi na sat tv  (Posjeta: 93550 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
riki_mo
VIP

« Odgovor #48 : 08.04.2007, 17:42:23 »

Filmovi na Premiere Direkt kanalima za period 06.-13. april:

Miami Vice (2006) Action / Crime / Drama / Thriller NEW

Starring Colin Farrell, Jamie Foxx, Luis Tosar, Li Gong and Naomie Harris. Director Michael Mann.

When an informer, his family and two FBI agents are killed by an international gang of drug dealers, Detectives James 'Sonny' Crockett and Ricardo 'Rico' Tubbs are assigned to work undercover for the FBI in a joint operation to disclose which agency leaked the information to the criminals. They plot a scheme to approach with their team of agents to the manager José Yero and later to the druglord Arcángel de Jesús Montoya. Along the mission, Sonny meets the accountant, investor and mistress of Montoya, Isabella, and after a romantic affair, they fall in love for each other, blurring his professional commitment with his personal feelings.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Mission: Impossible III (2006) Action / Adventure / Thriller

Starring Tom Cruise, Michelle Monaghan, Keri Russell, Ving Rhames, Jonathan Rhys Meyers and Philip Seymour Hoffman. Director J.J. Abrams.

Former secret agent Ethan Hunt is now having a quiet and peaceful life along Julia, his fiancée. But one night, comes a new mission for Ethan, the rescue of an ex colleague, Lindsey, kidnapped by a sadistic and dangerous weapons dealer, Owen Davain. But there's one thing: Julia doesn't know that Ethan is a secret agent. So, Ethan will have to accept the mission without telling Julia the truth. Things doesn't go well with the rescue, and now Ethan is on the search of Owen, who is closing some deals in The Vatican. Brassel, the agency director, puts Ethan in charge of another mission: locate a mortal weapon, only known as "Rabbit Foot". The answer will be at Owen's secret documents and information. So Ethan, with the assistance of an incredible team formed by his old mate Luther, and new acquisitions like Zhen and Declan, will chase Owen all over the world, from Rome to Shanghai City, using high-tech and all sort of gadgets. But Ethan's little secret to Julia will have fatal consequences, finding out that happiness of love won't combine well with his secret work as a spy.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Basic Instinct 2 (2006) Crime / Drama / Mystery / Thriller

Starring Sharon Stone, David Thewlis, Charlotte Rampling, David Morrissey, Hugh Dancy and Indira Varma. Director Michael Caton-Jones.

In London, while using drugs and having sex in a speeding car with a famous soccer player, the blond writer Catherine Tramell drives off the road, falls in the river and the athlete drowns. Dr. Michael Glass is assigned for a forensic evaluation, and in spite of being against bail, Catherine is released. Later Catherine goes to Dr. Michael's office and initiates therapy with him, and he sees that she is an omnipotent manipulative woman. However, as far as Dr. Michael knows her deeper and deeper, he becomes obsessed for her, while people of their relationship are killed.

~~~~~~~~~~~~~~~~

The Da Vinci Code (2006) Drama / Mystery / Thriller

Starring Tom Hanks, Ian McKellen, Alfred Molina, Audrey Tautou, Jean Reno, Jurgen Prochnow and Paul Bettany. Director Ron Howard.

The story tells the investigation started by symbologist Robert Langdon and a good looking cryptologist, Sophie Neveu, around the murder of a Museum Louvre's curator. In fact, the unfortunate murdered man was Sophie's grandfather, and the corpse was founded with a series of symbols and codes, like a pentagram and a Fibonacci number sequence. But police detective Fache will begin to chase Langdon, who escapes after receive a warning about the captain's real intentions. Sophie has with her a kind of key with dots and number 24 engraved on it, which opens to her and Langdon a big complex investigation, that involves a supposedly heretic theory: JesusChristh and Mary Magdalene were, in fact, a couple which give rise a daughter, named Sara. A millenarian sect called The Priory of Sion, has kept for centuries the secret of that matter. A masochist and kind of psychopath albino monk, Sibilas, an Opus Dei member, will chase Langdon and Shophie as well, in order to impede that they solve the mystery of Christ and Mary Magdalene, and also the real meaning and location of the Holy Grial. A passionate British researcher, will help Langdon in his quest, revealing them several symbolisms at Da Vinci's master work The Last Supper, traveling to mythical places in the UK, like The Church Temple, where is believed that a group of Templars Knights are buried, and Sir Isaac Newton's tomb at Westminster Abbey, where are located some of the main keys to solve the Holy Grial's mystery.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ice Age: The Meltdown (2006) Animation / Adventure / Comedy / Family

Voices by Denis Leary, John Leguizamo, Queen Latifah, Ray Romano and Seann William Scott. Director Carlos Saldanha.

When the valley where they live is threatened by the melt of the surrounding ice, the mammoth Manny, the sloth Sid and the saber-toothed tiger Diego advise the other animals to look for shelter outside the place. While escaping, the trio meets Ellie, a female mammoth that believes she is an opossum like her two mischievous brothers. Meanwhile, the squirrel Scrat tries to retrieve his walnut in the most unusual situations.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Over the Hedge (2006) Animation / Adventure / Comedy / Family

Voices by Bruce Willis, Garry Shandling, Steven Carrell, Thomas Haden Church and William Shatner. Directed by Tim Johnson and Karey Kirkpatrick.

Upon waking up after hibernation, a group of forest animals discover that a tall hedge has appeared out of nowhere, half their forest is gone, they have little to no food left. While Verne, a nervous turtle who acts as leader, suggests they simply adapt, RJ the raccoon shows up and gives them another option: go over the hedge and get food from the humans! The other forest animals quickly give into RJ, sneaking into the human world to get all the food they can grab. What they don't know is that RJ is actually in debt to a hungry bear, who has given him one week to replenish his food supply, or RJ takes its place!
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #49 : 08.04.2007, 17:44:41 »

RTL  01:10
Ponedjeljak 09.04.2007

Horor, Triler, Misterija, SF

Zemlja: USA
Trajanje: 98 min
Ocjena: 6.6/10

IMdB
 BEZ POVRATKA
FINAL DESTINATION (2000)

Redatelj: James Wong
Glumci: Devon Sawa, Ali Larter, Kerr Smith, Tony Todd, Kristen Cloke, Seann William Scott

Smrt ne priznaje 'Ne' kao odgovor. Ona se približava, a Alex je proklet saznanjem kada, kako i gdje će sljedeću žrtvu povesti na put bez povratka.

Nakon što se zajedno s ostalim članovima srednjoškolskog francuskoga kluba ukrcao u avion za Europu, Alex Browning (Devon Sawa) predosjeti kako će avion eksplodirati ubrzo nakon polijetanja pa u napadu panike upozorava odgovorne, koji ga ne shvaćaju ozbiljno. Međutim, zbog kaosa koji je izazvao, sedmero učenika prisiljeno je napustiti avion. Iako su se u početku ljutili na njega, vrlo brzo shvate da im je spasio život. Naime, čim avion uzleti, Alexove se vizije ostvare. Nekoliko mjeseci poslije preživjeli učenici počinju umirati neobjašnjivim smrtima, a Alexu postaje jasno kako se Smrti ne može pobjeći. U pravoj eksploziji tinejdžerskih horora koju je izazvao planetarni uspjeh Wes Cravenovog 'Vriska', u moru klišeiziranih naslova međusobno lako zamjenjivih zapleta svojom se originalnom pričom i vrhunskom realizacijom izdvojio sjajni 'Bez povratka', za kojim su snimljena i dva nastavka. Redatelj James Wong pravi je majstor stvaranja osjećaja posvemašnje nesigurnosti, ali su za potpuni užitak gledanja jednako tako zaslužne i ironične scene koje se povremeno izruguju svojim likovima. Devon Sawa jedna je od velikih holivudskih nada, koja je ovdje pokazala kako se u okviru teen filma odlično snalazi, ali i da zaslužuje nastupe u ozbiljnijim filmovima. Uz njega, u ovome sjajnom filmu nastupaju i Ali Larter, Kerr Smith i drugi.

NOVA  02:16
Ponedjeljak 09.04.2007

Drama

Zemlja: Francuska
Trajanje: 85 min
Ocjena: 6.8/10

IMdB
 RUBY&QUENTIN
Ruby & Quentin (2003)

Redatelj: Francis Veber
Glumci: Gerard Depardieu, Jean Reno, Andre Dussollier, Richard Berry, Leonor Varela, Aurelien Recoing, Jean-Pierre Malo, Jean-Michel Noirey,Ticky Holgado, Michel Aumont

Quentin (Gerard Depardieu) izluđuje sve oko sebe, završava iza rešetaka gdje dijeli ćeliju s okorjelim lopovom Rubyjem (Jean Reno) koji ni sa kime ne želi progovoriti niti riječ. Prije nego što su ga ulovili, Ruby je uspio sakriti veliku količinu novca ukradenog od Vogela, opasnog kriminalca koji je ubio Rubyjevu ljubavnicu Sandru (Leonor Varela). Iako ga potpuno ignorira, Quentin svejedno počinje gajiti duboke prijateljske osjećaje za Rubyja i obojica igrom slučaja uspijevaju pobjeći zajedno iz zatvora kada započinju njihove opasne i urnebesne avanture. Rubyjev cilj je ubiti Vogela (Jean-Pierre Malo) kako bi osvetio Sandrinu smrt i uzaludno se pokušava riješiti Quentina za kojega sumnja da je u dosluhu s policijom, čak i kada ga ovaj spasi od Vogelovih suradnika. U mješavini vodviljske komedije i brzog akcijskog filma, obojica završe u ženskoj odjeći, u igri mačke i miša s Vogelovim snagatorima... Vremenom, njihovo se prijateljstvo učvršćuje u zajedničkim nevoljama, i kada se ponovno nađu iza rešetaka, ništa ih više ne može razdvojiti.
Ponedjeljak 09.04.2007

RTL  10:00
Ponedjeljak 09.04.2007

Obiteljski, Komedija

Trajanje: 87 min
Ocjena: 5.3/10

IMdB
 O MAČKAMA I PSIMA
CATS AND DOGS (2001)

Redatelj: Lawrence Guterman
Glumci: Jeff Goldblum, Elizabeth Perkins, Miriam Margolyes, Alexander Pollock

Obitelj Brody ostala je bez psa Buddyja. Majka nabavlja novo atene, beaglea, no njezin sin Scotty nije previae oduaevljen, jer lali za starim psom. Ali Brodyjevima pas nije samo kucni ljubimac, nego im je potreban da g. Brody na njemu ispituje lijekove protiv alergija na pse koje neprekidno pokuaava proizvesti u svom laboratoriju. Štenac brzo otkriva da nije stigao u obicno susjedstvo. Pod svoje ga uzme pseca apijunska skupina predvodena Butchom. Butch u svojoj kucici ima skrivene uredaje za pracenje i mrelu agenata, a cilj im je uniatavanje najljuceg neprijatelja - macaka. Mali beagle dobiva ime Lou, te iako nije dovoljno velik da bude agent, angaliraju ga da im pomale.

HTV2  13:40
Ponedjeljak 09.04.2007

Akcija, Avanturistički, Komedija, SF, Romantični

Trajanje: 95 min
Ocjena: 8.2/10

IMdB
 KRALJEVNA NEVJESTA
THE PRINCESS BRIDE (1987)

Redatelj: Rob Reiner
Glumci: Cary Elwes, Mandy Patinkin, Chris Sarandon, Christopher Guest, Wallace Shawn, Andre the Giant

Bajka. Dobri djedica (P. Falk) čita bolesnome unuku (F. Savage) bajku koju je njemu čitao njegov djed, a njemu njegov otac. Lijepa Buttercup (R. Wright Penn) zaljubi se u lijepoga kućnoga slugu Westleya (C. Elwes). Mladić odlazi na more da bi zaradio novac za vjenčanje, ali ga negdje putem ubiju gusari. Barem je takva vijest stigla do djevojke koja se nakon toga zaruči za kraljevića Humperdincka (C. Sarandon) iako je svjesna da ga nikada neće moći zavoljeti. Buduću kraljicu otme neobična trojka probisvijeta i odvodi u zemlju preko sedam mora i sedam gora. Otimačima je za petama strašni Crni osvetnik koji spašava ljepoticu. Pokazuje se da je riječ o njezinoj mladenačkoj ljubavi kojoj su gusari ipak poštedjeli život. No prava pustolovina tek započinje...
"Kraljevna nevjesta" je dobra staromodna američka bajka prepuna kraljevni, kraljeva, divova, gusara i ostalih likova rođenih za fantastične pustolovine. Maštovit i duhovit scenarij napisao je William Golding prema vlastitome romanu, a redatelj je svestrani Rob Reiner, komičar koji se dokazao i kao svestrani glumac (Enter Laughing), i kao filmski (When Harry Met Sally) i televizijski redatelj (dva Emmyja za All in the Family), i kao producent (utemeljitelj Castle Rock Productions). Ekranizacija legendarnoga pikaresknog romana Williama Goldmana četvrti je Reinerov film u kojemu je pokazao svu širinu svoga dara. Topla i duhovita, zabavna i tečno ispričana bajka, namijenjena je cijeloj obitelji i podjednako dobro funkcionira danas kao i kad je snimljena. Izvrsna glumačka ekipa na čelu s Caryjem Elwesom (Robin Hood: Muškarci u tajicama, X-files), Robin Wright Penn (Forrest Gump, She's So Lovely) i Mandyjem Patinkinom (Ragtime, Dick Tracy), uz sudjelovanje Billyja Cristala i Andyja the Gianta, izvodi nezaboravne glumačke bravure.

HTV1  20:10
Ponedjeljak 09.04.2007

Akcija, Komedija, Romantični

Zemlja: SAD
Trajanje: 117 min
Ocjena: 4.9/10

IMdB
 VOLIM NEVOLJE
I Love Trouble (1994)

Redatelj: Charles Shyer
Glumci: Nick Nolte, Julia Roberts, Saul Rubinek, James Rebhorn, Robert Loggia

Ljubavno-kriminalistička komedija o dvoje novinara - lijepoj, mladoj i pametnoj Sabrini i zrelom, već pomalo lijenom, ali šarmantnom Brackettu - koji se netrpeljivo i svim sredstvima nadmeću pišući o slučaju misteriozne nesreće... Jedan srednjoškolski profesor prisustvuje sprovodu svog oca, a nakon sprovoda u torbu stavi mikrofilm i revolver i krene vlakom u Chicago. Na stanici mu neki mršavi čovjek ljubazno pokaže u kojem vagonu neće biti gužve. Pred Chicagom vlak izleti iz tračnica i u vagonu u kojem je profesor bio svi ljudi poginu. Peter Brackett je glasoviti kolumnist novina ]Chicago Chronicle^ kojeg zbog sitne greške na poslu urednik Matt Greenfield pošalje da napravi malu reportažu o nesreći, iako je to zadatak ispod njegove reputacije. Na mjestu nesreće pojavi se i lijepa Sabrina Peterson, novinarka konkurentskih novina ]Chicago Globe^. Brackett, poznat i kao veliki ženskar, pokuša je šarmirati, ali je ne shvaća ozbiljno kao novinarku. Sutradan se neugodno iznenadi kad vidi da je članak koji je objavio Chicago Globe mnogo bolji nego njegov. Vidi to i njegov urednik, a i Sabrina. Od tog trenutka njih se dvoje počnu natjecati svim dopuštenim i manje dopuštenim sredstvima u tome tko će napisati bolji članak o događaju, budući da Sabrina otkrije da se možda i nije radilo o nesreći... Netko će čak pokušati eliminirati i neželjena novinarska njuškala.
A uza svu prividnu netrpeljivost, njih dvoje ne mogu pobjeći od činjenice da je Sabrina lijepa i privlačna, a Brackett ipak neodoljivo šarmantan.

FTV  21:15
Ponedjeljak 09.04.2007

Drama

Zemlja: Croatia
Trajanje: 100 min
Ocjena: 7.1/10

IMdB
 TA DIVNA SPLITSKA NOĆ
Ta divna splitska noć (2004)

Redatelj: Arsen Anton Ostojić
Glumci: Dino Dvornik, Marinko Prga, Mladen Vulić, Marija Škarićić, Vicko Bilandžić, Nives Ivanković, Coolio, Dara Vukić, Ivana Rošćić, Pero Vrca Snimatelj: Mirko Pivčević

U mračnim i pustim uličicama splitskog geta tijekom posljednja dva sata stare godine isprepleću se tri priče izdvojene od neobuzdanog novogodišnjeg slavlja. Tri različita ljubavna para koji se zatiču oko Peristila - sitni diler Nike i udovica Marija s djetetom, mlada narkomanka u krizi Maja i razočarani mornar Franky te zaljubljeni i naivni adolescenti Luka i Anđela - pokušavaju naći izlaz iz krajnosti u koje su gurnuti i koje nepovratno mijenjaju njihove živote.
Na Filmskom festivalu u Puli 2004. film je osvojio Zlatnu Arenu za kameru, Zlatnu Arenu za montažu, Nagrada kritičara "Oktavijan" te Nagradu "Breza" za najboljeg debitanta; na Sarajevo Film Festivalu 2004. dobio je Specijalnu nagradu žirija i Nagradu za najbolju glumicu; na Cottbus Film Festivalu u Njemačkoj 2004. Specijalnu nagradu za posebno kreativno dostignuće; na Festivalu autorskog filma u Beogradu 2004. Nagradu kritike; Europska filmska akademija 2004. - nominacija za Discovery-Fassbinder nagradu za najbolji prvi ili drugi film u Europi u 2004.; na Crnomorskom međunarodnom filmskom festivalu u Konstanci u Rumunjskoj 2005. osvojio je Grand Prix za najbolji film, Nagradu kritike i Nagradu za najbolju kameru; na Međunarodnom filmskom festivalu u Pečuhu u Mađarskoj 2005. Nagradu publike; na 27. festivalu mediteranskog filma u Montpellieru u Francuskoj 2005. Posebno priznanje žirija; na 3. međunarodnom Queens filmskom festivalu u New Yorku 2005. Nagradu za najbolju režiju; bio je službeni hrvatski predstavnik na 78. dodjeli nagrade "Oscar"; na 8. međunarodnom RiverRun filmskom festivalu u Winston-Salemu u SAD-u 2006. osvojio je Grand Prix za najbolji film, Nagradu za najbolju režiju igranog filma, Nagradu za najbolji scenarij i Nagradu za najbolju kameru igranog filma; na 9. festivalu mediteranskog filma u Bruxellesu 2006. Grand Prix za najbolji film; redatelj je dobitnik Nagrade grada Zagreba za 2005.

HRT PLUS  21:30
Ponedjeljak 09.04.2007

Komedija

IMdB search
 KINOTEKA - KOMEDIJE PRESTONA STURGESA: VELIKI MCGINTY
THE GREAT McGINTY (1940)

Redatelj: Preston Sturges
Glumci: Brian Donlevy, Muriel Angelus, Akim Tamiroff, William Demarest, Allyn Joselyn, Steffi Duna, Mary Thomas

Daniel McGinty zvan Dan (B. Donlevy) radi kao konobar u jednoj od južnoameričkih "banana republika". Spriječivši gosta da počini samoubojstvo, McGinty započne priču o svom usponu i padu šokiravši nazočne izjavom da je nekoć bio guverner...

RTL  21:45
Ponedjeljak 09.04.2007

Akcija, Avanturistički, SF, Triler

Trajanje: 128 min
Ocjena: 7.9/10

IMdB
 X-MEN 2
X2 (2003)

Redatelj: Bryan SINGER
Glumci: Hugh Jackman, Patrick Stewart, Halle Berry, Ian Mckellen

akcija, znanstvena fantastika. Nova tema u X2 je jedinstvo," kako dvije generacije X-Mena udružuju snage s najnevjerojatnijim saveznikom da bi se borili protiv nove, i to ljudske, prijetnje. Kako priča započinje, mutanti nastavljaju svoju borbu za očuvanje društva koje ih se boji i koje im ne vjeruje. Njihov cilj postaje još očajniji nakon nevjerojatnog pokušaja ubojstva predsjednika Sjedinjenih Država od strane jednog još neodlučnog napadača koji također posjeduje izvanredne moći. Sve upućuje na djelo mutanta.
Šokantan napad obnavlja politički i javni zahtjev za zakonom o Registraciji mutanata. U vodstvu protumutantskog pokreta sada je William Stryker, imućni bivši vojni zapovjednik i znanstvenik za kojeg se govori da eksperimentira s mutantima.
Strykerov rad na mutantima na neki način je povezan s tajnovitom i zaboravljenom prošlošću Wolverinea. Dok je Wolverine u potrazi za svojim korijenima, Stryker pokreće svoj anti-mutantski program počevši s velikom vojnom ofenzivom na Xavierovu kuću i Školu za nadarene. Magneto, koji je uspio pobjeći iz plastičnog zatvora, predlaže suradnju s X-Men u borbi protiv sada zajedničkog neprijatelja, Strykera.

izvor: http://phazer.info/
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #50 : 10.04.2007, 19:09:40 »

HRT PLUS  20:30
Utorak 10.04.2007

Komedija

Trajanje: 65 min

IMdB search
 BOŽIĆ U SRPNJU
CHRISTMAS IN JULY (1940)

Redatelj: Preston Sturges
Glumci: Dick Powell, Ellen Drew, Raymond Walburn, Alexander Carr, William Demarest, Ernest Truex, Franklin Pangborn

Komedija. Mladi službenik Jimmy MacDonald (D. Powell) sanjari o boljem životu odlučivši se prijaviti na natječaj proizvođača kave, tvrtke Maxford House Coffee. Tvrtka traži novi slogan, a prva je nagrada 25.000 dolara što bi Jimmyju i njegovoj zaručnici Betty (E. Drew) omogućilo da ostvare brojne želje. Doznavši da se njihov kolega prijavio na natječaj sa sloganom "Ne možete li spavati noću, to nije zbog kave, nego zbog postelje", trojica Jimmyjevih kolega odluče se našaliti s njim te mu dostave brzojav u kojem ga tvrtka obavještava da je pobjednik. Kad se o tome vijest proširi, u Jimmyjevu pobjedu povjeruje čak i direktor Maxford (R. Walburn), dok "pobjednik" i njegova ljubav počnu planirati kako potrošiti novac...
Debitiravši 1940. filmom "Veliki McGinty" za čiji je scenarij dobio Oscara, redatelj Preston Sturges (Pozdrav osvajaču, Čudo u Morgan's Creeku) iste je godine realizirao i drugi film u karijeri. Produktivni se filmaš ovaj put odlučio za ekranizaciju svoje drame A Cup of Coffee iz 1931. što je bio i radni naslov komedije "Božić u srpnju". I dok mu je satirični prvijenac na duhovit način progovorio o naličju politike združene s mafijom, drugi je Sturgesov film šarmantna priča o (ne)ostvarenim snovima i tankoj granici između zbilje i mašte. Klasična komedija zabune, film minuciozno portretira čovjeka koji se iznenada nađe u prilici da počne ostvarivati ono o čemu je dotad samo sanjao. Dakako, uslijedit će gorko razočaranje što je redatelju i ujedno scenaristu dalo mogućnost za prikaz različitih ljudskih reakcija. Film je u tom smislu duhovit, ali i analitičan rad na temu nadanja tzv. malog čovjeka čiji položaj u društvu ne daje puno mogućnosti za rizik i eventualni uspjeh. U glavnoj je ulozi vrlo dobri Dick Powell (Murder My Sweet, Happy Go Lucky), dok mu je partnerica Ellen Drew (Geronimo, Our Wife). U filmu nastupa i Raymond Walburn (Eternally Yours, Music in Manhatten), baš kao i Sturgesov "kućni glumac" William Demarest (Priča o Jolsonu, serija My Three Sons). Zanimljivo je da je Sturges tijekom rada na filmu svim zainteresiranima dopustio da prate snimanje, a sam je dizajnirao naslonjač korišten u jednoj sceni što ne čudi zna li se da se prije kazališne i filmske karijere bavio kozmetičkim izumima u obiteljskoj tvrtki (među ostalim njegov je izum i trajni ruž za usne).

RTL  21:15
Utorak 10.04.2007

Akcija, Komedija, Romantični

Trajanje: 101 min
Ocjena: 6.2/10

IMdB
 ŽIVOTINJA
Animal, L' (1977)

Redatelj: Claude Zidi
Glumci: Jean-Paul Belmondo, Raquel Welch, Aldo Maccione, Dany Saval, Raymond Gérôme, Jane Birkin

Prvoga jutra nakon vjenčanja bračni par kaskadera ne uspije izvesti akciju na snimanju. Greška je Michelova i za Jane je njihova ljubav svršena. Michel odluči glumitui slavnu zvijezdu i tako osvojiti srce žene koju voli.

PINK BiH  21:23
Utorak 10.04.2007
PINK BiH  02:35
Srijeda 11.04.2007(R)

Akcija, Komedija, Kriminalistički, Triler

Trajanje: 123 min
Ocjena: 6.3/10

IMdB
 SMRTONOSNO ORUŽJE 4
Lethal Weapon 4 (1998)

Redatelj: Richard Donner
Glumci: Mel Gibson, Danny Glover, Joe Pesci, Rene Russo, Chris Rock, Jet Li, Steve Kahan, Darlene Love

Zaplet četvrtog nastavka počinje u losangeleskoj luci. Policijski narednici Riggs (M. Gibson) i Murtaugh (D. Glover) love ribu zajedno sa svojim nametljivim pomoćnikom Leom (J. Pesci). Umjesto ribe ulove brod koji prevozi kineske imigrante kao ropsku radnu snagu...
Prvo "Smrtonosno oružje" snimljeno je 1987. Od tada svi nastavci serijala postižu veliku gledanost i dobru zaradu na kino-blagajnama. Osim akcijskog zapleta i majstorske režije, za popularnost ovih filmova najzaslužniji je glumački par Gibson - Glover, kao i ljudska strana policijskog života, njihove obiteljske situacije i duhoviti dijalozi.

NOVA  21:39
Utorak 10.04.2007

Drama, Komedija

Zemlja: Slovenija
Trajanje: 90 min
Ocjena: 7.3/10

IMdB
 KAJMAK I MARMELADA
Kajmak in marmelada (2003)

Redatelj: Branko Đurić
Glumci: Branko Đurić, Tanja Ribič, Dragan Bjelogrlić, Rene Bitorajec

Špela (Ribič) i Božo (Đurić), Slovenka i Bosanac u globalu su dva svijeta. Ona je podanak građanske, uštogljene slovenačke obitelji, on je otkačeni Bosanac. Ne priječi ih to da se vole, no priječi ih da žive život bez velikih trzavica.
Nakon što njoj jednog dana konačno dosadi njegovo ljenčarenje i malodušnost, napušta ga vrativši se roditeljima.
Njega pak to natjera da se konačno odvoji od televizora i potraži posao.
Nakon što se upetlja u mutne poslove (švercanje ljudi preko granice) s bosanskim prijateljem Goranom (Bjelogrlić) i osjeti svu bol samačkog života on shvati da bez nje ne može živjeti"
S druge strane i ona ojađena u sterilnosti svog roditeljskog doma spremna je na povratak.
Mnogo će se peripetija izvrtjeti do kraja, bit će tu live Miki Mausa, ]živopisnog^ slavljenja rođendana po slovenski, odvaljenih vrata, balkonskih salta mortale i jednih na prevaru otkrivenih grudi.
Đurić, odnosno Đuro, veliki celebrity bivše države, sarajevski nadrealist, vođa rock grupe Bombaj štampa i glumac u kultnim filmovima, od Ničije zemlje do prve filmske režije, ponovno je u žiži interesa.
Njegov redateljski prvijenac u matičnoj je zemlji Sloveniji ostvario nevjerojatan uspjeh - film je dosad vidjelo više od 145.000 ljudi.

IskonInternet

RTL  23:50
Utorak 10.04.2007

Akcija, Avanturistički, SF, Triler

Trajanje: 128 min
Ocjena: 7.9/10

IMdB
 X-MEN 2
X2 (2003)

Redatelj: Bryan SINGER
Glumci: Hugh Jackman, Patrick Stewart, Halle Berry, Ian Mckellen

akcija, znanstvena fantastika. Nova tema u X2 je jedinstvo," kako dvije generacije X-Mena udružuju snage s najnevjerojatnijim saveznikom da bi se borili protiv nove, i to ljudske, prijetnje. Kako priča započinje, mutanti nastavljaju svoju borbu za očuvanje društva koje ih se boji i koje im ne vjeruje. Njihov cilj postaje još očajniji nakon nevjerojatnog pokušaja ubojstva predsjednika Sjedinjenih Država od strane jednog još neodlučnog napadača koji također posjeduje izvanredne moći. Sve upućuje na djelo mutanta.
Šokantan napad obnavlja politički i javni zahtjev za zakonom o Registraciji mutanata. U vodstvu protumutantskog pokreta sada je William Stryker, imućni bivši vojni zapovjednik i znanstvenik za kojeg se govori da eksperimentira s mutantima.
Strykerov rad na mutantima na neki način je povezan s tajnovitom i zaboravljenom prošlošću Wolverinea. Dok je Wolverine u potrazi za svojim korijenima, Stryker pokreće svoj anti-mutantski program počevši s velikom vojnom ofenzivom na Xavierovu kuću i Školu za nadarene. Magneto, koji je uspio pobjeći iz plastičnog zatvora, predlaže suradnju s X-Men u borbi protiv sada zajedničkog neprijatelja, Strykera.

PINK  00:00
Srijeda 11.04.2007
PINK  03:15
Srijeda 11.04.2007(R)

Akcija, Triler

Trajanje: 106 min
Ocjena: 3.6/10

IMdB
 LAVINA
AVALANCHE (1999)

Redatelj: Steve Kroschel
Glumci: Thomas Ian Griffith, Caroleen Feeney, R. Lee Ermey, C. Thomas Howell, John Ashton, Geoffrey Lower

"Lavina" je akcijski triler s ekološkom pozadinom. Ljepotama snježne Aljaske zaprijetio je naftni koncern, a hrabri akcijski dvojac odlučio je spriječiti sigurnu katastrofu i uništenje prirode!
Jack (C. Thomas Howell) i njegova supruga Lia (Caroleen Feeney) te njihov najbolji prijatelj Neil (Thomas Ian Griffith), zaposlenici su agencije za zaštitu okoliša na Aljasci. Obavljajući svakodnevne zadatke, prijatelji se jednog dana zateknu usred lavine. Jack nastrada pod naletom snijega, a Neil uspije spasiti Liu. Nekoliko godina kasnije, Lia se vraća na Aljasku kako bi spriječila naftnu kompaniju da uništi okoliš, a Neil, godinama u depresiji zbog Jackove smrti, odlučuje pomoći Liai...Redatelj "Lavine", Steve Kroschel, uspio je iskoristiti lokacije na najbolji način te prikazati netaknutu prirodu kao suprotnost ljudskoj iskvarenosti i gramzivosti. Prisutnost mnogih polarnih životinja također će razveseliti ljubitelje dokumentaraca, koji će u "Lavini" pronaći mnoge kvalitetne snimke iz divljine. U glavnoj je ulozi sjajni Thomas Ian Griffith ("Vampiri"), ali tu je i zvijezda legendarnog "Autostopera", C. Thomas Howell!

Cinemania  00:00
Srijeda 11.04.2007

Triler, Kriminalistički, SF

Trajanje: 114 min

IMdB
 FATALNA ŽENA
Femme Fatale (2002)

Redatelj: Brian De Palma
Glumci: Rebecca Romijn-Stamos, Antonio Banderas, Peter Coyote, Eriq Ebouaney, Edouard Montoute

Laura Ash (Rebecca Romijn Stamos) je izazovna i ubojito lijepa - ona je "femme fatale". Rođena manipulatorica čija sposobnost mijenjanja stila i identiteta samo povećava njezinu fascinantnu auru. Osvaja nas dok uzalud pokušavamo odrediti njene prave namjere, opčinjeni smo njenim šarmom i erotičnošću. Nakon smione krađe nakita tijekom festivala u Cannesu, prevari suučesnike, odmagli sa zlatom i dijamantima da bi se stjecajem okolnosti dokopala američke putovnice pomoću koje bježi iz zemlje. Fatalna žena u avionu sreće ekscentričnog bogataša koji naivno nasjeda na njene zavodničke čari i, naravno, brak je neizbježan. Sedam godina kasnije vraća se s novim identitetom, a susret s prošlošću je neizbježan.

HTV1  00:40
Srijeda 11.04.2007

Drama

IMdB search
 PONOĆNA ANTOLOGIJA: SERENADE
SERENADES (2000)

Redatelj: Mojgan Khadem (prema priči Christine Stevens i Mojgana Khadema)
Glumci: Alice Haines, Aden Young, Siniša Ćopić, Bille Brown, David Gulpilil, Nico Lathonis, Rodney Alif

Drama. Potkraj 19. stoljeća u njemačkoj luteranskoj misiji utemeljenoj radi širenja kršćanstva među malobrojnim domorocima u pustoši središnje Australije, devet mjeseci nakon noći kupljene ljubavi, rađa se djevojčica. Nakon prerane smrti majke Aboridžinke sirotičin odgoj preuzima pastorova (B. Brown) obitelj. No njezin otac, afganistanski nomadski trgovac Shir (S. Ćopić), odvodi dijete sa sobom, te Jila (A. Haines) odrasta u muslimanskoj sredini. U trenutku kada je otac, u skladu s islamskim običajima, proda za ženu starome muli lijepa se djevojka odluči suprotstaviti, a na njezinu hrabru odluku utječe i ponovni susret s pastorovim sinom Johannom (A. Young). Nekadašnja dječja naklonost razbuktava se u snažnu mladenačku ljubav koju roditelji, pripadnici dviju različitih vjera, ne mogu prihvatiti...
"Serenada", dojmljiva australska drama o ljubavi dvoje mladih i otporima na koje nailaze u suprotstavljenim sredinama iz kojih potječu, debitantski je rad scenarista i redatelja Mojgana Khadema. Riječ je o mladome Irancu, diplomantu prestižne sydneyske Australske škole za film, televiziju i radio, čija je obitelj iskusila što znači vjerski fundamentalizam pred kojim je 1978. morala emigrirati iz Irana, a kojega podjednako zaokupljaju teme susreta različitih kultura, kao i fascinantni folklor i prošlost njegove nove domovine. Uspješno ih je objedinio u svojemu filmskome prvijencu, australskoj, nešto optimističnijoj, inačici Shakespearove tragedije, u kojoj je Romeo sin luteranskoga svećenika, a Julija kćer Aboridžinke i afganistanskog nomada, dok je radnja smještena na prijelazu XIX. u XX. stoljeće. Razmjerno bogata produkcija mladome je filmašu omogućila da se predstavi dobro dizajniranim djelom koje očarava ljepotom pustinjskoga krajolika (izvrsna kamera iskusnoga Russella Boyda) i raznolikošću kultura.

NOVA  01:49
Srijeda 11.04.2007

Komedija

Zemlja: SAD, Kanada
Ocjena: 6/10

IMdB
 SMIJEH STANUJE NA 23...
Laughter on the 23rd Floor (2001)

Redatelj: Richard Benjamin
Glumci: Nathan Lane, Mark Linn-Baker, Saul Rubinek, Dan Castellaneta

Max Prince (Nathan Lane) zvijezda je popularne serije The Max Prince Show čija je gledanost počela opadati. Iako je Princeova serija još veliki hit na Istočnoj obali, televizijski direktor Cal Weebs (Colin Fox) nagovara ga da uvede neke promjene. U međuvremenu ga stalno napada i kolumnist Walter Winchell (Frank Proctor). Prince se mora odlučiti hoće li napraviti seriju u kojoj dominira vrhunska komedija ili će se zamarati prosjekom gledanosti. Stresa je previše i Prince ga sve teže podnosi. No to nisu jedini problemi koji ga muče. Njegov odnos sa suprugom Faye (Sherry Miller) i djecom svakim danom sve je gori, a brat Harry (Richard Portnow) koji mu je ujedno pomoćnik, njegova je zadnja linija obrane protiv televizijskih direktora i neproduktivnih scenarista... Film je nominiran za nagradu Emmy 2001. godine.
Srijeda 11.04.2007

RTL  10:10
Srijeda 11.04.2007

Drama, Obiteljski

Trajanje: 94 min
Ocjena: 4.3/10

IMdB
 RICHIE RICH
RICHIE RICH (1994)

Redatelj: Donald Petrie
Glumci: Macaulay Culkin, Jonathan Hyde, Edward Herrmann

Nisu sva bogata djeca razmažena! Mali Richie Rich, ako izostavimo mnoštvo izuma, batlera i osobni fast food restoran, dijete je baš kao svako drugo! Pet prijatelja, batler, pas i jedna velika avantura čine nezaboravnu filmsku pustolovinu!

Čudo od djeteta, Macaulay Culkin utjelovljuje 12-godišnjeg milijardera koji može kupiti sve, osim normalnog djetinjstva. Kada Richijeve roditelje otmu u nemilosrdnom preuzimanju obiteljskog carstva, Richie i njegova družina priskaču u pomoć kako bi spasili tatu i mamu Rich i obiteljsko bogatstvo.Utemeljen na Harvey Comics likovima, Richie Rich je obiteljska zabava, sat i pol vrtloga akcije, zabave i smijeha koju je režirao Donald Petrie ("Cura sa zadatkom", "Grumpy Old Man"). Zvijezda filma Macaulay Culkin ("Sam u kući", "Dobar sin", "Moja djevojka") zabljesnuo je punim sjajem i pokazao zašto je bio najtraženiji mladi glumac 90-ih godina.

HTV2  11:45
Srijeda 11.04.2007

Avanturistički, Komedija

Ocjena: 6.2/10

IMdB
 DADILJINE PUSTOLOVINE
ADVENTURES IN BABYSITTING (1987)

Redatelj: Chris Columbus
Glumci: Elisabeth Shue, Maia Brewton, Keith Coogan, Anthony Rapp, Calvin Levels, Vincent Phillip D'Onofrio, Penelope Ann Miller

Nakon što joj dečko pod neuvjerljivim izgovorom otkaže izlazak, sedamnaestogodišnja Chris (E. Shue), usprkos tome što je odlučila prestati raditi kao dadilja, pristane provesti večer čuvajući djecu obiteljskih poznanika u predgrađu. Čim Chris stigne u njihovu kuću i roditelji odu na zabavu, ona primi poziv od prijateljice Brende (P. A. Miller) koja je u nevolji i preklinje Chris da automobilom dođe po nju u grad. Ne htjevši ostaviti prijateljicu na cjedilu, Chris posjedne djecu u svoj automobil i krene autocestom prema centru grada. Kad im se na cesti probuši guma, to će biti tek početak nevolja. Do kraja večeri Chris i djeca bježat će od gangstera, naći se usred sukoba dviju bandi i proživjeti još štošta, pokušavajući na vrijeme pokupiti Brendu i stići kući prije roditelja...
Ova je simpatična komedija u svoje vrijeme bila iznenađujući hit, a to je bilo znakovito za daljnji razvoj dviju zavidnih filmskih karijera, onih redatelja Chrisa Columbusa i glumice Elisabeth Shue (Napuštajući Las Vegas). Ovo je, naime, Columbusov redateljski prvijenac, film koji je najavio njegove nadolazeće radove, među kojima su i neki od najuspješnijih hollywoodskih hitova svih vremena. Baš kao što je kasnije potvrdio u uspješnicama poput "Sam u kući", "Mrs. Doubtfire" i prvih dvaju nastavaka Harryja Pottera, Columbus je i snimajući "Dadiljine pustolovine" manifestirao svoj senzibilitet za ukus prosječne publike. Doduše, ovdje još nije na raspolaganju imao velik budžet, pa su humor i akcija, umjesto na pirotehnici ili specijalnim efektima, utemeljeni na maštovito osmišljenim situacijama, luckastim likovima i vrlo dobrim glumačkim izvedbama. Tu se opet valja osvrnuti na najzvučnije ime u postavi, Elisabeth Shue, ali i zanimljive rane nastupe V. D'Onofria (Full Metal Jacket) i P. A. Miller (Carlitov način). S podosta referenci na Columbusove ranije scenarističke radove, kao što su "Gremlini" i "Goonies", ova inteligentno skrojena komedija podjednako će zadovoljiti zahtjevnije filmske znalce i gledatelje željne stotinjak minuta opuštajuće filmske zabave. E. Shue nagrađena je u kategoriji najbolje glumice na Pariškom filmskom festivalu, dok je malena M. Brewton osvojila Young Artist nagradu za izvrstan portret djevojčice koja uživa u gradskoj pustolovini sa svojom dadiljom.

HTV2  13:30
Srijeda 11.04.2007

Komedija

Zemlja: France

IMdB
 RIEN NE VA PLUS
RIEN NE VA PLUS (2003)

Redatelj: Michel Sibra
Glumci: Jean Marc Thibault, Macha Méril, Darry Cowl, Gwendoline Hamon, Laurent Philibert, André Penvern

Melodrama s elementima komedije. Francuska plemićka obitelj de Ronchard živi u prelijepom dvorcu okruženom velikim imanjem. Grof (J. M. Thibault), glava obitelji, bavi se uzgojem čistokrvnih konja, njegova supruga i kći uživaju u uređivanju dvorca, dok je unuka zaokupljena mladićem koji je na početku karijere filmskoga glumca. Jednoga dana grof ih izvijesti da zbog oskudice namjerava prodati imanje, njihov ponos i diku. Ta odluka naiđe na velike nesuglasice, a kad on dovede potencijalnoga kupca koji nudi i konkretnu svotu, izazvat će žučnu prepirku i na pomolu će biti katastrofa...
"Rien ne va plus" zabavan je i simpatičan TV film dijaloškoga tipa koji, uz duhovite situacije, nudi dražesne likove, pripadnike imućne plemićke obitelji koja, unatoč financijskim problemima, ne gubi vedrinu i životni entuzijazam. Film je režirao francuski, uglavnom televizijski redatelj Michel Sibra, a naslovnu ulogu, grofa spremnoga na žrtvovanje vlastitoga imanja, poznati glumac još iz pedesetih godina, Jean Marc Thibault, gledateljima poznat iz Pitofovog filma "Vidocq".

Cinemania  20:00
Srijeda 11.04.2007

Komedija, Kriminalistički, Romantični

Trajanje: 123 min
Ocjena: 6.1/10

IMdB
 SRCOLOMKE
Heartbreakers (2001)

Redatelj: David Mirkin
Glumci: Sigourney Weaver, Jennifer Love Hewitt, Ray Liotta, Jason Lee, Gene Hackman, Jeffrey Jones, Anne Bancroft, Nora Dunn

Max Conners (Sigourney Weaver) i njezina kći Page (Jennifer Love Hewitt) razvile su neobičnu i profitabilnu rutinu u iskorištavanju pohotnih bogatih muškaraca... Max Conners (Sigourney Weaver) i njezina kći Page (Jennifer Love Hewitt) razvile su neobičnu i profitabilnu rutinu u iskorištavanju pohotnih bogatih muškaraca: jedna od njih namami žrtvu do oltara, da bi nakon toga druga istog natjerala na preljub, nakon čega bi prva, i ne konzumiravši brak, već drugog dana tražila razvod i pobrala pozamašnu svotu novca. Jedan od takvih naivnih jest i sitni kriminalac Dean Cumanno (Ray Liotta). No on neće tako brzo prihvatiti poraz, iako se Max i Page čini da su mu sigurno i neopaženo umakle. Stoga, i ne sluteći da im je za petama, na Palm Beachu pronađu sljedeću žrtvu, duhanskog tajkuna Williama B. Tensyja (Gene Hackman), pred kojim će Max izigravati nevinu Ruskinju a Page se zaposliti kao njegova tajnica s kojom bi Tensy mogao prevariti Max. No ovoga puta stvari i neće teći onako kako su planirale, pogotovo nakon što se Page zaljubi u lokalnog konobara Jacka Withrowea (Jason Lee) ...

FTV  20:05
Srijeda 11.04.2007

Znanstveno-fantastični, Drama

Trajanje: 110 min

IMdB search
 JA ĆU BUDAN SANJATI
What Dreams May Come (1998)

Redatelj: Vincent Ward
Glumci: obin Williams, Cuba Gooding Jr., Annabella Sciorra, Max von Sydow, Jessica Brooks Grant, Josh Paddock, Rosalind Chao

Robin Williams, Cuba Gooding Jr., Annabella Sciorra, Max von Sydow, Jessica Brooks Grant, Josh Paddock, Rosalind Chao Nakon smrti sina i kćeri u prometnoj nesreći, Chris (Robin Williams) i Annie (Annabella Sciorra) Nielsen prolaze kroz teško i dugo razdoblje žalovanja. Nesretnu obitelj uskoro pogađa nova tragedija u kojoj i Chris izgubi život, ostavivši Annie posve samu. Chris nakon smrti dospijeva u raj i ponovno se susreće s djecom, sretan zbog saznanja da će jednog dana i Annie biti s njima. Kada dozna da se Annie ubila, Chris ne oklijeva otići do pakla u potrazi za voljenom ženom...

Film novozelandskog redatelja Vincenta Warda jedna je od najneobičnijih romantičnih priča devedesetih, rijetko uspio spoj tankoćutne vizualnosti i realističnih dijaloga. Iako dijeli neke temeljne dramaturške sličnosti sa standardnim holivudskim hitovima, Wardov film kvalitetom odskače daleko iznad njih. Robin Williams odlično je odigrao neutješnog supruga, čija je ljubav prema supruzi tolika da pretvara čak i raj u platno slikano rukom njegove voljene. Autori su tu nesvakidašnju komponentu priče iskoristili za impresivnu šetnju likovnim razdobljima, od renesanse do impresionizma, čija je glavna namjena oslikavanje unutarnjeg svijeta likova. Osim Williamsa, ne treba zaboraviti ni ostatak glumačke ekipe, počevši od izvrsne Annabelle Sciorre, koja je imala možda i najteži zadatak, pa do legendarnog Maxa von Sydowa. Scenarij Ronalda Bassa nije dozvolio Wardovu filmu skliznuće u patetiku i svojim je živim dijalozima vješto oživio likove, te poništio dio gledateljske nevjerice uvijek moguć 

OBN  22:00
Srijeda 11.04.2007

Drama

Trajanje: 105 min

IMdB search
 LJETNI HIT: NEPODNOŠLJIVI PRIJATELJI
FLAWLESS (1999)

Redatelj: Joel Schumacher
Glumci: Robert De Niro, Philip Seymour Hoffman, Barry Miller, Chris Bauer, Wilson Jermaine Hereida

Walt Koontz (R. De Niro) umirovljeni je policajac i nekadašnji junak, koji je živi primjer svih stereotipa o muškarcima. Stoga vrlo teško podnosi što mu je susjed transvestit Busty Rusty (P. Seymour Hoffman) kojemu često u posjet dolaze prijatelji istog uvjerenja. Kad sitni kriminalac ukrade novce od lokalnih mafijaša bježi u Koontzovu zgradu gdje dolazi do obračuna. Prije nego se stigne umiješati, Koontz doživi moždani udar. Po povratku iz bolnice, od srama ne izlazi po danu, ne javlja se prijateljima i prima terapiju u stanu. Kada dozna da bi mu u povratu normalnog govora pomogli satovi pjevanja, odluči upitati Rustyja za pomoć. Tu počinje njihov odnos koji balansira između prijateljstva i mržnje, a mafijaši istodobno i dalje tragaju za svojim novcem...

HTV1  23:55
Srijeda 11.04.2007

Socijalno-psihološka drama

Trajanje: 80 min

IMdB search
 FESTIVALSKI FILMOVI: BICYCLERAN (THE CYCLIST)
BICYCLERAN (1987)

Redatelj: Mohsen Makhmalbaf
Glumci: Moharram Zaynalzadeh, Firouz Kiani, Samira Makhmalbaf, Mohammad Reza Maleki, Esmail Soltanian, Mansour Farnia

Socijalno-psihološka drama. Nasim (M. Zaynalzadeh) je afganistanski imigrant u Iranu i supruga mu je teško bolesna. Prijeti mu zatvor ako ne plati skupo liječenje, a njegov posao, kopanje bunara, donosi mu premalo prihoda. On se ne želi upletati u mutne poslove, a njegov ga prijatelj povezuje s čovjekom koji organizira ludu igru na klađenje: vožnja biciklom u krug bez prekida punih tjedan dana. Potpomognut sinom koji će ga tjedan dana hraniti, Nasim pristaje na okladu. Lokalni moćnici vjeruju da bi ovo mogla biti nekakva urota, a Nasim možda špijun, te ga pokušavaju sabotirati, kao i oni koji su se kladili da on neće uspjeti izvoziti do kraja. Hoće li ipak uspjeti?
"Bicycleran" iranskoga redatelja Mohsena Makhmalbafa izniman je film: tema pristajanja na sulude poslove ne bi li se došlo do potrebnog novca nije nova, no način na koji to glavni junak ostvaruje je neponovljiv: radi se, naime, o perverznoj i teško ostvarivoj okladi kroz koju redatelj, osim priče, kazuje i istinu o socijalnom stanju u iranskom društvu. I sam je redatelj istaknuo da je na ideju da snimi film ove teme došao sjećajući se djetinjstva u rodnoj zemlji, u kojoj su se znala priređivati takva natjecanja. Film je izvrsno režiran i vrsnih glumačkih interpretacija, na čijem se popisu nalazi i redateljeva kći Samira, i sama poznata iranska redateljica.

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #51 : 13.04.2007, 17:41:07 »

Filmovi na TV Cabo za preiod od 13. do 20 aprila:

Video-On-Demand 1

The Black Dahlia (2006) Crime / Drama / Mystery / Thriller NEW

Starring Josh Hartnett, Aaron Eckhart, Mia Kirshner, Scarlett Johansson and Hilary Swank. Director:Brian De Palma.

The Black Dahlia is set in 1940s Los Angeles. Two cops, Bucky Bleichert (Josh Hartnett) and his partner, Lee Blanchard, investigate the death of Elizabeth Short, a young woman found brutally murdered. Bucky soon realizes that his girlfriend had ties to the deceased, and soon after that, he begins uncovering corruption and conspiracy within the police department.

---------------------------------

Video-On-Demand 2

One Last Dance (2005) Action / Comedy / Romance NEW

Starring Francis Ng, Lung Ti, Vivian Hsu, Joseph Quek, Harvey Keitel. Director:Max Makowski.

An assassin is hired to kill the men responsible for kidnapping an important man's son. With every death, the killer gets closer to the last kidnapper's name... his own.

Video-On-Demand 3

Stay (2005/I) Drama / Thriller

Starring Ewan McGregor, Naomi Watts and Ryan Gosling. Director Marc Forster.

After a car accident on a bridge, the psychiatrist Sam Foster (Ewan McGregor) assumes the case of the survivor Henry Letham (Ryan Gosling), who apparently torched and car and promises to commit suicide three days later. Sam decides to investigate deeper what happened with Henry, and feels that he is becoming detached from reality with his findings about the case. He asks his girlfriend Lila Culpepper (Naomi Watts) to help himself to stay lucid, while trying to solve the intriguing situation of Henry.

Cult (2007) Horror

Starring Taryn Manning, Rachel Miner, Joel Michaely and Myke Michaels. Director Joe Knee.

College student, Mindy (Rachel Miner), and her classmates Cassandra (Taryn Manning) and Alex (Joel Michaely) are researching an extinct local cult for a class project. Their investigation uncovers a magical jade amulet of ancient Chinese origin, which was regarded as the source of the cult’s power, and demise. Now the overachieving students have unearthed Kwan Yin's amulet, and unleashed its supernatural powers that may take their lives...and their souls.

Video-On-Demand 4

Grilled (2006) (V) Comedy

Starring Ray Romano, Kevin James, Burt Reynolds and Sofêa Vergara. Directed by Jason Ensler.

Two friends team up as door-to-door salesman of bulk quantities of frozen meat. Stuck in a slump, they learn if they don't move some beef on this particular day, they're dead meat.

The King Maker (2005) Adventure

Starring Gary Stretch, John Rhys-Davies and Dean Alexandrou. Directed by Lek Kitaparaporn.

In 1547 Fernando De Gama, a young "Soldier of Fortune" from Portugal, set sail for the Orient in a bid to find the man that murdered his father and, with luck, like many of his fellow countrymen,to make his fortune. A vicious storm in the Indian ocean almost ended his plans when the ship he was on sank. The sole survivor, he was washed up on a tropical beach only to be captured by Arab slavers and taken to Ayutthaya in the kingdom of Siam where he was offered for sale as a slave. He is rescued from slavery when a beautiful young woman Maria, also from Portugal, living in Ayutthaya with her father, buys him from the Arabs and restores his freedom. Not suprisingly he falls for Maria and Maria him, much to the chagrin of Maria's Father. As an experienced soldier his services are soon in demand when the King of Siam declares war on a Northern renegade pretender and all of the Portuguese colony are press-ganged into the service of the King. Predictably, Fernando's experience and gallantry in the heat of battle, gain favour with the King who commands him to be one of his honoured personal Guard along with a new found Thai friend of tremendous gallantry, Tong. Unbeknownst to the king, his beautiful but devious wife, Queen Sudachan, plots to kill him and place her lover on the throne. The first attempt by the Queen to rid herself of the king fails and she enlists the services of Phillippe, who it transpires was the murderer of Fernando's father. He in turn organises another failed attempt on the Kings life. As trusted guardians of the king, Fernando and Tong discover that Phillippe is involved but is killed during an attempt to arrest him. They subsequently discover that the perpetrator is the Queen but are to late to save the king who has already succumbed to her poison. The blame for the kings death is fostered upon Fernando and Tong who are arrested and forced to fight each other to the death for the amusement of Queen Sudachan and her lover, the new king.
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #52 : 13.04.2007, 17:42:47 »

Filmovi na Premiere Direkt za period od 13. do 20 aprila:

Snakes on a Plane (2006) Action / Adventure / Thriller

Starring Samuel L. Jackson, Bobby Cannavale and Julianna Margulies. Director David R. Ellis.

When Sean Jones witnesses a murder, he is asked to fly from Hawaii to Los Angeles to testify against the notorious gangster Eddie Kim. However, Kim has paid an assassin to release a crate-full of deadly snakes loose when the plane is 30,000 feet in the air. Only FBI agent Neville Flynn can protect Sean and rally the passengers together in hope of landing in L.A. alive.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Starring Sharon Stone, David Thewlis, Charlotte Rampling, David Morrissey, Hugh Dancy and Indira Varma. Director Michael Caton-Jones.

In London, while using drugs and having sex in a speeding car with a famous soccer player, the blond writer Catherine Tramell drives off the road, falls in the river and the athlete drowns. Dr. Michael Glass is assigned for a forensic evaluation, and in spite of being against bail, Catherine is released. Later Catherine goes to Dr. Michael's office and initiates therapy with him, and he sees that she is an omnipotent manipulative woman. However, as far as Dr. Michael knows her deeper and deeper, he becomes obsessed for her, while people of their relationship are killed.

~~~~~~~~~~~~~~~~

The Break-Up (2006) Comedy / Drama / Romance

Starring Jennifer Aniston, Vince Vaughn, Joey Lauren Adams, Nicole Auman and Tiffany L. Addison. Director Peyton Reed.

In Chicago, the art dealer Brooke Meyers feels not appreciated and neglected by her immature husband Gary Grobowski, who is partner of his two brothers in a tourism business, and decides to break-up with him to make Gary misses her. Gary misunderstands her true intention, both follows the wrong advices of family members and friends, beginning a war of sexes with no winner.

~~~~~~~~~~~~~~~~

The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006) Action / Crime / Drama / Thriller

Starring Lucas Black, Lil Bow Wow, Brandon Brendel, Chris Astoyan, Leonardo Nam and Nikki Griffin. Director Justin Lin.

After totaling his car in an illegal street race, Shaun Boswell is sent to live with his father, who is in the military, in Tokyo, Japan, to avoid juvy or even jail. While in school, he befriends Twinkie, a "military brat." Twinkie introduces him to the world of racing in Japan. Though forbidden to drive, he decides to race against D.K., the "Drift King", who has ties to the Yakuza, and loses, totaling the car because of his lack of knowledge of drifting, racing that involves dangerous hair pin turns. To repay his debt, he enters the underground world of drift street racing. As he becomes better and better, he must finally prove his worth in that world by once again racing D.K.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ice Age: The Meltdown (2006) Animation / Adventure / Comedy / Family

Voices by Denis Leary, John Leguizamo, Queen Latifah, Ray Romano and Seann William Scott. Director Carlos Saldanha.

When the valley where they live is threatened by the melt of the surrounding ice, the mammoth Manny, the sloth Sid and the saber-toothed tiger Diego advise the other animals to look for shelter outside the place. While escaping, the trio meets Ellie, a female mammoth that believes she is an opossum like her two mischievous brothers. Meanwhile, the squirrel Scrat tries to retrieve his walnut in the most unusual situations.

~~~~~~~~~~~~~~~~

The Omen (2006) Horror / Thriller

Starring Julia Stiles, Liev Schreiber, Seamus Davey-Fitzpatrick, Mia Farrow, David Thewlis and Marshall Cupp. Director:John Moore.

When the Vatican observatory priest sees the appearance of a comet, the Church is sure that it confirms the eve of the Armageddon. Meanwhile, the USA President's godson Robert Thorn is informed in the maternity in Rome by Father Spiletto that his wife Katherine has just lost her baby and she had troubles with her uterus and would not have another pregnancy. Spiletto suggests Robert that another just born child that lost her mother could be the substituted for his son, and Robert accepts the child and gives the name of Damien. Robert is promoted to ambassador in London after a tragic accident. When Damien's nanny commits suicide in his birthday party, a substitute, Mrs. Baylock, comes to work and live with the family. Along the years, Katherine realizes that Damien is evil, while Robert is contacted by Father Brennan, who tells him that Damien is the son of devil. When the priest dies in a bizarre accident, the photographer Keith Jennings shows evidences to Robert that the boy is the Antichrist. They travel to the town of Megiddo to learn how the boy can be stopped.
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #53 : 13.04.2007, 17:44:06 »

Filmovi na Taquilla kanalima za period od 12. do 19. aprila:

Taquilla 1

Basic Instinct 2 (2006) Crime / Drama / Mystery / Thriller NEW

Starring Sharon Stone, David Thewlis, Charlotte Rampling, David Morrissey, Hugh Dancy and Indira Varma. Director:Michael Caton-Jones.

-------------------

Taquilla 2

Lady in the Water (2006) Fantasy / Mystery / Thriller

Starring Paul Giamatti, Jeffrey Wright, Bryce Dallas Howard, Andrew Aninsman, Jarett Armstrong and Patrick Armstrong. Director:M. Night Shyamalan.

The super Cleveland Heep finds a woman swimming in the swimming pool of the condominium during the night; he slips, hits his head on the floor and faints in the water, and she rescues him. He discloses that she is a "Narf" called Story, a character of bedtime stories, that is chased by a "Scrunt" and she needs to return to her World with an eagle. Cleveland convinces the tenants to help and protect Story.

-------------------

Taquilla 3

Starring Jennifer Aniston, Vince Vaughn, Joey Lauren Adams, Nicole Auman and Tiffany L. Addison. Director:Peyton Reed.

In Chicago, the art dealer Brooke Meyers feels not appreciated and neglected by her immature husband Gary Grobowski, who is partner of his two brothers in a tourism business, and decides to break-up with him to make Gary misses her. Gary misunderstands her true intention, both follows the wrong advices of family members and friends, beginning a war of sexes with no winner.

-------------------

Taquilla 4

Hostage (2005/I) Action / Crime / Drama / Thriller NEW

Starring Bruce Willis, Kevin Pollack, Jimmy Bennett and Michelle Horn. Director:Florent Emilio Siri.

Haunted by his failure to save a child from a suicidal madman, hostage negotiator Jeff Tally leaves Los Angeles to become police chief of upscale suburb Bristo Camino. But the ghosts of Tally's previous field come back to haunt him when two brothers and their mysterious traveling companion Mars Krupchek take a suburbanite family hostage after a failed robbery. Unbenknownst to the gunmen, their hostage is actually a numbers runner for West Coast kingpin Sonny Benza, and the house contains evidence that put him away. Facing heat from associates in New York, Benza kidnaps Tally's wife and daughter and blackmails him into procuring the incriminating evidence. But the situation escalates even further when Tally discovers that Mars is a serial killer who is eyeing the hostages, and possibly his accomplices, to be his next victims.

-------------------

Taquilla 5

The Da Vinci Code (2006) Drama / Mystery / Thriller

Starring Tom Hanks, Ian McKellen, Alfred Molina, Audrey Tautou, Jean Reno, Jurgen Prochnow and Paul Bettany. Director by Ron Howard.

The story tells the investigation started by symbologist Robert Langdon and a good looking cryptologist, Sophie Neveu, around the murder of a Museum Louvre's curator. In fact, the unfortunate murdered man was Sophie's grandfather, and the corpse was founded with a series of symbols and codes, like a pentagram and a Fibonacci number sequence. But police detective Fache will begin to chase Langdon, who escapes after receive a warning about the captain's real intentions. Sophie has with her a kind of key with dots and number 24 engraved on it, which opens to her and Langdon a big complex investigation, that involves a supposedly heretic theory: JesusChristh and Mary Magdalene were, in fact, a couple which give rise a daughter, named Sara. A millenarian sect called The Priory of Sion, has kept for centuries the secret of that matter. A masochist and kind of psychopath albino monk, Sibilas, an Opus Dei member, will chase Langdon and Shophie as well, in order to impede that they solve the mystery of Christ and Mary Magdalene, and also the real meaning and location of the Holy Grial. A passionate British researcher, will help Langdon in his quest, revealing them several symbolisms at Da Vinci's master work The Last Supper, traveling to mythical places in the UK, like The Church Temple, where is believed that a group of Templars Knights are buried, and Sir Isaac Newton's tomb at Westminster Abbey, where are located some of the main keys to solve the Holy Grial's mystery.

-------------------

Taquilla 6

Poseidon (2006) Action / Adventure / Drama / Thriller

Starring Richard Dreyfuss, Kurt Russell, Emmy Rossum, Jacinda Barrett, Jimmy Bennett, Josh Lucas and Mike Vogel. Directed by Wolfgang Petersen.

It is New Year's Eve, and over 2,000 passengers & crew are ringing in the New Year aboard the huge cruise ship 'Poseidon' on the open sea. At midnight, without warning, a huge wave hundreds of feet high - a rogue wave - slams into the Poseidon and rolls it upside down. Most of the passengers & crew are killed outright, but several hundred remain alive in the ballroom, where the party was being held. Realizing their only hope of rescue lies at the surface of the water - where the ship's hull is now - a handful of survivors, led by Dylan (Lucas) and Robert (Russell) start to make their way past falling debris, flash fires, and the ever-present threat of flooding - to the ship's propeller shafts. Will they succeed - or will they join the hundreds left behind who perished as the ballroom's windows gave way under the water pressure & drowned?

-------------------

Taquilla 7

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) Action / Adventure / Comedy / Fantasy

Starring Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley and Jack Davenport. Directed by Gore Verbinski.

Picking up where the first movie left off, Will Turner and Elizabeth Swan are to be married. However this is interrupted when both are arrested for aiding in the notorious Captain Jack Sparrow's escape. The new captain, Beckett, will lift all charges, if Will can hunt down Jack and bring him back to Beckett, along with his magic compass. However, Jack has other problems. Years ago, he made a deal with Davy Jones to raise the Black Pearl. Time is up. His part of the deal was to give Davy Jones his soul. Once Will finds Jack, unaware of the current situation, Jack coaxes Will into boarding Davy Jones's ship, the Flying Dutchman, and retrieve a mysterious key. This key opens the chest that contains Davy Jones's secret. With it, you can control Davy Jones and his fearsome beast, The Kraken. Once Will retrieves said key, Davy Jones is hot on his trail, now hunting down both Jack and Will. It is now, only a matter of time, before something happens. Hopefully the pirates can reach the chest and stop Davy Jones, before he reaches them and sends them all to a watery grave...

-------------------

Taquilla 8

Little Manhattan (2005) Comedy / Family / Romance NEW

Starring Josh Hutcherson, Charlie Ray, Bradley Whitford and Cynthia Nixon. Director:Mark Levin.

Ten-year-old Gabe was just a normal kid growing up in Manhattan, untill Rosemary Telesco walked into his life actually into his karate class. But, before Gabe can tell Rosemary how he feels, she tells him she will not being going to public school any more. Gabe has a lot more to learn about life,love and girls.
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #54 : 13.04.2007, 17:46:32 »

Petak 13.04.2007

Kriminalistički

Trajanje: 119 min
Ocjena: 6.5/10

IMdB
 UBITI JE LAKO
Way of the Gun (2000)

Redatelj: Christopher McQuarrie
Glumci: James Caan, Benicio Del Toro, Taye Diggs, Ryan Phillippe, Juliette Lewis, Nicky Katt

Parker (R. Phillippe) i Longbaugh (B. del Toro) sitni su kriminalci koji ne znaju raditi ništa drugo. U banci sperme načuju o slučaju mlade trudnice Robin (J. Lewis) koja je surogat majka budućem djetetu moćnog bračnog para Chidduck. Naime, par će majci dati milijun dolara u zamjenu za dijete, koje nakon poroda više nikada ne smije vidjeti.

Petak 13.04.2007

Komedija, Kriminalistički

IMdB
 ANALIZIRAJ OVO
Analyze This (1999)

Redatelj: Harold Ramis
Glumci: Robert De Niro, Billy Crystal, Lisa Kudrow, Chazz Palminteri, Kresimir Novakovic, Bart Tangredi

Paul Vitti (R. De Niro), najmoćniji čovjek njujorškog podzemlja, nakon posjeta liječniku mora prihvatiti činjenicu da su njegovi zdravstveni problemi posljedica neriješenih psihičkih konflikata. Budući da ga za dva tjedna očekuje sveamerički sastanak mafijaša, odluči pronaći psihijatra koji će u nekoliko dana riješiti sve njegove probleme. Izabran je dr. Ben Sobol (B. Crystal), razvedeni čovjek koji živi sa sinom tinejdžerom i upravo je pred drugim brakom. Sobol se ne želi upuštati u posao s mafijašima i imati FBI za vratom, no Vitti je odlučan - liječit će se upravo kod njega. Kad Sobol otputuje na Floridu, gdje se treba vjenčati s novinarkom Laurom MacNamara (L. Kudrow), za njim stiže i Vitti, s cijelom svojom pratnjom, i od psihijatra očekuje da mu bude dvadeset četiri sata na raspolaganju...
Američki glumac i redatelj Harold Ramis (najveći mu je redateljski uspjeh komedija "Beskrajni dan") nije pogriješio kad je za glavne uloge u filmu "Analiziraj ovo" odabrao Roberta De Nira i Billyja Crystala. Slavni De Niro izvrstan je kao nemilosrdni gangster koji iznenada otkriva svoju ljudsku stranu: počinje osjećati strah, sve lakše se rasplače, a sve teže ubija protivnike i izdajnike. I komičar Billy Crystal dobro se snašao u ulozi psihijatra koji i sam ima mnoštvo problema, a kad mu u život uđu i mafijaši, nađe se u pravoj noćnoj mori. No usprkos svemu, počne osjećati simpatiju prema svome pacijentu. Psihijatrovu zaručnicu (koja mu, iz drugog pokušaja, postane i žena) glumi Lisa Kudrow, gledateljima poznata kao Phoebe iz serije "Prijatelji". Dobra gluma i režija, zanimljiva priča i duhoviti dijalozi filmu su 2000. donijeli nominacije za desetak američkih filmskih nagrada, a nekoliko ih je i osvojio - uz ostalo, proglašen je najzabavnijim filmom. Godine 2002. ista je ekipa snimila manje uspješan nastavak, komediju "Analyze That".

NOVA  21:39
Petak 13.04.2007
NOVA  14:40
Subota 14.04.2007(R)

Akcija, Kriminalistički, Drama, Triler

Trajanje: 114 min
Ocjena: 5.5/10

IMdB
 MREŽA
The Net (1995)

Redatelj: Irwin Winkler
Glumci: Sandra Bullock, Jeremy Northam, Dennis Miller, Diane Baker, Wendy Gazelle, Ken Howard, Ray McKinnon

Angela Bennett (Sandra Bullock) je mlada i lijepa programerka koja se nikada ne udaljava od kompjutera i modema. Jedina aktivnost koja ju odvaja od njih su posjeti majci. Jednog joj dana prijatelj s kojim održava kontakt isključivo Internetom i telefonom šalje program s neobičnom greškom koju treba ukloniti. Iste noći on se uputi k njoj, no pogiba u avionskoj nesreći. Angela otkrije tajnu informaciju na disku samo nekoliko sati prije odlaska na godišnji odmor. Njen život se od toga trenutka pretvara u noćnu moru, svi njeni podaci su izbrisani, te joj je dodijeljen novi identitet kriminalke. Angela se odlučuje boriti i kreće u potragu za svojim tajnovitim protivnicima.

OBN  22:00
Petak 13.04.2007

Komedija

Trajanje: 104 min
Ocjena: 5.7/10

IMdB
 NAJLJEPŠA VREMENA
The Best of Times (1986)

Redatelj: Roger Spottiswoode
Glumci: Robin Williams, Kurt Russell, Oamela Reed, Holly Palance, Donald Moffat, M. Emmett Walsh

Jack Dundee (Robin Williams) se pokušava rehabilitirati u vlastitim očima, kao i u očima obitelji i sumještana, zbog poraza koji je njegovom krivnjom prije trinaest godina doživjela mjesna ekipa američkog nogometa srednje škole Taft High u godišnjem nadmetanju s glavnim suparnikom ekipom Bakersfielda. Realizacija same ideje da se s istim momčadima ponovi utakmica, premda je svjestan da su svi izašli iz forme, obiluje komičnim situacijama. Uspjeh njegove ideje o pobjedi treba osigurati zvijezda nekadašnje momčadi Reno Hightower (Kurt Russell), sada automehaničar s bračnim i financijskim problemima. Dundee, direktor banke u vlasništvu svog tasta koji ga prezire i vodi ekipu Bakerssfielda, s Hightowerom baš i nije u najboljim odnosima. Do utakmice ipak dolazi, greška iz prošlosti je uz niz peripetija ispravljena, a to će se pozitivno odraziti i na privatni život glavnih junaka.

RTL  22:05
Petak 13.04.2007

Akcijski triler

Trajanje: 120 min

IMdB search
 LANČANA REAKCIJA
CHAIN REACTION (1996)

Redatelj: Andrew Davis
Glumci: Keanu Reeves, Morgan Freeman, Rachel Weisz, Fred Ward, Kevin Dunn, Brian Cox, Joanna Cassidy, Chelcie Ross

Skupina znanstvenika u Chicagu pokušava otkriti način korištenja vode kao jeftinog i široko dostupnog izvora energije. Kad napokon uspiju u naumu, voditelj projekta odmah poželi svoj uspjeh podijeliti s ostatkom svijeta. Prije nego što objavi vijest, ubije ga skupina maskiranih muškaraca i digne laboratorij u zrak. FBI sutradan ispituje svakoga tko je sudjelovao u projektu, a najviše dokaza upućuje na mlade znanstvenike Eddieja Kasalivicha (K. Reeves) i Lily Sinclair (R. Weisz). Njih dvoje tvrde kako je riječ o namještaljki, no kako to ne mogu dokazati, daju se u bijeg. Jedina osoba u koju imaju povjerenja utjecajni je znanstvenik i moćnik Paul Shannon (M. Freeman), pokrovitelj njihovog znanstvenog projekta. Usprkos njegovom savjetu da se predaju, Eddie to ne želi dok ne otkrije tko je odgovoran za sabotažu...
Filmografija američkog redatelja Andrewa Davisa danas ima četrnaest naslova, a među njima je svakako najpoznatiji "Bjegunac" (1993), jedan od najhvaljenijih i najuspješnijih filmova potjere svih vremena, s Harrisonom Fordom u glavnoj ulozi. Nedugo nakon što je režirao "Bjegunca", Davis je u ruke dobio scenarij za film "Lančana reakcija", tematski vrlo sličan "Bjeguncu", o pogrešno optuženom pojedincu koji bježeći pred zakonom pokušava dokazati svoju nevinost. Koscenarist J. F. Lawton (Zgodna žena) s Davisom je već surađivao na još jednom velikom akcijskom hitu, "Pod opsadom" sa Stevenom Seagalom i Tommyjem Leejem Jonesom u glavnim ulogama. Iako se "Lančana reakcija" po komercijalnom uspjehu ne može mjeriti s ta dva filma, riječ je ipak o efektnom trileru koji odlikuju zvjezdana glumačka postava, atraktivan izgled i izvrsna režija. Uz slavnog K. Reevesa (Brzina, Matrix) u glavnoj ulozi valja istaknuti i lijepu R. Weisz (Mumija, Neprijatelj pred vratima) te besprijekoran nastup nezamjenjivog M. Freemana (Sedam). Davis svojim intervencijama uspješno gradi napetu atmosferu i jednako dobro koordinira akcijskim scenama što ovom filmu uz intrigantnu radnju daruje i vizualnu atraktivnost.

HTV1  23:30
Petak 13.04.2007

Horor, SF

Ocjena: 4.4/10

IMdB
 PETAK 13: JASON X
JASON X (2001)

Redatelj: James Isaac
Glumci: Lexa Doig, Chuck Campbell, Lisa Ryder, Kane Hodder, Peter Mensah, Melyssa Ade, Derwin Jordan, Jonathan Potts, Dov Tiefenbach, David Cronenberg, Melody Johnson

Istraživački centar Camp Crystal 2010. godine. Nakon nekoliko bezuspješnih pokušaja izvršenja smrtne presude nad manijakalnim ubojicom Jasonom Voorheesom (K. Hodder), skupina znanstvenika na čelu s privlačnom doktoricom Rowan (L. Doig) zaključi da tkivo Jasonove kože i unutarnjih organa posjeduje iznenađujuću i dosad nezabilježenu sposobnost samoobnavljanja. Kad kao jedini preostali način izvršenja kazne nad Jasonom odluče primijeniti kriogeničko zamrzavanje, on pobjegne i u krvavom pohodu pobije gotovo cjelokupnu posadu istraživačkog centra. Jedina uspije preživjeti dr. Rowan i usprkos teškim ranama ipak zamrzne Jasona, pri čemu je i sama podvrgnuta kriogenizaciji. Godine 2455., tragajući za ostacima nekadašnje civilizacije, skupina vojnika i studenata arheologije s istraživačkog svemirskog broda Grindel spušta se na razrušenu i opustošenu Zemlju. Vojnike predvodi odlučni narednik Brodsky (P. Mensah), a među studentima profesora Lowea (J. Potts) izdvajaju se ambiciozna Janessa (M. Ade), njezin smireni kolega Waylander (D. Jordan), temperamentna Kinsa (M. Johnson) i neustrašiva kiborgica Kay-Em 14 (L. Ryder). Nakon što pronađu Jasona i dr. Rowan, prebace ih na Grindel i podvrgnu postupku odmrzavanja i liječenja. Doznavši da je Jason jedan od najzloglasnijih ubojica u povijesti, dr. Wimmer (D. Cronenberg), šef profesora Lowea, zaključi da bi mogao zaraditi. Nažalost, nitko od posade Grindela ne sluti da će, dok letjelica plovi prema Zemlji 2, odmrznuti Jason uskoro opet krenuti u svoj krvavi pohod...
Deseti nastavak svojedobno kultnog horor serijala Petak 13., čije se režije prihvatio majstor specijalnih efekata James Isaac (Zvjezdani ratovi VI: Povratak Jedija, Gremlini, Goli ručak, Neprijateljski rudnik, Gle tko to govori 2, Virtuoznost, eXistenZ), redatelj Sean S. Cunningham, autor izvornog filma snimljenog 1980. godine, potpisuje u ulozi izvršnog producenta. Poslije devetog dijela, filma "Jason ide u pakao", činilo se da su sve ideje iscrpljene. Međutim, čelnici producentske kuće New Line Cinema, koja je Petak 13. preuzela od konkurentske tvrtke Paramount, dosjetili su se križanju horora i znanstvene fantastike, i tako je nastao Jason X. U glavnoj ulozi je atraktivna L. Doig (TV serije Andromeda, Zvjezdana vrata SG-1), a među ostalima njezini su partneri C. Campbell (U raljama ludila, Superstar, Gradske legende: Završni rez, Anđeoske oči) i kaskader K. Hodder (Kuća, Pod opsadom, Četiri sobe, Sedam, Spawn, Najtraženiji, Državni neprijatelj, Nestali u 60 sekundi) u liku neuništivog Jasona. U cameo ulozi se pojavljuje glasoviti David Cronenberg (Skeneri, Muha, Ukleti blizanci, Goli ručak, eXistenZ, Povijest nasilja), kultni majstor horora.

OBN  00:05
Subota 14.04.2007

Drama, Ratni

Zemlja: UK
Trajanje: 125 min

IMdB
 MISIJA
THE MISSION (1989)

Redatelj: Roland Jaffé
Glumci: Jeremy Irons, Robert De Niro, Ray McAnally, Aidan Quinn, Cherie Lunghi, Ronald Pickup, Chuck Low, Liam Neeson, Barcelio Moya, Sigifredo Ismare, Asuncion Ontiveros, Alejandrino Moya

Godine 1750. na graničnom području španjolskog i portugalskog kolonijalnog posjeda u Južnoj Americi otac Gabriel, jezuit, osniva misiju u koju svojom iskrenošću i dobrotom privlači domorodačke Indijance i pokrštava ih. Istodobno, plaćenik i lovac na Indijance Rodrigo Mendoza ubije vlastita brata pošto sazna da je u ljubavi s djevojkom koja je prije bila njegova. Taj ga čin potpuno slomi pa na nagovor oca Gabriela pristupa jezuitima s namjerom da okaje i iskupi svoj grijeh. U međuvremenu, domorodačko stanovništvo s entuzijazmom prihvaća kršćansku vjeru, a otac Gabriel učeći svoje mlade indijanske štićenike pjevanju i sviranju klasičnih instrumenata dokazuje da je riječ o bićima s dušom. Međutim, to nije po volji tamošnjim moćnicima koji žele iskorištavati besplatan domorodački rad. Kako je Špajnolska u međuvemenu ukinula ropstvo domorodaca na svom kolonijalnom posjedu, ti moćnici žele da teritorij misije u konačnom razgraničenju kolonijalnih posjeda Španjolske i Portugala pripadne Portugalcima, koji i dalje podržavaju ropski rad. Visoki crkveni predstavnik treba donijeti odluku...
Nakon velikog uspjeha svog debitantskog filma "Polja smrti", koji je osvojio tri Oscara i bio nominiran za najbolji film i režiju, britanski sineast Roland Joffé (Grad radosti, Vatel) postigao je još veći uspjeh filmom "Misija". Ta strastveno i dirljivo ispričana priča zasnovana na stvarnim povijesnim događajima i scenariju klasika Roberta Bolta (Lawrence od Arabije, Čovjek za sva vremena, Doktor Živago, Ryanova kći, Bounty), nagrađena je Zlatnom palmom i Velikom tehničkom nagradom u Cannesu te Oscarom za najbolju fotografiju (impresivan rad ugledog Chrisa Mengesa), a bila je nominirana za još šest Oscara (za najbolji film, režiju, originalnu glazbu, montažu, scenografiju i kostimografiju). Jednu od svojih najvećih uloga ovdje je ostvario J. Irons (Žena francuskog poručnika, Jedna Swannova ljubav, Smrtonosni blizanci, Obrat sreće, Madame Butterfly, Ukradena ljepota, Umri muški 3, Kraljevstvo nebesko), koji je glavnu rolu podijelio s legendarnim R. De Nirom (Zdravo mama!, Kum 2, Taksist, New York, New York, Razjareni bik, Ponoćna trka, Frankenstein Mary Shelley, Dobri momci, Casino, Rt straha, Priča iz Bronxa, Analiziraj ovo 1 i 2). U manjoj, ali zapaženoj ulozi jezuita nastupa tada nepoznati Liam Neeson (Darkman, Rob Roy, Schindlerova lista, Michael Collins, Bande New Yorka). Spomenimo i da je autor glazbene partiture, nagrađene Zlatnim globusom, proslavljeni Ennio Morricone, kao i da je scenarij filma također nagrađen Zlatnim globusom.

RTL  00:10
Subota 14.04.2007

Akcija, Triler

Trajanje: 99 min

IMdB
 NAJTRAŽENIJI
MOST WANTED (1997)

Redatelj: David Hogan
Glumci: Keenen Ivory Wayans, Jon Voight, Jill Hennessy, Paul Sorvino, Robert Culp, Wolfgang Bodison, Simon Baker

Heroj Zaljevskog rata, časnik James Dunn (Keenen Ivory Wayans), nepravedno je zatočen zbog ubojstva pretpostavljenog. Čekajući pogubljenje, Dunn prihvaća neočekivanu ponudu generala Woodwarda (Jon Voight), predvodnika tajne vladine skupine: ako smakne industrijalca Bickharta (Robert Culp), zloglasnog proizvođača bojnih otrova, bit će ponovno slobodan. Dunn odlazi u Los Angeles kako bi obavio svoj zadatak, no nepredviđen obrat događaja pretvara ga u najtraženijeg čovjeka u Americi...

Iako na glasu kao komičar, Keenen Ivory Wayans pronašao je pravu mjeru za ovaj žestoki akcijski film. Unoseći svoj talent kroz britke replike, uvijek na oprezu da pretjerana duhovitost ne oduzme napetost zanimljivom zapletu, Wayans je stvorio uvjerljiv i zabavan lik, pravu rijetkost u svijetu akcijskog filma. Poput najboljih filmova o bjeguncima, "Najtraženiji" stavlja junaka u, naizgled, nerješive situacije, samo kako bi ih razriješio na najspektakularniji i najinventivniji mogući način. Glumačka postava fascinantna je: jedinstveni Jon Voight ("Ali", "Nemoguća misija") nastupa kao autoritativni general Woodward, a tu je i Paul Sorvino ("Bulworth", "Nixon") kao CIA-in ravnatelj. U jednoj od sporednih uloga pojavljuje se i zvijezda popularne serije "Cijena savjesti", samozatajni Simon Baker. Član filmske ekipe kojeg treba posebno izdvojiti jest snimatelj Marc Reshovsky, čija se osebujna karijera proteže od remek-djela poput kultnog "Red Rock Westa" Johna Dahla, Madonninih spotova, pa sve do erotske serije "Dnevnik crvenih cipelica". Ukratko - pravi izbor za žestoki akcijski film poput "Najtraženijeg"!

NOVA  00:31
Subota 14.04.2007

Biografski, Komedija, Drama

Trajanje: 109 min

IMdB
 KRALJ ETERA
Private Parts (1997)

Redatelj: Betty Thomas
Glumci: Howard Stern, Robin Quivers, Mary McCormack, Fred Norris, Paul Giamatti

Autobiografska priča Howarda Sterna, koji je želio biti DJ i prošao trnovit put od radija na koledžu do uspješne radio stanice u Detroitu. Tek u Washingtonu njegov osobit stil dolazi do većeg auditorija. Unatoč kontroverznoj karijeri, kod kuće je Stern voljeni i brižni otac. Obiteljska podrška bit će presudna u vremenu kada na NBC-ju pokušava osmisliti sasvim novu viziju radija. Film je osvojio nagradu Blockbuster Entertainment, ta nagradu žirija na filmskom festivalu u Karlovym Varyma.

HTV1  01:10
Subota 14.04.2007

Kriminalistički, Horor, Misterija, Triler

Zemlja: Italy
Trajanje: 115 min

IMdB
 NESANICA
NON HO SONNO (2000)

Redatelj: Dario Argento
Glumci: Max von Sydow, Stefano Dionisi, Chiara Caselli, Gabriele Lavia, Paolo Maria Scalondro, Roberto Zibetti, Roberto Acconero, Barbara Lerici

U Torinu 1983. godine poremećeni ubojica Vincenzo de Fabritis, zvani Patuljak, ubio je tri žene, među njima i majku dječaka Giacoma Galla. Inspektor Ulisses Moretti otkrio je i uhvatio Patuljka, no on je pobjegao. Nešto kasnije pronađen je mrtav. Sedamnaest godina kasnije ponovno su se zaredala ubojstva izvedena na isti način na koji je ubijao Patuljak. Inspektor Moretti sad je umirovljen, a Giacomo je stasao u samosvjesnog mladića koji radi kao kuhar u kineskom restoranu u Rimu. Na poziv prijatelja iz djetinjstva Lorenza ponovno dolazi u Torino i zaljubi se u simpatiju iz djetinjstva Gloriju, koja je sad harfistica. Gloria je u vezi s Faustom, ali rado Giacomu uzvraća naklonost. Dok tajanstveni ubojica nastavlja ubilački pohod, a policija tapka u mjestu, Moretti i Giacomo povedu vlastitu istragu...
Legendarni autor horora Dario Argento, tvorac znamenite "Suspirije", i u ovom je filmu, trileru s elementima horora, demonstrirao visoku slikovnu kultiviranost, kreirajući vizualno uzbudljivo ostvarenje garnirano napetom pričom nepredvidljiva raspleta. U glavnoj je ulozi proslavljeni švedski veteran Max von Sydow.

RTL  01:50
Subota 14.04.2007

Biografski, Kriminalistički, Drama

Trajanje: 124 min
Ocjena: 7.2/10

IMdB
 BIJELI PRAH
BLOW (2001)

Redatelj: Ted Demme
Glumci: Johnny Depp, Penélope Cruz, Franka Potente, Ray Liotta, Rachel Griffiths, Paul Reubens

Spavajući, dišući i jedući novac, George Jung živi fantastičnim životom o kojem su mnogi mogli samo sanjati. Kako je običan dečko iz susjedstva postao desna ruka Pabla Escobara u sedamdesetima i osamdesetima? Priča o Jungovom letu i padu, brutalnim pregovorima, nemilosrdnim ubojstvima i poslovnim potezima otkrivena je u sjajnom filmu 'Bijeli prah'.

Odrastajući u obitelji sitnog poduzetnika, koja je često jedva spajala kraj s krajem, George Jung (Johnny Depp) još je kao dječak sam sebi obećao da kad odraste neće dijeliti sličnu sudbinu. Tako se, nakon preseljenja u Kaliforniju, počeo baviti nezakonitim poslovima. U zatvoru završi zbog raspačavanja droge, a tamo upoznaje svoga budućeg partnera koji ga upozori na velike mogućnosti zarade u švercanju kokaina, droge koja još nije bila zavladala narkomanskim tržištem. Po izlasku, Jung postaje jedna od ključnih osoba za uvoz kokaina u Ameriku, tvrdeći kako kontrolira čak 85% tržišta. Međutim, ni sav novac i luksuz koji je stekao nisu ga mogli pripremiti na neumoljive opasnosti takvog biznisa. 'Bijeli prah' redatelja Teda Demmea snimljen je po biografskoj knjizi Brucea Portera o životu čovjeka koji je zapravo i uspostavio američko kokainsko tržište, od čega je neko vrijeme živio luksuzom kakav mnogi ne mogu ni zamisliti, ali koji je zbog svojeg posla naposljetku propatio nezamislivo mnogo. Spajajući elemente vrhunskog i vrhunski napetoga kriminalističkog filma o narko tržištu s biografskom dramom običnoga klinca koji pod svaku cijenu želi uspjeti u životu, Demme je dobio film koji se gleda u jednom dahu, ali i film iza kojeg ostaju mnoga pitanja. Johnny Depp sjajan je u ulozi koja se prilično razlikuje od onih neobičnih ekscentrika kakvima se proslavio, a glumačku ekipu upotpunjuju ljepotice Penélope Cruz i Franka Potente, a tu je i kultni Ray Liotta.

NOVA  02:20
Subota 14.04.2007

Komedija

IMdB
 PRAVAC HOLLYWOOD
Hollywood or Bust (1956)

Redatelj: Frank Tashlin
Glumci: J. Lewis, D. Martin

Malcolm Smith (Jerry Lewis) filmski je zaljubljenik koji čezne za Hollywoodom, jer želi upoznati Anitu Ekberg. Steve Wiley (Dean Martin) kockar je s velikim dugovima. Njih obojica imaju dobitne listiće u automobilskoj lutriji, Steveovi su doduše lažni, pa zajedno otputuju u Hollywood s Malcolmovim psom i djevojkom Terry (Pat Crowley) koju upoznaju na putu.

HTV1  03:05
Subota 14.04.2007

Komedija, Horor, SF

Trajanje: 83 min
Ocjena: 7.1/10

IMdB
 REANIMATOR
Re-Animator (1985)

Redatelj: Stuart Gordon
Glumci: Jeffrey Combs, Bruce Abbott (I), Barbara Crampton, David Gale (I), Robert Sampson (I), Gerry Black

Ekscentričan, ali i briljantan mladi znanstvenik i liječnik Herbert West (J. Combs) usavršava serum koji može oživjeti mrtve. Nakon smrti svog profesora prelazi na drugo sveučilište na kojem bi mogao nastaviti svoja istraživanja. No, tu stvari izmaknu kontroli kada se u Westov rad uključe student medicine Dan Cain (B. Abott) i njegova zaručnica Megan (B. Crampton)...
Kultni, krvavi trash-horor osamdesetih prema priči majstora žanra H. P. Lovecrafta, kao i obično inspiriran bizarnim eksperimentom.

Subota 14.04.2007

NOVA  08:05
Subota 14.04.2007

Animirani, Obiteljski

Trajanje: 70 min

IMdB
 20000 MILJA POD MOREM
20 000 Leages Under The Sea (2002)

Redatelj: Scott Heming
Glumci:

Prema popularnom romanu francuskog pisca Julesa Vernea dugometražni crtani film o velikoj avanturi usamljenog genijalca kapetana Nema i to 20 000 milja ispod mora. Njegova veličanstvena podmornica Nautilus njegov je dom, a odvodi nas u magično podmorje te otkriva veličantvene tajne morskih dubina. Velika pustolovina uz mnogo neobičnih dogodovština još neobičnijih moreplovaca otkriva nam sve čari, opasnosti i uzbuđenja velikih putovanja u nepoznato.

HTV1  09:10
Subota 14.04.2007

Kriminalistički, Film noir, Triler

Ocjena: 8.4/10

IMdB
 KINOTEKA: DODIR ZLA
TOUCH OF EVIL (1958)

Redatelj: Orson Welles
Glumci: Charlton Heston, Janet Leigh, Orson Welles, Joseph Calleia, Akim Tamiroff, Marlene Dietrich, Zsa Zsa Gabor

Visokopozicionirani službenik u meksičkoj vladi Ramon Miguel Vargas (C. Vargas) uživa u medenom mjesecu sa svojom suprugom Amerikankom Susan (J. Leigh). Njihov poljubac u gradiću na američko-meksičkoj granici prekine eksplozija automobila u kojoj se nalazio gradski moćnik. Riječ je o vješto isplaniranom ubojstvu pri čemu istragu preuzme mjesni šef policije Hank Quinlan (O. Welles). Kako se zločin zbio na samom graničnom prijelazu, Quinlanu se u istrazi pridruži Vargas koji se bavi raskrinkavanjem krijumčara droge. Meksički čuvar zakona naći će se na meti Quinlana koji neće prezati ni od suradnje s gangsterom Joeom Grandijem zvanim Uncle (A. Tamiroff) kako bi onemogućio svog kolegu iz Meksika...
Tri minute i deset sekundi traje jedan od najpoznatijih filmskih uvoda u povijesti američke kinematografije. Za to je zaslužan legendarni Orson Welles (Građanin Kane, Dama iz Šangaja) koji je svoju kriminalističku dramu "Dodir zla" započeo spomenutim kadrom u kojem se bez montažnog reza uz efektnu glazbu Henryja Mancinija nižu događaji ključni za razvoj priče o licu i naličju zakona. Nije sve išlo glatko, jer se uvodna sekvenca snimala višekratno te je završna verzija uspjela tek potkraj cijele noći snimanja. U svakom slučaju, riječ je o jednom od najcjenjenijih radova u Wellesovoj jedinstvenoj karijeri koji je, unatoč lošem odjeku među publikom, dobio niz hvalospjeva kritičara i kolega redatelja među kojima su i francuski sineasti Jean-Luc Godard i François Truffaut. Welles se ponovno pojavljuje u trostrukoj ulozi redatelja, scenarista i glumca pri čemu je ekranizirao roman Badge of Evil Whita Mastersona. Svojevrsna reinterpretacija elemenata filma noir, Wellesov "Dodir zla" emotivno je i simbolički nabijena priča, prava vizualna bravura u kojoj se nadopunjuju prizori provincijskog gradića, iskričavi interijeri i prerijske pustopoljine. Ipak, film najviše plijeni Wellesovom minucioznom režijom i radom s glumcima, sve samim zvijezdama. Glavnog junaka Vargasa tumači C. Heston koji je angažman prihvatio između dva biblijska spektakla "Deset zapovjedi" i "Ben-Hur". Partnerica mu je Hitchcockova plavuša J. Leigh (Psiho, Pepe), a u ekipi su se našli i A. Tamiroff (General je umro u zoru, Komu zvono zvoni) s kojim je Welles surađivao i na svom prethodnom filmu "Mr. Arkadin", zatim M. Dietrich (Maroko, Plavi anđeo) u manjoj ulozi fatalne Tanye, te Z. Z. Gabor (Moulin Rouge, Lili). Welles tumači šefa policije Quinlana i našminkan je tako da je skoro neprepoznatljiv. Godine 1998., trinaest godina nakon Wellesove smrti, film je doživio produženu verziju u produkciji Ricka Schmidlina u kojoj je višestruki oskarovac, montažer Walter Murch (Apokalipsa danas, Engleski pacijent) dodao ranije snimljeni materijal i za to dobio nagradu Udruge newyorških filmskih kritičara.

NOVA  21:45
Subota 14.04.2007

Akcija, Ratni

Trajanje: 93 min
Ocjena: 5.2/10

IMdB
 RAMBO 2
Rambo 2 (1985)

Redatelj: George P. Cosmatos
Glumci: Sylvester Stallone, Richard Crenna, Charles Napier, Steven Berkoff, Julia Nickson-Soul

Akcijski film Rambo II nastavak je vrlo dobrog filma Rambo, redatelja Teda Kotcheffa, o komandosu Johnu Rambu, koji, da bi bio oslobođen zatvora, dobiva nemoguć zadatak - da oslobodi američke zarobljenike u Vijetnamu. Rambo je čovjek od akcije kojemu su vojnička čast i ljubav prema domovini važnije i od života... Bivši specijalac, komandos John Rambo (Stallone) na odsluženju je zatvorske kazne u američkom radnom logoru. Njegov bivši vijetnamski zapovjednik (Crenna) oslobađa ga zatvora i daje mu težak zadatak: spustiti se padobranom usred vijetnamskog teritorija i pokušati spasiti američke ratne zarobljenike. Zadatak je tim složeniji što vojni vrh i Vlada ne žele kvariti političke odnose sa SSSR-om, vijetnamskim saveznikom, pa u javnosti zataškavaju sve podatke o američkim zarobljenicima. Politički je cilj Rambove akcije "pokušati i ne učiniti ništa". John Rambo, međutim, upušta se u samoubilački pothvat, uz pomoć jedne Vijetnamke (Nickson)...

HTV1  22:20
Subota 14.04.2007

Akcija, Kriminalistički, Drama, Misterija, Triler

Trajanje: 116 min

IMdB
 MAHNITOST
Frantic (1988)

Redatelj: Roman Polanski
Glumci: Harrison Ford, Emmanuelle Seigner, Betty Buckley,John Mahoney, Jimmie Ray Weeks, Dominique Virton, Gérard Klein, Stéphane D'Audeville

Doktor Richard Walker (Harrison Ford) i njegova supruga Sondra (Betty Buckley) Amerikanci su koji dolaze u Pariz na međunarodnu liječničku konferenciju. Sve teče u najboljem redu, osim što Richard usput primijeti da je suprugina prtljaga zamijenjena i da su sa sobom donijeli krivi kovčeg. Dok je on pod tušem, Sondra primi tajanstveni telefonski poziv i nestane. Richard je bezuspješno pokušava naći u početku kontaktira upravu hotela, policiju te Američku ambasadu, no shvativši da oni i nisu neka pomoć, istragu započinje sam. Usput se združi s mladom ženom (Emmanuelle Seigner), vlasnicom drugog kovčega. Tada započinje opasna igra mačke i miša po pariškim garažama, zračnim lukama i noćnim klubovima "

NOVA  23:25
Subota 14.04.2007

Akcija, Drama, Romantični, Ratni

Zemlja: SAD, Kanada, Izrael
Trajanje: 96 min
Ocjena: 3.4/10

IMdB
 ŽELJEZNI ORAO 2
Iron Eagle 2 (1988)

Redatelj: Sidney J. Furie
Glumci: Louis Gossett, Jr., Mark Humphrey, Stuart Margolin, Alan Scarfe, Sharon Brandon, Maury Chaykin

Chappyja Sinclaira (Louis Gossett Jr.) pozivaju da okupi miješanu ekipu sovjetskih i američkih pilota koji bi izvršili udar na dobro čuvanu instalaciju nuklearnih projektila na Srednjem Istoku. Kada otkrije da netko u Pentagonu aktivno pokušava sabotirati njegovu misiju, Chappy shvaća da će neslaganje sovjetskih i američkih pilota biti njegov daleko najmanji problem. Dok započinju svoju misiju, Chappy saznaje da je, ukoliko njihova misija ne uspije, naređen nuklearni napad koji će njegove trupe zateći na terenu, u samom centru eksplozije.

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #55 : 18.04.2007, 10:25:20 »

Srijeda 18.04.2007

Cinemania  12:00
Srijeda 18.04.2007

komedija

Trajanje: 91 min

IMdB search
 DOME, SLATKI DOME
HOME SWEET HOME (2000)

Redatelj:
Glumci: Dominique Guillo, Daniel Prévost, Sébastien Thiery, Laurent Natrella, Andrée Damant

komedija. Izloženi redovitom uznemiravanju različitih činovnika čija je nakana zapljena njihove imovine, tri prijatelja osmišljavaju obrambenu strategiju s ciljem odbijanja takvih nepoželjnih i često nezakonitih posjeta. Zapravo cijelo se susjedstvo oslanja na njihovu stručnost u zaustavljanju različitih nadstojnika i provoditelja ovrha korištenjem nekoliko pogodnih zakonskih citata... Nova meta je dom Romainove slabašne bake - kuća koja je prirasla srcu mnogima u susjedstvu čiji su rođendani i vjenčanja proslavljeni upravo u toj kući. Kako kuća mnogima znači toliko puno, svi se dobrovoljno javljaju kako bi pomogli Romainu i njegovoj baki u odbijanju činovničkog napada .

Srijeda 18.04.2007

Obiteljski, Vestern

Ocjena: 4.4/10

IMdB
 DESETORICA ODVAŽNIH
TEN WHO DARED (1960)

Redatelj: William Beaudine
Glumci: Brian Keith, John Beal, James Drury, R. G. Armstrong, Ben Johnson, L. Q. Jones, Dan Sheridan

Građanski rat je završen i Amerikanci se polagano vraćaju mirnodopskim poslovima. Velik dio zemlje još uvijek je neistražen i ratni veteran, sjevernjački bojnik, geolog John Wesley Powell, okuplja skupinu pustolova u nakani da upotpuni zemljovid spektakularnoga Velikog kanjona. Desetoricu smjelih istraživača na putu čekaju mnoge prepreke koje im postavlja priroda, ali i različitost u njihovim karakterima. Prolazeći kroz iskušenja, članovi šarene družine otkrivaju ne samo nedirnute prirodne kutke već i što znače ljudsko prijateljstvo i solidarnost...
"Ten Who Dared", pustolovna priča o deset odvažnih muškaraca koji su prvi prošli Velikim kanjonom u svoj njegovoj dužini te razotkrili tajne jednoga od najpoznatijih svjetskih prirodnih fenomena, snimljena je u Disneyevoj produkciji. Scenarij Lawrencea Edwarda Watkina, prokušanoga kućnog scenarista koji je napisao predloške za neke od Disneyevih igranih evergreena poput "Otoka s blagom" ili "Darbyja O'Gilla", nastao je prema autentičnome dnevniku ratnoga veterana i civlnoga geologa, pukovnika Johna Wesleya Powella. Režiju potpisuje legendarni redatelj William Beaudine (1901-1981), poznat po brzini rada i odgovarajućem nadimku "One Shot", čija filmografija bilježi čak 360 naslova među kojima su karakteristični "Billy Kid protiv Drakule" i "Jesse James susreće Frankensteinovu kći".
U glumačkome sastavu dominiraju česti epizodisti iz televizijskih serija, na čelu s najpoznatijim, Brianom Keithom (Spider Manu, Teksaškome rangeru, Perry Masonu, Zvjezdanim stazama).

HRT PLUS  20:00
Srijeda 18.04.2007
HRT SAT  21:00
Srijeda 18.04.2007(R)

Drama, Ljubavni

IMdB search
 RASKRIŽJE
Intersection (1994)

Redatelj: Mark Rydell
Glumci: Richard Gere, Sharon Stone, Lolita Davidovich, Martin Landau, David Selby

Ljubavna drama uspješnog arhitekta (Gere) koji je rastrgan između ljubavi premasupruzi (Stone), hladnoj aristokratskoj ljepotici, i ljubavnici (Davidovich), temperamentnoj i privlačnoj novinarki.

Arhitekt Vincent Eastman (Richard Gere), zgodan i uspješan muškarac, nalazi se pred teškom odlukom: hoće li nastaviti brak sa svojom suprugom Sally (Sharon Stone) ili započeti novi život s ljubavnicom Olivijom (Lolita Davidovich)? Sally je uspješna no izuzetno hladna žena, što je Vincenta i nagnalo da ljubav i toplinu potraži kod sponatne i temperamentne kolumnistice Olivije. Iako se čini da je ipak odlučio prekinuti s Olivijom, nikako ne može sklopiti mir sam sa sobom...
Vincent Eastman has to choose between his wife of 16 years, Sally, or his new love, Olivia. Frequent flashbacks explain the background to the marriage and the affair.

Summary written by Rob Hartill

Srijeda 18.04.2007

Komedija, Kriminalistički, Drama, Romantični

Zemlja: SAD, Njema?
Trajanje: 106 min

IMdB
 BOLNIČARKA BETTY
Nurse Betty (2000)

Redatelj: Neil LaBute
Glumci: Morgan Freeman, Renée Zellweger, Chris Rock, Greg Kinnear, Aaron Eckhart

Betty Sizemore (Renee Zellweger) ljupka je i dobroćudna konobarica opsjednuta gledanjem televizijske sapunice u kojoj glumi njen omiljeni glumac George McCard (Greg Kinnear) u ulozi dr. Davida Ravella. Udana je za prodavača rabljenih automobila Della (Aaron Eckhart) koji se prema njoj odnosi bez imalo poštovanja. Kada jedne noći dvojica plaćenih ubojica, Charlie (Morgan Freeman) i Wesley (Chris Rock), u potrazi za sakrivenom drogom pred njenim očima ubijaju Della, krhka i osjećajna Betty doživljava postraumatski šok koji rezultira njenim razvijanjem druge ličnosti. Postaje uvjerena da je lik iz sapunice, davno izgubljena ljubav dr. Ravella te odlazi u Los Angeles kako bi ga pronašla i ponovo bila s njim. U Los Angelesu zapošljava se kao pomoćna medicinska sestra i dalje tragajući za fiktivnom bolnicom i svojim ]bivšim dečkom^. Kada na jednoj zabavi zaista upozna Georga McCarda dolazi do velikog nesporazuma jer on zaključuje da je ona glumica koja želi ulogu u seriji pa se zbog toga 

FTV  20:05
Srijeda 18.04.2007

tv, Drama, Istinita priča

IMdB search
 SMISAO ŽIVOTA
Reason for Living: Jill Ireland Story (1991)

Redatelj: Michael Ray Rhodes
Glumci: Jill Clayburgh, Lance Henriksen

Radnja filma temelji se na autobiografiji pokojne glumice Jill Ireland (Jill Clayburgh). Bivša supruga Charlesa Bronsona (Lance Henriksen) posvetila je život borbi za spašavanje sina od ovisnosti o drogama istovremeno se boreći za svoj život nakon što je oboljela od raka. Film je nominiran za nagradu American Society of Cinematographers za fotografiju.

Cinemania  22:00
Srijeda 18.04.2007
Cinemania  12:00
Četvrtak 19.04.2007(R)

Drama, Misterija, SF, Triler

Ocjena: 5.8/10

IMdB
 ZABORAVLJENI
THE FORGOTTEN (2004)

Redatelj: Joseph Ruben
Glumci: Julianne Moore, Dominic West, Alfre Woodard, Gary Sinise, Linus Roache

Samohrana majka Telly Paretta (Julianne Moore) nakon gubitka osmogodišnjeg sina proživljava najteže trenutke života. Beskonačni sati provedeni uz sinovljevu sliku i stalno pregledavanje snimaka kućnog videa, psihički je uništavaju svakim danom sve više. Za pomoć se obrati psihijatru dr. Munceu (Gary Sinise), koji nakon nekoliko seansi dolazi do zaključka da je njezin sin tek izmaštana iluzija, baš kao i njegovih osam godina života. Telly saznaje da dr. Munce surađuje s njezinim bivšim mužem Jimom (Anthony Edwards) kako bi ju iz stanja tzv. paramnezije (koja traje od trenutka kada je pobacila) vratili u realnost, a uskoro upoznaje i Asha (Dominic West), čovjeka koji se bori sa sličnim problemom kao i ona. Telly i Ash odluče sami pronaći odgovore na kaos u kojem su se našli.

HTV2  23:45
Srijeda 18.04.2007
HTV2  00:12
Četvrtak 19.04.2007(R)

Dokumentarni

Trajanje: 27 min

IMdB
 CHAPLIN DANAS: KRALJ U NEW YORKU
CHAPLIN TODAY: A KING IN NEW YORK (2003)

Redatelj: Jerome De Missolz i Jim Jarmush
Glumci: Dawn Addams, Charles Chaplin, Michael Chaplin, Jim Jarmusch

Epizodu posvećenu Chaplinovom Kralju u New Yorku (1957), prvom filmu snimljenom poslije povratka iz Sjedinjenih Država u Europu na koji ga je prisilila histerična antikomunistička kampanja senatora McCarthyja, potpisuje Jerome de Missolz. Njegov sugovornik je američki redatelj Jim Jarmusch (Neprekidni praznici, Čudnije od raja, Mrtav čovjek, Put samuraja...). Izbor nije nimalo slučajan, budući da se Jarmusch (r. 1953.) u filmofilmskim krugovima proslavio upravo nezavisnošću u odnosu na Hollywood i bliskošću s europskom autorskom kinematografijom te autsajderskim pogledom na Ameriku i njezinu kulturu. Jarmush je i autor osebujnoga osjećaja za humor koji ga dodatno kvalificira za raščlambu Chaplinova stvaralačkoga postupka.
Riječ je o iznimno zanimljivom i, unatoč kratkom trajanju, sveobuhvatnom filmu koji nam približuje jedno manje poznato i u kritike manje cijenjeno djelo te uvjete i vrijeme u kojemu je nastalo.

RTL  01:00
Četvrtak 19.04.2007

Komedija, Romantični

Ocjena: 5.6/10

IMdB
 NIKAD SE NISAM POLJUBILA
NEVER BEEN KISSED (1998)

Redatelj: Raja Gosnell
Glumci: Drew Barrymore, David Arquette, Marchael Vartan, Molly Shannon, John C. Reilly

Drew Barrymore u ovoj šarmantnoj komediji dobije ono o čemu drugi mogu samo sanjati: još jednu šansu za ispravak pogreške iz srednje škole!

Josie Geller (Drew Berrymore) želi nešto više od života. Ona je inteligentna dvadesetpetogodišnjakinja zaposlena u cijenjenim čikaškim novinama, "The Chicago Sun-Times", a san joj je postati reporterkom. Ipak, koliko god je Josie sposobna i talentirana u svom poslu, toliko je nesposobna i izgubljena u svom privatnom životu. U srednjoj školi bila je pametna čudakinja, prava štreberica do srži - djeca su je zvala "Josie Grossie" ("Debela Josie") - i, naravno, nikad nije imala ozbiljniju vezu. Josie se nikad, kako sama kaže, nije poljubila. No, kad se njen san reporterke ostvari, život joj se nezamislivo promijeni. Njen prvi zadatak najveće je iskušenje obzirom na njenu prošlost: u lokalnoj srednjoj školi treba se pretvarati da je jedna od učenica i tako napraviti reportažu o današnjim tinejdžerima. I sada, osam godina starija od najstarijeg učenika u razredu, Josie mora izmisliti uvjerljivu priču i ponovno proživjeti traumatične adolescentske dane - srednjoškolsko socijalno i emotivno minsko polje. Upravo se tada, na horizontu, konačno pojavljuje nova ljubav...

HTV1  01:10
Četvrtak 19.04.2007

Triler

Trajanje: 145 min

IMdB
 FESTIVALSKI FILMOVI: STRAŽA
LA SENTINELLE (1992)

Redatelj: Arnaud Desplechin
Glumci: Emmanuel Salinger, Thibault de Montalembert, Jean-Louis Richard, Valérie Dréville, Marianne Denicourt, Jean-Luc Boutté

Mathias (E. Salinger), čiji je pokojni otac bio diplomat u Njemačkoj s kojim je neko vrijeme živio, odluči studirati forenziku u Parizu. U vlaku ima neke sitne neprilike s policijom pri prijelazu granice, te ga nepoznati čudak uvrijedi, no brzo nestaje. Sutradan, u svom stanu, Mathias otkrije da mu je u kovčeg netko podmetnuo mumificiranu odrubljenu glavu i posumnja da je to povezano sa spomenutim nezgodama u vlaku. Prestrašen, ali i zaintrigiran slučajem, sam počne istragu koja će ga dovesti do francuskih tajnih službi...
"La Sentinelle" je neobičan francuski film koji izvrsno prikazuje psihološki razvoj lika, studenta forenzike, koji se toliko prepusti otkrivanju misterije koja ga u početku izolira od cijelog svijeta, a na kraju ga toliko zaokupi da se liku "osveti". Režirao ga je Arnaud Desplechin, kojemu je ovo prvi dugometražni film, a koji ga je lansirao u vrh velikih francuskih redateljskih nada devedesetih. Radi se o špijunskom filmu, iako dosta netipičnom za žanr, u kojemu mumificirana glava pobuđuje fantome Hladnog rata. Film je bio prikazan na Canneskom festivalu na kojemu je glavni glumac i koscenarist Emmanuel Salinger osvojio Cézara za najveću mladu glumačku nadu.

NOVA  02:16
Četvrtak 19.04.2007

Avanturistički, Kriminalistički, Misterija

IMdB
 AVANTURA U NEW YORKU
Hart to Hart: Crimes of the Hart (1994)

Redatelj: Peter H. Hunt
Glumci: Robert Wagner, Stefanie Powers, Lionel Stander, Alan Rachins, Richard Belzer, Audra Lindley, John Stockwell

U filmu koji se temelji na popularnoj detektivskoj televizijskoj seriji, imućni i zgodni Jonathan (Robert Wagner) i njegova supruga Jennifer (Stephanie Powers) Hart te njihov prijatelj, čovjek od povjerenja Max (Lionel Stander) otputuju u New York. Predstava Jenniferine kolegice ponovno igra, a postavlja ju priznati Broadwayski redatelj David Kramer (Alan Rachins). Dok Max pokušava obnoviti staru ljubav, Jennifer sudjeluje u realiziranju predstave, a Jonathan smišlja kako financijski poduprijeti taj projekt. Ubrzo nakon njihova dolaska u New York, čudne stvari se počinju dešavati. Član ekipe iznenada doživi nesreću, a netko iznenada pokuša ubiti i Jonathana. Postaje očigledno kako netko uporno želi sabotirati tu produkciju. Na Hartovima je da razriješe tko se krije iza svega i zašto, a u tome će im pomoći i okorjeli detektiv Frank Giordano (Richard Belzer).
Četvrtak 19.04.2007

Četvrtak 19.04.2007

Drama

Zemlja: Canada
Ocjena: 4.6/10

IMdB
 MUŽ NAJBOLJE PRIJATELJICE
HER BEST FRIEND'S HUSBAND (2002)

Redatelj: Waris Hussein
Glumci: Cheryl Ladd, Bess Armstrong, William R. Moses, Lindy Booth, John Ralston, Meg Hogarth, Jim Thorburn, Kerry Dorey

Jane Thornton (C. Ladd) uspješna je poslovna žena čiji privatni život obilježava sjeta, jer je nedavno izgubila voljenog muža. Ovih dana njezina najbolja prijateljica Mandy Roberts (B. Armstrong) slavi rođendan pa se Jane uputila u Seattle na proslavu. Mandy je oduševljena što nakon dugog vremena opet vidi svoju najbolju prijateljicu, no Jane osjeti da u kući Robertsovih nešto nije u redu. Nakon proslave Mandy joj se povjeri da je nezadovoljna svojim životom te da njezin brak s Willom (W. R. Moses) već dugo ide nizbrdo. Šokirana Jane odmah počne raditi na spašavanju njihova braka, naizmjence razgovarajući s Mandy i Willom, koji ni sam ne zna što se to zbiva između njega i supruge. Njihova kći Kelly (L. Booth) također daje sve od sebe ne bi li pomirila roditelje, no Mandy je čvrsto odlučila da želi razvod. Družeći se sve intenzivnije sa shrvanim Willom kako bi mu pomogla da prebrodi teško razdoblje, Jane shvati da se među njima počela rađati ljubav...
Treba li čuvati brak na štetu vlastite dobrobiti i je li prijateljstvo vrednije od ljubavne veze, neka su od pitanja koja se provlače kroz radnju ove TV drame u kojoj su se dvije najbolje prijateljice našle na raskrižju životnih putova. Jedna se, otkako je izgubila supruga, upoznala s osamljenošću i tugom i još je više počela cijeniti zajednički život i bračnu sreću, a druga, sita sterilnog i predvidljivog braka, odlučila je napustiti takvu sigurnost i potražiti sreću u samačkom životu. Iskusni redatelj indijskog porijekla Waris Hussein (The Summer House) potpisao je mnoga zapažena TV ostvarenja, a ovdje je još jednom pokazao kako se zna prilagoditi zahtjevima medija. "Muž najbolje prijateljice" je TV drama s jasno ispripovijedanom, pitkom radnjom i zorno dočaranim emocijama vodećih protagonista, među kojima se najviše ističu dvije prijateljice i njihov odnos koji se iz sestrinske privrženosti pretvori u suparništvo i neprijateljstvo. Za uvjerljivost takve transformacije, osim senzibilne režije, najzaslužnije su vrlo dobre izvedbe afirmiranih (televizijskih) glumica C. Ladd (serija "Charliejevi anđeli", TV film "Grace Kelly") i Bess Armstrong ("Pecker", serija "I to mi je neki život") te glumca Williama R. Mosesa, najpoznatijeg po gostovanju u popularnoj seriji "Melrose Place".

Cinemania  18:00
Četvrtak 19.04.2007

Kriminalistički, Misterija

Trajanje: 113 min
Ocjena: 8.6/10

IMdB
 MEMENTO
Memento (2000)

Redatelj: Christopher Nolan
Glumci: Guy Pearce, Joe Pantoliano, Mark Boone Junior, Russ Fega, Jorja Fox, Stephen Tobolowsky, Harriet Sansom Harris, Thomas Lennon, Callum Keith Rennie, Kimberly Campbell, Marianne Muellerleile, Larry Holden

A man, suffering from short-term memory loss, uses notes and tattoos to hunt for the man he thinks killed his wife

RTL  21:10
Četvrtak 19.04.2007

Drama, Triler

IMdB
 OTROVNA IVY: NOVO ZAVOĐENJE
POISON IVY: THE NEW SEDUCTION (1997)

Redatelj: Kurt Voss
Glumci: Jaime Pressly, Megan Edwards, Michael Des Barres, Greg Vaughan, Susan Tyrrell

"Otrovna Ivy: Novo zavođenje" film je pun umjerenih seksi scena s mladim talentiranim glumcima, prekrasnim, dobro istreniranim ljepoticama, leševima, pijanim tenisačima i ovisnicima o kokainu. Zanimljivo je kako seksualnost može postati oružje kada se prelijepa žena uplete u mrežu prijevara, laži i ubojstva unutar malograđanske obitelji.

Ivyna sestra Violet (Jaime Pressly) dolazi u posjet obitelji Greer, kod koje je njezina majka radila kao služavka, ali su je otpustili zbog ljubavne afere. Ubrzo se situacija u obitelji Greer mijenja jer Violet pokušava ući u obitelj, koja je bila okrutna prema njezinoj majci, i razoriti je iznutra. Lijepa djevojka uspijeva u kuću unijeti paniku i obmanu jer uz manipulaciju koristi ono najbolje što ima... svoje tijelo. Zanosna Jaime Pressly većini je poznata po ulozi Audrey u seriji Jack and Jill, a glumila je i sa Stevenom Segalom u "Otkucaju smrti" (Ticker) te filmovima: "Demon Island" , "DOA: Dead or Alive", "Mortal Kombat: Conquest", "Ovo nije glupi film za mlade" (Not Another Teen Movie). Film su "uljepšale" i Megan Edwards, zapamćena po ulozi gđe. Proudfoot u Gospodarima prstenova: Prstenova družina, te Susan Tyrrell zgodna plavuša iz hita s početka devedesetih "Plačljivko" (Cry Baby). Da film nije samo melem za muške oči, pobrinuo se svojim stasom Greg Vaughan, koji je glumio ulogu Dana Gordona u 2. sezoni "Čarobnica", te u filmu Djeca kukuruza: Polje terora (Children of the Corn V: Fields of Terror).

Cinemania  22:00
Četvrtak 19.04.2007

Drama

Zemlja: Danska, ?vedska, Francuska, Norve?ka, Nizozemska, Finska, Njema

IMdB search
 DOGVILLE
Dogville (2003)

Redatelj: Lars von Trier
Glumci: Nicole Kidman, John Hurt, Paul Bettany, Philip Baker Hall, James Caan, Stellan Skarsgĺrd, Jeremy Davies, Chloë Sevigny, Lauren Bacall

Drama o mladoj ženi koja se u zabačenom gradiću u američkom Stjenjaku pokušava sakriti od skupine nemilosrdnih gangstera kojima je pobjegla.

HTV2  22:45
Četvrtak 19.04.2007

Akcija, Triler, Kriminalistički

IMdB
 NAPAD NA POLICIJSKU STANICU
ASSAULT ON PRECINT 13 (1976)

Redatelj: John Carpenter
Glumci: Austin Stoker, Darwin Joston, Laurie Zimmer, Martin West, Tony Burton, Charles Chypers, Nancy Loomis

Los Angeles. Policijski poručnik Bishop dobio je zadatak preuzeti nadzor nad policijskom postajom koja se upravo seli, u kojoj su još samo jedan policajac i dvije službenice. U postaju stiže autobus s trojicom opasnih zatvorenika, među kojima je i osuđenik na smrt Napoleon Wilson. Iznenada tamo upadne čovjek koji ne može izgovoriti ni jedne riječi od šoka. Bježi pred pripadnicima nemilosrdne bande Cholo, čijeg je jednog člana ubio, nakon što je on ubio njegovu kćerkicu. Kako su nedavno šestorica članova bande poginula u policijskoj zasjedi, slijedi masovni noćni napad na postaju koju brane samo Bishop, hrabra službenica Leigh, te dvojica zatvorenika koje je Bishop naoružao...
U drugoj polovici sedamdesetih John Carpenter se iznimnim filmovima "Napad na policijsku stanicu" i "Noć vještica" nametnuo kao jedan od glavnih autorskih oslonaca tzv. novoholivudskog neožanrovskog filma. "Napad na policijsku stanicu" nastao je pod tematskim utjecajem slavnog vesterna Howarda Hawksa "Rio Bravo", međutim Carpenterov redateljski prosede najviše je dugovao Alfredu Hitchcocku, pod čijim je utjecajem nastala i "Noć vještica". Također, u filmu se mogu pronaći i tragovi "Izgubljene patrole" Johna Forda te "Noći živih mrtvaca" Georgea A. Romera. Ipak, usprkos velikog utjecaja klasika starog Hollywooda, "Napad na policijsku stanicu" film je koji je izdanak vlastita vremena i njegova senzibiliteta. John Carpenter, kojeg se bez naročitog pretjerivanja može nazvati kompletnim autorom filma, jer je osim režije i scenarija potpisao i glazbu te, pod pseudonimom, montažu, i dalje je ustrajao u niskobudžetnim produkcijama zadržavajući kreativnu nezavisnost, no iako je i kasnije napravio neke izvrsne i vrlo dobre filmove (Stvor, U raljama ludila, Vampiri), nikad više nije dosegnuo visoke domete "Napada na policijsku stanicu" i dvije godine poslije nastale "Noći vještica". Spomenimo i da je 2005. nastao remake "Napada na policijsku stanicu", koji se međutim kvalitetom nije približio izvorniku.

BHT1  23:00
Četvrtak 19.04.2007

znastveno-fantastični triler

IMdB
 UBOJICA POD KONTROLOM
CONTROL (2004)

Redatelj: Tim Hunter
Glumci: Ray Liotta, Willem Defoe, Michelle Rodriguez, Stephen Rea, Polly Walker, Kathleen Robertson

Izvrsna glumačka ekipa na čelu s Rayom Liottom povest će nas u svijet budućnosti u kojem čovjeku ni njegov vlastiti um ne predstavlja sigurno utočište, u sjajnom znanstveno-fantastičnom trileru 'Ubojica pod kontrolom'.

Osuđen na smrt zbog svojih sociopatskih zločina, Lee Ray Oliver (Ray Liotta) dobiva novu šansu za pomilovanje i život, pod uvjetom da pristane sudjelovati u kontroverznom programu doktora Micahela Copelanda (Willem Defoe). Riječ je o programu modifikacije ponašanja putem ubrizganih kemikalija, čiji se rad nadzire u medicinskom centru, za čiji uspjeh nema nikakve garancije. Suočen sa smrću, Oliver pristaje, ali vrlo brzo postaje jasno kako neki osuđenici jednostavno nisu vrijedni rehabilitacije. 'Ubojica pod kontrolom' redatelja Tima Huntera vizualno je iznimno dojmljiv. a pričom originalan triler smješten u blisku budućnost, koji pokazuje sve negativne posljedice svakojakog kemijskog inženjeringa, pogotovo onog koji se pača u ljudski mozak. Hunter je najpoznatiji po jednom od najboljih tinejdžerskih filmova osamdesetih, mračnoj 'Obali rijeke', a ovdje se okušao u nešto drugačijem, ali njemu jednako poznatom žanru. Glumačku ekipu ovoga odličnog niskobudžetnog trilera predvode sve redom poznata i rado viđena holivudska imena Ray Liotta, Willem Defoe i Stephen Rea, od kojih svaki film obogaćuje uvjerljivim i sigurnim nastupom.

HTV1  00:00
Petak 20.04.2007

Drama

Trajanje: 93 min

IMdB search
 VRHUNSKA PRIJEVARA
Prime Gig, The (2000)

Redatelj: Gregory Mosher
Glumci: Vince Vaughn, Julia Ormond, Ed Harris, Rory Cochrane, Wallace Shawn

Drama o čovjeku koji se umiješa u sumnjiv posao telefonske prodaje Pendelton Penny Wise (Vince Vaughn) najuspješniji je u telefonskoj prodaji u svojoj agenciji. No kad agencija propadne, mora potražiti novi posao. Pronalazi ga kod Kellyja Granta (Ed Harris), marketinškog maga koji je upravo odslužio zatvorsku kaznu zbog prijevare. Kellyjeva je najnovija zamisao pronaći ulagače za neiskorišteni rudnik zlata u Arizoni. Wise sumnja da je riječ o prijevari, no Kelly i njegova privlačna suradnica Caitlin Carlson (Julia Ormond) uspiju ga nagovoriti da sudjeluje u poslu u kojem može zaraditi i nekoliko tisuća dolara dnevno.

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #56 : 19.04.2007, 17:07:41 »

Filmovi na Taquilla kanalima za period od 19. do 26. aprila:

Taquilla 1 & 2

Mission: Impossible III (2006) Action / Adventure / Thriller NEW

Starring Tom Cruise, Michelle Monaghan, Keri Russell, Ving Rhames, Jonathan Rhys Meyers and Philip Seymour Hoffman. Director J.J. Abrams.

Former secret agent Ethan Hunt is now having a quiet and peaceful life along Julia, his fiancée. But one night, comes a new mission for Ethan, the rescue of an ex colleague, Lindsey, kidnapped by a sadistic and dangerous weapons dealer, Owen Davain. But there's one thing: Julia doesn't know that Ethan is a secret agent. So, Ethan will have to accept the mission without telling Julia the truth. Things doesn't go well with the rescue, and now Ethan is on the search of Owen, who is closing some deals in The Vatican. Brassel, the agency director, puts Ethan in charge of another mission: locate a mortal weapon, only known as "Rabbit Foot". The answer will be at Owen's secret documents and information. So Ethan, with the assistance of an incredible team formed by his old mate Luther, and new acquisitions like Zhen and Declan, will chase Owen all over the world, from Rome to Shanghai City, using high-tech and all sort of gadgets. But Ethan's little secret to Julia will have fatal consequences, finding out that happiness of love won't combine well with his secret work as a spy.

---------------------------

Taquilla 3

When a Stranger Calls (2006) Horror / Thriller NEW

Starring Camilla Belle, Tommy Flanagan, Tessa Thompson, Brian Geraghty and Clark Gregg. Director Simon West.

Jill Johnson is a normal teenager. She has a boyfriend, she's a freshman in high school, a runner...But when she goes over her cell phone bill by 800 minutes her parents make her pay it off by baby sitting. She's driven to the Mandrakis' house, a rich family with 2 kids who are already asleep. but when the parents leave Jill starts getting weird calls. Somtimes the caller doesn't say anything, but when the ominous voice asks "have you checked the children?" Jill checks on them and returns only to have the caller phone again knowing she had gone upstairs. Jill freaks out and phones the police. They say they will trace the call if she can keep him on the line for more then a minute. But what the police tell her when she succeeds will turn a routine baby-sitting gig into a 16- year-old's worst nightmare. And now she has to fight for her-and the kids'- lives in a struggle for survival.

Taquilla 4

Starring Sharon Stone, David Thewlis, Charlotte Rampling, David Morrissey, Hugh Dancy and Indira Varma. Director:Michael Caton-Jones.

Taquilla 5

Starring Jennifer Aniston, Vince Vaughn, Joey Lauren Adams, Nicole Auman and Tiffany L. Addison. Director:Peyton Reed.

In the Mix (2005) Comedy / Crime / Drama / Music / Romance NEW (Showing late at night)

Starring Usher Raymond, Chazz Palminteri, Emmanuelle Chriqui and Robert Costanzo. Director Ron Underwood.

When an African-American man accidentally saves a mob boss's life, his reward is a job protecting the don's daughter. Complications arise when the two begin to fall in love.

Taquilla 6

Final Destination 3

Starring Alex Johnson, Kris Lemche, Mary Elizabeth Winstead and Ryan Merriman.

The latest installment in the series centres around a high school senior who has a premonition of a fatal roller coaster accident involving herself and all her friends. When the premonition proves true, those who have cheated death and survived the accident are forced to deal with the repercussions of escaping their fate.

Taquilla 7

Starring Paul Giamatti, Jeffrey Wright, Bryce Dallas Howard, Andrew Aninsman, Jarett Armstrong and Patrick Armstrong. Director:M. Night Shyamalan.

The super Cleveland Heep finds a woman swimming in the swimming pool of the condominium during the night; he slips, hits his head on the floor and faints in the water, and she rescues him. He discloses that she is a "Narf" called Story, a character of bedtime stories, that is chased by a "Scrunt" and she needs to return to her World with an eagle. Cleveland convinces the tenants to help and protect Story.

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) Action / Adventure / Comedy / Fantasy (Showing late at night)

Starring Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley and Jack Davenport. Directed by Gore Verbinski.

Picking up where the first movie left off, Will Turner and Elizabeth Swan are to be married. However this is interrupted when both are arrested for aiding in the notorious Captain Jack Sparrow's escape. The new captain, Beckett, will lift all charges, if Will can hunt down Jack and bring him back to Beckett, along with his magic compass. However, Jack has other problems. Years ago, he made a deal with Davy Jones to raise the Black Pearl. Time is up. His part of the deal was to give Davy Jones his soul. Once Will finds Jack, unaware of the current situation, Jack coaxes Will into boarding Davy Jones's ship, the Flying Dutchman, and retrieve a mysterious key. This key opens the chest that contains Davy Jones's secret. With it, you can control Davy Jones and his fearsome beast, The Kraken. Once Will retrieves said key, Davy Jones is hot on his trail, now hunting down both Jack and Will. It is now, only a matter of time, before something happens. Hopefully the pirates can reach the chest and stop Davy Jones, before he reaches them and sends them all to a watery grave...
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #57 : 20.04.2007, 23:32:47 »

Filmovi na TV Cabo za preiod od 20. do 27. aprila:

Video-On-Demand 1

Big Momma's House 2 (2006) Action / Comedy / Thriller NEW

Starring Martin Lawrence, Elton LeBlanc, Nia Long and Michelle Parylak. Director John Whitesell.

Martin Lawrence returns as FBI agent Malcolm Turner, a master of disguise who again goes deep undercover as the sassy septuagenarian "Big Momma." The FBI has learned that a computer software developer named Tom Fuller has created a computer virus that allows access to classified US government files, Fuller is planning to sell the virus to terrorist organizations all over the world. Upon hearing this, the FBI's best lead is Fuller's wife. So Malcolm goes undercover again as Big Momma in order to pose as Mrs. Fuller's nanny. and as always, Big Momma once again turns the house upside down.

Video-On-Demand 2

Night Skies (2007) Drama / Horror / Thriller NEW

Starring Jason Connery, A. J. Cook, George Stults, Ashley Peldon and Joseph Sikora. Director Roy Knyrim.

On March 13th, 1997 one of the largest UFO sightings ever recorded took place across the southwestern United States. The event became known as the 'Phoenix Lights' and was witnessed by community leaders, members of law enforcement, as well as thousands of everyday citizens. This true story, based on transcripts from actual hypnosis-therapy sessions, finally reveals what happened after the infamous incident ended and how six people, stranded by chance on a forgotten road, encountered more than just lights in the sky.

Video-On-Demand 3

The Black Dahlia (2006) Crime / Drama / Mystery / Thriller

Starring Josh Hartnett, Aaron Eckhart, Mia Kirshner, Scarlett Johansson and Hilary Swank. Director:Brian De Palma.

The Black Dahlia is set in 1940s Los Angeles. Two cops, Bucky Bleichert (Josh Hartnett) and his partner, Lee Blanchard, investigate the death of Elizabeth Short, a young woman found brutally murdered. Bucky soon realizes that his girlfriend had ties to the deceased, and soon after that, he begins uncovering corruption and conspiracy within the police department.

One Last Dance (2005) Action / Comedy / Romance

Starring Francis Ng, Lung Ti, Vivian Hsu, Joseph Quek, Harvey Keitel. Director:Max Makowski.

An assassin is hired to kill the men responsible for kidnapping an important man's son. With every death, the killer gets closer to the last kidnapper's name... his own.

Video-On-Demand 4

Stay (2005/I) Drama / Thriller

Starring Ewan McGregor, Naomi Watts and Ryan Gosling. Director Marc Forster.

After a car accident on a bridge, the psychiatrist Sam Foster (Ewan McGregor) assumes the case of the survivor Henry Letham (Ryan Gosling), who apparently torched and car and promises to commit suicide three days later. Sam decides to investigate deeper what happened with Henry, and feels that he is becoming detached from reality with his findings about the case. He asks his girlfriend Lila Culpepper (Naomi Watts) to help himself to stay lucid, while trying to solve the intriguing situation of Henry.

Cult (2007) Horror

Starring Taryn Manning, Rachel Miner, Joel Michaely and Myke Michaels. Director Joe Knee.

College student, Mindy (Rachel Miner), and her classmates Cassandra (Taryn Manning) and Alex (Joel Michaely) are researching an extinct local cult for a class project. Their investigation uncovers a magical jade amulet of ancient Chinese origin, which was regarded as the source of the cult’s power, and demise. Now the overachieving students have unearthed Kwan Yin's amulet, and unleashed its supernatural powers that may take their lives...and their souls.
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #58 : 20.04.2007, 23:34:15 »

Filmovi na Premiere Direkt kanalima za period od 20. do 27. aprila:

Ask the Dust (2006) Drama / Romance NEW

Starring Colin Farrell, Salma Hayek, Charlie Hunnam, Donald Sutherland and Eileen Atkins. Director Robert Towne.

L.A. in the early 1930's: racism, poverty, and disease color the Bunker Hill neighborhood where Arturo Bandini, a lover of men and beasts alike, has arrived from Colorado to write the great Los Angeles novel. After six months and down to his last nickel, he orders a cup of coffee, served by Camilla Lopez, beautiful, self-possessed, and Mexican. Arturo gets advice, encouragement, and an occasional check from H.L. Mencken, so he keeps writing and he keeps seeing Camilla. But, he's mean to her for no apparent reason, so the relationship sputters. A housekeeper from back East suggests a way out of his jealously and fears. "Camilla Bandini": is it in the cards?

~~~~~~~~~~~~~~~~

Cars (2006) Animation / Comedy / Family / Sport

Starring Bonnie Hunt, Cheech Marin, Dan Whitney, George Carlin, John Ratzenberger, Paul Newman and Owen Wilson. Director John Lasseter.

Lightning McQueen is a young, hotshot rookie race car in the last race of the season. At the end of the race, he finds out he is tied with Chick Hicks and The King. On the way to the tie-breaker race in Los Angeles, California, some hot punk cars get him lost in a little town called Radiator Springs on the old Route 66 road, which has been long forgotten many years ago. Scared to death, he tears up the town's main road and is sentenced to community service by Doc Hudson. During this time, he meets a funny, but lovable tow truck named Mater and a beautiful Porsche Carrera named Sally. He also meets some other cars, whom which he finds to be quite odd. All he wants to do is get out of this town and back into the big city, but as the week until the race goes on, the town folk help him discover that life isn't just about trophies, fame, and sponsorships and McQueen learns about family and friendship.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Domino (2005) Crime / Drama / Thriller

Starring Keira Knightley, Christopher Walken, Jacqueline Bisset and Mickey Rourke. Director Tony Scott.

Based on the true story of Domino Harvey, daughter of film actor Laurence Harvey. Tired and unsuited to the pretentiousness of her high-society LA life, Domino leaves the glitterarti behind and sets off to become a bounty hunter. She quickly falls under the wing of veteran hunter Ed Mosley and his crew and becomes an unlikely natural in the art of bounty hunting. But things really heat up when a masked gang pilfer the contents of an armored car, and before long the mob, a crazed TV producer, the FBI and a terminally ill child have all got caught up in the crazy situation.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Miami Vice (2006) Action / Crime / Drama / Thriller

Starring Colin Farrell, Jamie Foxx, Luis Tosar, Li Gong and Naomie Harris. Director Michael Mann.

When an informer, his family and two FBI agents are killed by an international gang of drug dealers, Detectives James 'Sonny' Crockett and Ricardo 'Rico' Tubbs are assigned to work undercover for the FBI in a joint operation to disclose which agency leaked the information to the criminals. They plot a scheme to approach with their team of agents to the manager José Yero and later to the druglord Arcángel de Jesús Montoya. Along the mission, Sonny meets the accountant, investor and mistress of Montoya, Isabella, and after a romantic affair, they fall in love for each other, blurring his professional commitment with his personal feelings.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) Action / Adventure / Comedy / Fantasy

Starring Johnny Depp, Keira Knightley, Bill Nighy, Jack Davenport and Orlando Bloom. Directed by
Gore Verbinski.

Once again thrown into the world of the supernatural, Captain Jack Sparrow finds out that he owes a blood debt to the legendary Davey Jones, Captain of the ghostly Flying Dutchman. With time running out, Jack must find a way out of his debt or else be doomed to eternal damnation and servitude in the afterlife. And as if this weren't enough, Will Turner and Elizabeth Swann are arrested and sentenced to death unless Will can get Lord Beckett Jack's compass, who are forced to join Jack on yet another misadventure.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Thank You for Smoking (2005) Comedy

Starring Aaron Eckhart, William H. Macy, Maria Bello, Cameron Bright, Adam Brody and Sam Elliott. Director Jason Reitman.

Tobacco industry lobbyist Nick Naylor has a seemingly impossible task: promoting cigarette smoking in a time when the health hazards of the activity have become too plain to ignore. Nick, however, revels in his job, using argument and twisted logic to place, as often as not, his clients in the positions of either altruistic do-gooders or victims. Nick's son Joey needs to understand and respect his dad's philosophy, and Nick works hard to respond to that need without compromising his lack of values. When a beautiful news reporter betrays Nick's sexually-achieved trust, his world seems in danger of collapsing. But there's always one more coffin nail in Nick's pack.
Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #59 : 20.04.2007, 23:36:24 »

RTL  00:10
Subota 21.04.2007

Akcija, Triler

Trajanje: 91 min
Ocjena: 3.7/10

IMdB
 POŠTENA IGRA
FAIR GAME (1995)

Redatelj: Andrew Sipes
Glumci: William Baldwin, Cindy Crawford, Steven Berkoff, Christopher McDonald, Miguel Sandoval, Johann Carlo, Salma Hayek, John Bedford Lloyd, Olek Krupa, Jenette Goldstein, Marc Macaulay, Sonny Carl Davis, Frank Medrano, Don Yesso, Paul Dillon

William Baldwin i Cindy Crawford policajac su i odvjetnica u bijegu od ruske mafije. Netko je zapucao i ranio odvjetnicu Kate dok je trčala. Nakon nekoliko dana podmetnut je eksploziv u njezinu kuću, no Kate srećom preživi. Kate je stavljena pod policijsku zaštitu, no i dalje je pokušavaju ubiti. Na policiji upozna detektiva Maxa koji sazna da je u napade umiješan posebni odjel KGB-a, a cijelu akciju s broda vodi stanoviti Kazak. Kate se prisjeti da je u jednoj brakorazvodnoj parnici tražila taj brod zbog podjele imovine...

NOVA  00:56
Subota 21.04.2007

Triler

Trajanje: 96 min

IMdB
 OBITELJSKE TAJNE
Deep Family Secrets (1997)

Redatelj: Arthur Allan Seidelman
Glumci: Richard Crenna, Angie Dickinson, Molly Gross, Craig Wasson, Meg Foster, Jeff Kaiser, Scott Paetty, Christie Lynn Smith, Tony Musante, Christine Healy, Gary Bisig, Sue Bugden, Dave Powledge, Patrick David, Gus Corrado

Tajne su uznemirujuće u ovom slučaju, ali istina je još strašnija. Mlada se žena vraća u svoj rodni grad nakon što njezina majka nestane i počne se vjerovati da je mrtva. Duhovi prošlosti koji ju proganjaju manje su opasni od spoznaje da je sve što je mislila i znala o svojoj obitelji potpuna laž.

Film je nominiran za nagradu Art Directors Guild.

RTL  01:20
Subota 21.04.2007

Drama, Triler

IMdB
 OTROVNA IVY: NOVO ZAVOĐENJE
POISON IVY: THE NEW SEDUCTION (1997)

Redatelj: Kurt Voss
Glumci: Jaime Pressly, Megan Edwards, Michael Des Barres, Greg Vaughan, Susan Tyrrell

"Otrovna Ivy: Novo zavođenje" film je pun umjerenih seksi scena s mladim talentiranim glumcima, prekrasnim, dobro istreniranim ljepoticama, leševima, pijanim tenisačima i ovisnicima o kokainu. Zanimljivo je kako seksualnost može postati oružje kada se prelijepa žena uplete u mrežu prijevara, laži i ubojstva unutar malograđanske obitelji.

Ivyna sestra Violet (Jaime Pressly) dolazi u posjet obitelji Greer, kod koje je njezina majka radila kao služavka, ali su je otpustili zbog ljubavne afere. Ubrzo se situacija u obitelji Greer mijenja jer Violet pokušava ući u obitelj, koja je bila okrutna prema njezinoj majci, i razoriti je iznutra. Lijepa djevojka uspijeva u kuću unijeti paniku i obmanu jer uz manipulaciju koristi ono najbolje što ima... svoje tijelo. Zanosna Jaime Pressly većini je poznata po ulozi Audrey u seriji Jack and Jill, a glumila je i sa Stevenom Segalom u "Otkucaju smrti" (Ticker) te filmovima: "Demon Island" , "DOA: Dead or Alive", "Mortal Kombat: Conquest", "Ovo nije glupi film za mlade" (Not Another Teen Movie). Film su "uljepšale" i Megan Edwards, zapamćena po ulozi gđe. Proudfoot u Gospodarima prstenova: Prstenova družina, te Susan Tyrrell zgodna plavuša iz hita s početka devedesetih "Plačljivko" (Cry Baby). Da film nije samo melem za muške oči, pobrinuo se svojim stasom Greg Vaughan, koji je glumio ulogu Dana Gordona u 2. sezoni "Čarobnica", te u filmu Djeca kukuruza: Polje terora (Children of the Corn V: Fields of Terror).

HTV1  01:35
Subota 21.04.2007

Drama, Triler

IMdB
 ZAVEDENA NAIVNOST
THE BABYSITTER´S SEDUCTION (1996)

Redatelj: David Burton Morris
Glumci: Keri Russell, Stephen Collins, Phylicia Rashad, Tobin Bell, John D´Aquino, Linda Kelsey, Arian Waring Ash, Dawn Lambing, Roger Floyd, Adam Crosby

Maturantica Michelle Winston (K. Russell) pazi na dvoje djece donedavno izuzetno skladne obitelji Bartram, ali već neko vrijeme primjećuje pomalo zategnute odnose između markantnog Billa Bartranda (S. Collins) i njegove privlačne supruge Sally (D. Lambing). Dok ju Bill svakodnevno obasipa izljevima ljubavi i skupocjenim darovima poput luksuznog novog automobila, čini se da je Sally sve hladnija i distanciranija prema svom mužu. Štoviše, tog jutra kad je mrzovoljna od Billa dobila ključeve novog automobila, Sally je pred Michelleinim očima s nekim dugo i prilično intimno razgovarala telefonom. Unatoč njezinom sve neprijateljskijem raspoloženju prema Billu, Michelle nije ni slutila da bi Sally mogla počiniti samoubojstvo. Upravo ju Michelle i pronađe mrtvu s pištoljem u ruci. Na mjesto tragičnog događaja ubrzo stigne policija, predvođena energičnom detektivkom Kate Jacobs (P. Rashad) i Billovim starim prijateljem, detektivom Frankom O´Keefeom (T. Bell). Iako dokazi isprva upućuju na Sallyno samoubojstvo, Kate i Franku sve se učini sumnjivim. Ubrzo udovac Bill obasipa pažnjom i darovima Michelle te joj daruje automobil koji je nekoliko dana ranije kupio pokojnoj supruzi. A kad Kate posjeti zagonetni Paul Richards (J. D´Aquino), tvrdeći da je on bio Sallyn ljubavnik i da je ona namjeravala napustiti Billa, istražitelji zaključe da je pred njima slučaj ubojstva...
Triler redatelja Davida Burtona Morrisa (Restless Sleep, Loose Ends, Purple Haze, Patti Rocks, The Price of Love, serije Kineska plaža, Priče iz kripte, Sirene) neosporno je zanimljivo i uzbudljivo djelo intrigantne i vješto ispripovjedane priče. U glavnoj ulozi nastupa sve traženija K. Russell (Draga povećao sam dijete, Dead Man´s Curve, Eight Days a Week, Bili smo vojnici, Nemoguća misija 3), najpoznatija po ulozi u popularnoj seriji Felicity, za što je 1999. osvojila Zlatni globus. Njezini su partneri markantni, mahom televizijski glumac S. Collins (Svi predsjednikovi ljudi, Fedora, Obećanje, Brewsterovi milijuni, Jumpin´ Jack Flash, Klub prvih supruga), P. Rashad (serije Na krstarenju, Santa Barbara, Napisala je umorstvo, Dodir anđela) poznana po ulozi u izuzetno gledanoj i nagrađivanoj humorističnoj seriji The Cosby Show, za ulogu u kojoj je dva puta nominirana za Emmy, te iskusni T. Bell (Mississippi u plamenu, Dobri momci, Tvrtka, Na vatrenoj liniji, Pakost, Brzi i mrtvi, Put za Eldorado, Slagalica strave, serije Newyorški plavci, Nikita, Dosjei X, Obitelj Soprano, 24), za ulogu u hororu "Slagalica strave 2" nedavno nominiran za MTV-jevu filmsku nagradu za najboljeg negativca.

NOVA  02:27
Subota 21.04.2007

Komedija, Glazbeni, Sportski

Ocjena: 5.9/10

IMdB
 POSLUŽITELJ NA GOLF IGRALIŠTU
The Caddy (1953)

Redatelj: Norman Taurog
Glumci: Dean Martin, Jerry Lewis, Donna Reed, Barbara Bates, Joseph Calleia, Fred Clark, Clinton Sundberg

Joe Anthony (Dean Martin) i Harvey Miller (Jerry Lewis) dva su mladića koji više vole igrati golf nego raditi. Harvey je odličan igrač no zbog treme ne može igrati pred gledateljima. Stoga postane Joeov trener. Joe postane prava senzacija te odlazi na natjecanje. Međutim prije natjecanja, svađa Joea i Harvey okonča njihovu karijeru. Nakon svađe, koja uzrokuje kaos na velikom natjecanju i okonča im karijere, bivši golferi nađu se u svijetu zabave. Oni postaju poznati komični duo. Između zabave i igre, Joe pjeva balade Kathy (Donna Reed), a Harvey se zabavlja s djevojkom Lisom (Barbara Bates). Film je nominiran za Oscara 1954. godine u kategoriji najbolje glazbe, odnosno za najbolju pjesmu 'That's Amore' koja je s vremenom postala klasik.
Subota 21.04.2007

Cinemania  08:00
Subota 21.04.2007

Vestern, Akcija, Komedija, satira

Trajanje: 119 min

IMdB search
 BUFFALO BILL I INDIJANCI
Buffalo Bill and the Indians (1976)

Redatelj: Robert Altman
Glumci: Paul Newman, Burt Lancaster, Geraldine Chaplin, Joel Grey, Kevin McCarthy, Harvey Keitel, Allan F. Nicholls, Mike E. Kaplan

Vestern komedija o legendi američkog Divljeg zapada Buffalu Billu koji uz pomoć indijanskog poglavice Bika Koji Sjedi priprema novu točku svog šoua.

Legendarni junak američkog Divljeg zapada William F. Cody zvan Buffalo Bill (Paul Newman) već se odavno ne bori protiv Indijanaca, već nastupa u svom popularnom šouu Buffalo Bills Wild West. Ovaj putujući šou zabavlja brojnu publiku diljem zemlje, a za njegov su uspjeh ponajprije zaslužni pisac Ned Buntline (Burt Lancaster) i producent Nate Salisbury (Joel Gray). No, Buffalo Bill želi unijeti novosti u program, pa osmisli točku u kojoj bi se borio sa slavnim indijanskim poglavicom Bikom Koji Sjedi (Frank Kaquitts), odnosno njegovim glumcem (Will Sampson). Bik Koji Sjedi prisatne na Buffalov prijedlog, ali iz sasvim drugih pobuda koje uključuju i samog predsjednika SAD-a"

RTL  08:10
Subota 21.04.2007

Komedija, Romantični

Trajanje: 92 min
Ocjena: 6/10

IMdB
 DESERT LJUBAVI
JUST DESSERT (2004)

Redatelj: Kevin Connor
Glumci: Lauren Holly, Costas Mandylor, Brenda Vaccaro, David Proval, Maria Bertrand, Dorie Barton, Jean Pierre Bergeron

Desert ljubavi je zanimljiva priča o ljubavi prema poslu,partneru, odanosti i uzburkanim strastima.
Dva različita kulinarska stručnjaka otkrivaju zajedničku strast i savršen recept za romansu i uspjeh. Marco Poloni, rođen u Bronxu, ljubav prema spravljanju slastičarskih delicija naslijedio je od svoje talijanske obitelji, no želja njegove majke je da on prestane razmišljati o spravljanju savršenog peciva i kolača te da oženi stidljivu, mjesnu djevojku Angelu. Marcov ujak Fab naumio je prodati obiteljsku pekarnu vlasniku velikog slastičarskog lanca. Marco, razočaran takvom odlukom, doživio je to kao propast svih svojih iluzija, ali tek do trenutka degustiranja čokoladnog kolača koji nudi taj novi, moderni restoran. Barozzi čokoladni kolač bio je gotovo savršen, savršenija je bila jedino slastičarka koja ga je napravila. Eksplozivna, temperamentna i savršena u kuhinji, Grace je bila Marcov tip žene. Marco odlučuje učiniti Barozzi još savršenijim i prijaviti se na natjecanje u spravljanju deserata kako bi dobio nagradu i spasio obiteljsku pekaru. U to natjecanje ulaže mnogo i pritom se sve više zaljubljuje u Grace. Ova ljubavna priča o slatkoj romansi nudi zaista mnogo. U njoj se prepliću ljubav, strast, upornost, odanost i humor. Gledajući ovaj film možete se dobro nasmijati, udubiti u ostvarenje jednog velikog sna ili pak priču pratiti s, ne manje zanimljive, romantične strane. Film se odlikuje odličnom glumom Lauren Holly, Costasa Mandylora, Dorie Barton i Andy Lauren.

NOVA  08:20
Subota 21.04.2007

Animirani

IMdB search
 PUT OKO SVIJETA U 80 DANA
Willy Fog: Around the world in 80 Days (1985)

Redatelj: Geoff Collins
Glumci: Glasovi: Franjo Kuhar, Ranko Tihomirović, Željko Duvnjak

Je li moguće obići svijet za samo 80 dana? Ekscentrični londonski izumitelj Willy Fog se kladio da će uspjeti! Odbrojavanje počinje. Heroj kreće u ovu uzbudljivu avanturu u pratnji svoja dva nerazdvojna prijatelja. Pridružuje im se i Wiilyjeva velika ljubav, princeza Romi. Zajedno putuju vlakom, brodom, na leđima slona, čak i balonom kako bi dokazali da će obići svijet u rekordnom vremenu. Willy i njegovi prijatelji kreću na uzbudljiv put oko svijeta I trebaju savladati sve prepreke koje bi ih spriječile da se na vrijeme vrate kući...čitavi i zdravi. Odlaze u najegzotičnije, daleke zemlje, a trojac će se na svom velikom putovanju morati suočiti s brojnim pustolovinama.

HTV1  09:30
Subota 21.04.2007

Drama, Ratni

Ocjena: 8.5/10

IMdB
 KINOTEKA - FILMOVI KIRKA DOUGLASA: STAZE SLAVE
PATHS OF GLORY (1957)

Redatelj: Stanley Kubrick
Glumci: Kirk Douglas, Ralph Meeker, Adolphe Menjou, George Macready, Joe Turkel, Timothy Carey

Godine 1916., za vrijeme Prvog svjetskog rata, obje zaraćene strane, Francuzi i Nijemci, izgradili su čvrsto utvrđene rovovske linije. Činilo se da je rat na mrtvoj točki. Obje su strane držale svoje položaje i nitko nije pokušavao osvojiti tuđi teren. Ipak, francuski zapovjednik, general Paul Mireau (G. Macready), zaključio je nakon razgovora s kolegom generalom Georgeom Broulardom (A. Menjou) da bi mogao dobiti odličje i unaprijeđenje ako njegove trupe osvoje jedan njemački položaj. Kad je tu zapovijed izdao pukovniku Daxu (K. Douglas), koji će voditi napad, priznao mu je da će možda pola ljudi u napadu poginuti. Dax drži napad bemislenim, jer će ih za vrijeme jurišanja dobro utvrđeni neprijatelj potući. Dax povede ljude u napad, ali strahovita neprijateljska vatra natjera ih na povlačenje. Nervozni i nesigurni Mireau proglasi te ljude kukavicama i najradije bi i njih i časnike postrijeljao. Broulard ga urazumi, pa on odustane od kažnjavanja časnika. Ali zapovijedi da se kao primjer svima nasumce izaberu tri vojnika koji će biti izvedeni pred vojni sud. Sudit će im se za neizvršavanje naređenja i kukavičko ponašanje za što je predviđena smrtna kazna. Izabrane žrtve su kaplar Phillip Paris (R. Meeker) te vojnici Pierre Arnaud (J. Turkel) i Maurice Ferol (T. Carey). Dax inzistira da ih on brani...
Ova sjajna ratna drama bio je drugi film koji je veliki redatelj Stanley Kubrick (1928-1999) snimio u profesionalnim uvjetima. Imao je samo dvadeset i devet godina. Scenarij je napisao s dvojicom izvrsnih pisaca, Calderom Willinghamom i Jimom Thompsonom, prema romanu Humphreya Cobba. Nakon "Staza slave" režirao je "Spartaka" (1960), "Lolitu" (1962), "Dr. Strangelovea" (1964), "2001. - Odiseju u svemiru" (1968) i još četiri filma do zadnjeg "Oči širom zatvorene" (1999).

RTL  13:25
Subota 21.04.2007

komedija

Trajanje: 125 min

IMdB search
 VATROMET TAŠTINE
THE BONFIRE OF THE VANITIES (1990)

Glumci: Tom Hanks, Bruce Willis, Melanie Griffith, Kim Cattrall, Saul Rubinek, Morgan Freeman, John Hancock

Oskarovac Tom Hanks zajedno s velikim zvijezdama Bruceom Willisom i Melanie Griffith nastupa u ovoj skandaloznoj priči o pohlepi, požudi i, naravno, taštini u adaptaciji slavnog romana Toma Wolfea o ekscesima njujorškoga svijeta bogatih u osamdesetima.

Financijski 'Gospodar svemira' Sherman McCoy (Tom Hanks) gleda kako mu se njegov uređen i isplaniran život počinje rušiti pred očima kada njegova ljubavnica Maria Ruskin (Melanie Griffith) udari crnog tinejdžera vozeći se njegovim automobilom te pobjegne s mjesta nesreće ostavljajući ga da umre. Novinar žutih novina Peter Fallow (Bruce Willis) u javnosti stvara atmosferu linča serijom napadačkih tekstova u kojima se ne libi iskrivljavati i prikrivati činjenice, a cijelu igru prihvaćaju i oportunisti, kao što su svećenik Bacon (John Hancock) i kandidat za gradonačelnika Abe Weiss. U svome najslavnijem romanu, legendarni se književnik Tom Wolfe uhvatio u koštac s načinima funkcioniranja društvenog i političkog vrha japijevskih osamdesetih, koje je oslikao toliko precizno i uvjerljivo, s pravom kombinacijom reportaže i ironije, da je jasno kako je njegovo djelo bilo jedan od najtraženijih scenarističkih predložaka u Hollywoodu. Ništa manje slavni Brian De Palma bio je taj koji je po romanu snimio film, prenijevši na veliko platno sve nijanse romana, bez imalo kompromitiranja izvornog materijala. Izvrsnu glumačku ekipu predvodi Tom Hanks, no lista naprosto obiluje velikim holivudskim imenima: Bruce Willis, Morgan Freeman, Melanie Griffith i Kim Cattrall svi redom briljiraju u ovome spektakularnom filmu.

RTL  15:30
Subota 21.04.2007

kriminalistička drama

Trajanje: 111 min

IMdB
 GRADONAČELNIK
CITY HALL (1996)

Redatelj: Harold Becker
Glumci: Al Pacino, John Cusack, Bridget Fonda, Danny Aiello, Martin Landau, David Paymer

Legendarni oskarovac Al Pacino u ovoj izvrsnoj kriminalističkoj drami smještenoj u političko okružje nastupa u ulozi njujorškoga gradonačelnika čiji se ured nađe na udaru medija i javnosti nakon što pucnjava između policajaca i dilera slučajno usmrti nevino dijete.

Jednog naizgled mirnog jutra, u lovu inspektora Odjela za narkotike grada New Yorka na jednog od važnijih dilera droga toga područja, od zalutalog metka strada maleni crni dječak. Idealistički gradonačelnik John Pappas (Al Pacino), prilično uspješan i obljubljen od većine građana, uspije smiriti strasti i izbjeći moguće rasne nerede, ali daljnja istraga njegovog pomoćnika Kevina Calhouna (John Cusack) zakomplicira situaciju. Calhounu nije jasno kako je rečeni diler, inače sin moćnog mafijaša, uopće mogao biti na slobodi, nakon što mu je za zločin koji inače zahtjeva zatvorsku kaznu u trajanju od minimalno 10 godina izrečena ona uvjetna, od 5 godina. Pappasu i Calhounu posao neće olakšati ni Marybeth Corgan (Bridget Fonda), odvjetnica udovice ubijenog detektiva, koja istražuje uzroke neisplaćivanja zaslužene mirovine... Iskusni redatelj Harold Becker i jedno od daleko najvećih glumačkih imena filmske povijesti - Al Pacino, dvojac su koji stoji iza velikog hita, dirljive drame 'More ljubavi', za ulogu u kojoj je Pacino osvojio svog prvog Oscara. Taj se tandem opet udružio u ovom sjajnom spoju političke drame i kriminalističkog filma, koji bez imalo uljepšavanja pokazuje često sumorno i zastrašujuće naličje najodgovornijih političkih funkcija. Detaljna razrađenost scenarija koji propituje vječna pitanja morala i odgovornosti nimalo ne čudi kada je jedan od autora legendarni Paul Schrader, među ostalim scenarist 'Taksista', 'Razjarenog bika' i 'Posljednjeg Kristovog iskušenja', te redatelj sjajnih 'Američkog žigola' ili 'Affliction'. Uz Pacina, izvrsnu glumačku ekipu ovog filma koji nikako ne smijete propustiti, upotpunjuju John Cusack, Bridget Fonda, Danny Aiello i slavni Martin Landau.

HTV2  15:45
Subota 21.04.2007

Drama

Zemlja: Liechtenstein, UK, France
Trajanje: 135 min

IMdB
 MALI BUDDHA
LITTLE BUDDHA (1993)

Redatelj: Bernardo Bertolucci
Glumci: Keanu Reeves, Ying Ruocheng, Alex Wiesendanger, Chris Isaak, Bridget Fonda

Lama Norbu (Y. Ruocheng) i njegovi svećenici pokušavaju otkriti u kojem će se biću vratiti njihov pokojni učitelj, lama Dorje. Lama Dorje bio je poznat po smislu za šalu, pa nikoga ne čudi kad se kao najozbiljniji kandidat pojavi mali Amerikanac, sedmogodišnjak Jesse Conrad iz Seattlea. Lama Norbu putuje u Ameriku, upoznaje Jessejeve roditelje i iskreno otkriva zbog čega je došao. Jessejeva majka (B. Fonda), koja je učiteljica, nije nesklona ozbiljno razmišljati o reinkarnaciji i povjerovati da je tako nešto moguće, no otac (C. Isaak), arhitekt i poslovni čovjek, odbija svaku sličnu pomisao. No, jedan će ga događaj pokolebati u uvjerenju da je njegov racionalistički stav jedini ispravan: njegov poslovni partner iznenada će nastradati i Dean će shvatiti da ovozemaljska borba za poslovima i novcem nema previše smisla. Da bi što bolje razumio što dobroćudni lama od njega očekuje, Jesse pomno sluša priču o Sidarti, indijskom princu koji je odlučio napustiti udobnost dvora, krenuti u svijet, da bi otkrio kako na svijetu ima bolesti, siromaštva i smrti, a zatim odlučio učiti kako se svijet može osloboditi patnji. Kad roditelji pristanu da Jesse otputuje u Butan, otac će otići s njim, a Jesse će, uživajući u dječjim igrama, upoznavati i zavoljeti do tada nepoznati daleki svijet.
Priča o potrazi za reinkarnacijom lame ispričana je kroz dvije usporedne priče: jedna je ona u kojoj lama Norbu traži lamu Dorjea i upoznaje Jesseja, a druga je priča u priči: da bi Jesse bolje razumio o čemu se radi, majka mu čita priču o princu Sidarti. Te su sekvence snimljene iznimno lijepo i raskošno, a i zanimljivo je vidjeti Keanua Reevesa kao Sidartu.
Vjerovanje u reinkarnaciju prikazano je kao lijepa bajka u kojoj i suvremeni zapadni čovjek može naći utjehu i smisao, a intelektualni odnos prema temi preteže nad emocionalnim.
Film je prema vlastitoj priči režirao Bernardo Bertolucci (Posljednji tango u Parizu, Čaj u Sahari), kojemu je ovo nakon Posljednjeg kineskog cara (1987) bio povratak na istok i istočne teme. No, dok je za Posljednjeg kineskog cara dobio čak devet Oscara, "Mali Buda" nije dostigao taj uspjeh. Uz nekoliko nominacija osvojio je nagradu talijanske filmske kritike za kameru.

RTL  20:05
Subota 21.04.2007

Akcija, Avanturistički, Drama, Ratni

Trajanje: 154 min
Ocjena: 7.8/10

IMdB
 POSLJEDNJI SAMURAJ
THE LAST SAMURAI (2003)

Redatelj: Edward Zwick
Glumci: Tom Cruise, Ken Watanabe, William Atherton, Timothy Spall, Billy Conolly, Tony Goldwyn, Hiroyuki Sanada

U licu neprijatelja i u srcu čovjeka leži duša ratnika. Tom Cruise će nas odvesti u daleku zemlju i još dalju kulturu te nam pokazati kako je zaslužio biti 'Posljednji samuraj'. Kapetana Nathana Algrena (Tom Cruise), cijenjenoga američkoga vojnog oficira i stratega unajmi japanski car kako bi svojoj vojsci omogućio da od najvećeg stručnjaka nauče vještine modernog ratovanja. Istovremeno, car planira ukinuti slavne samurajske postrojbe u korist potpune modernizacije svojih vojnih snaga. Međutim, susret s drevnom kulturom japanskih ratnika Algrena fascinira u tolikoj mjeri da ne prestaje upijati njihova znanja. Algren će se odjednom naći usred borbe dviju era i sukoba dvaju svjetova, a moći će se osloniti samo na svoju čast i poštenje. Povijesna drama akcijskog predznaka, 'Posljednji samuraj', slavnog redatelja Edwarda Zwicka fascinantan je i iznimno uzbudljiv film te čvrst dokaz kako naslovi epske širine, puni spektakularnih scena u kojima se vidi svaki uložen dolar, ne moraju nužno biti i nezgrapni i površni kada je riječ o ljudskim emocijama i motivima. 'Posljednji samuraj' jednako je atraktivan u scenama borbi, precizan u ocrtavanju najdubljih osjećaja i poučan kao vodič kroz jedan od najzanimljivijih segmenata egzotične japanske kulture. Redatelj Zwick i scenarist John Logan zaslužuju posebne pohvale i zbog do kraja svladane povijesne, kulturne i tradicijske građe, koju su iskoristili kao plodan i zahvalan početni materijal. Tom Cruise je i ovom ulogom pokazao kako je jedna od onih holivudskih legendi koje svaki film u kojem nastupe čine boljim i zanimljivijim, ali ne smijemo zaboraviti ni Kena Watanabea, kojeg smo upravo gledali u sjajnom Eastwoodovom 'Pisma s Iwo Jime' te koji je za ovaj nastup bio nominiran za nagradu Oscar.

RTL  22:25
Subota 21.04.2007

Horor, Triler, SF

IMdB
 PUT BEZ POVRATKA 2
FINAL DESTINATION 2 (2003)

Redatelj: David R. Ellis
Glumci: Ali Larter, A.J. Cook, Michael Landes, Tony Todd, Terrence Carson

Smrt bi uvijek mogla biti bliže nego što mislimo, no kada se doista i nađe u našoj blizini, kako je prevariti i ostati živ? Ali Larter i A.J. Cook pokušat će učiniti upravo to u 'Putu bez povratka 2', nastavku velikoga tinejdžerskog horor hita. Vlastitim izborom smještena u pretpostavljenu sigurnost psihijatrijske bolnice, Clear Rivers (Ali Larter), jedina preživjela iz prošlogodišnje avionske nesreće živi u stalnom strahu kako će se sama Smrt vratiti po nju, kao što je to napravila s njenim prijateljima. Iako je mnogi smatraju ludom, ona zna da je u pravu. Za to vrijeme, dok putuje na izlet, Kimberly Corman (A.J. Cook) doživi zastrašujuću viziju nakon koje uz pomoć policije zatvara cestu. Vozači negoduju, sve dok ne počne katastrofa, a broj se mrtvih povećava iz sekunde u sekundu. Međutim, Kimberly zna kako je njen spas kratkog daha te se obraća jedinoj osobi koja ju razumije, Clear Rivers. Drugi dio uspješnog 'Puta bez povratka', koji je svojom originalnom premisom osvojio brojne obožavatelje žanra tinejdžerskog horora, ovaj film redatelja Davida R. Ellisa od izvornika preuzima temeljni zaplet nemogućnosti bježanja od smrti, ali ga nadograđuje strašnijim i neugodnijim scenama i još podmuklijom atmosferom. Ali Larter i A.J. Cook odlično su odglumile djevojke kojima nitko ne vjeruje, a ostatak ekipe popunjavaju manje poznati mladi glumci kao što su Michael Landes i Terrence Carson. Nakon što je i drugi dio ostvario zapažen tržišni uspjeh, prije dvije godine snimljen je i treći dio, koji je uvjerljivo zaokružio ovu modernu trilogiju.

HTV1  22:35
Subota 21.04.2007

Kriminalistički, Drama, Misterija

IMdB
 ZMIJSKE OČI
Snake Eyes (1998)

Glumci: Nicolas Cage, Gary Sinise, John Heard, Carla Gugino, Stan Shaw, Kevin Dunn

Napet triler o istraživanju pokušaja atentata na ministra obrane koje vodi površni i nekad potpkupljivi detektiv. U velikoj dvorani uz kockarnicu u Atlantic Cityju održava se boksački meč između šampiona u teškoj kategoriji Lincolna Tylera i njegovog manje poznatog izazivača.Tom sportskom događaju prisustvuje 14.000 gledalaca.Među njima je i brbljavi,samouvjereni, lakopotkupljivi policijski detektiv iz Odjela za umorstva Ricky Santoro.Srdačno se javi časniku Kevinu Dunneu,svom dobrom prijatelju,koji čuva uglednog gosta - ministra obrane.Santoro i Dunne sjednu ispred ministra.U jednom trenutku za vrijeme meča Dunne primijeti lijepu crvenokosu djevojku u crvenoj haljini i ode je legitimirati.Ona otrči u hodnik,a on za njom.Istodobno na njegovo mjesto kraj Santora sjedne mlada žena u srebrnastom kostimu i sa srebrnastom perikom i nešto uzbuđeno počne šaptati ministru.Tada odjeknu pucnji.Metak okrzne djevojku,no meta je ministar kojeg teško rane.Djevojka a kasnije će se saznati da je njezino ime Julia Costello - pobjegne u zahod i uspije se presvući. Svoj krvavi kostim baci u smeće.Santoro v

NOVA  23:30
Subota 21.04.2007

Akcija, Ratni

Trajanje: 98 min
Ocjena: 4.1/10

IMdB
 RAMBO 3
Rambo 3 (1988)

Redatelj: Peter MacDonald
Glumci: Sylvester Stallone, Richard Crenna, Marc de Jonge, Kurtwood Smith, Spiros Focás, Sasson Gabai

Treći film iz serijala o osamljenom ultra-macho superborcu prepunom bolnih iskustava i ratnih trauma, napet je i dinamičan, prepun akcije, pucnjave, borbi i spektakularnih prizora, a Stallone u naponu fizičke i glumačke snage.U vrijeme kad je prikazan gotovo istodobno kad su se sovjetske trupe počele povlačiti iz Afganistana bio je najskuplji do tada snimljen film: stajao je 63 milijuna dolara. John Rambo zauvijek je prekinuo sa životom ratnika. Povukao se među budističke svećenike u Tajlandu, kojima pomaže u izgradnji hrama. Novac (koji poklanja svećenicima) zarađuje boreći se u okrutnim borilačkim mečevima. Jedan takav meč gleda Rambov bivši zapovjednik, pukovnik Trautman. On ga nagovara da mu se pridruži u akciji u blizini pakistansko-afganistanske granice, u kojoj treba istražiti kemijska djelovanja sovjetskih oružanih snaga odgovornih za smrt nedužnog civilnog stanovništva, prije svega djece. Rambo ga odbija, no kad Sovjeti u akciji uhvate Trautmana, spreman je žrtvovati vlastiti život kako bi ga oslobodio. Trautmana u sovjetskoj bazi u Afganistanu drži okrutni pukovnik Zaysen, a Rambovi saveznici postaju neustrašivi afganistanski pobunjenici protiv prosovjetskog režima i sovjetske okupacijske vlasti, borci koji sebe nazivaju mudžahedinima...

RTL  00:00
Nedjelja 22.04.2007

Drama, SF, Triler

Trajanje: 101 min
Ocjena: 7.6/10

IMdB
 GATTACA
GATTACA (1997)

Redatelj: Andrew Niccol
Glumci: Ethan Hawke, Uma Thurman, Alan Arkin, Jude Law, Loren Dean, Gore Vidal, Ernest Borgnine

Jedan sasvim običan dan u životu Vincenta Freemana: prokrijumčariti na posao tuđu mokraću, kosu, odrezane nokte i ostali tjelesni otpad. Pitate se zašto? U svijetu genetski savršenih ljudi, Vincent Freeman može uspjeti samo ako se pretvara da je netko drugi!Označen srčanom manom, on je običan čovjek na čijoj su strani jedino veliki snovi. 21. je stoljeće. Nove znanstvene metode prokreacije jamče genetski savršenu djecu, a roditelji nostalgični za starim "metodama" začeća riskiraju mnoge anomalije svoje djece. Vincent Freeman (Ethan Hawke) rođen je takvim, inferiornim načinom, i zarana mu je s velikom sigurnošću dijagnosticirana srčana mana. Njegova mu želja za zaposlenjem u Gattaci, korporaciji koja priprema prvi let na Saturnov mjesec, ipak daje poticaja da nastavi sanjati - iako je posao na takovu mjestu rezerviran samo za genetski savršene jedinke. Ustrajni Vincent upoznaje Jeromea Morrowa (Jude Law), savršen primjerak muškarca, koji je ostao nepokretan nakon prometne nesreće. Koristeći Jeromeove tjelesne otpatke, Vincent se uspješno zapošljava u Gattaci i sve je bliže velikom snu o napuštanju Zemlje. Upoznavši lijepu kolegicu, Irene (Uma Thurman), Vincent je još sretniji, no brutalno ubojstvo u njegovoj blizini dovodi ekipu policijskih istražitelja koji odmah shvate da se u Gattaci nalazi jedan nesavršeni čovjek...Osim potresne priče o čovjeku koji dokazuje kako je volja jača od tjelesnog nesavršenstva, "Gattaca" fascinira virtuoznim scenama gotovo neizdržive napetosti. Mnogi trenuci policijske istrage mogu parirati najboljim sekvencama iz Hithcockovih trilera, pa tako i nezaboravna scena u kojoj Vincent prolazi redovnu provjeru tjelesnog stanja tijekom trčanja na traci. U prisutnosti policijskih istražitelja, on održava puls na savršenom nivou, sve do paničnog trenutka u kojem stvari izmiču kontroli. Ethan Hawke ("Napad na policijsku stanicu 13", "Braća Newton") i Uma Thurman ("Kill Bill: Vol. 1 & 2", "Istina o mačkama i psima") čine neobičan i nesvakidašnji par koji ne dijeli mnoge sladunjave trenutke, već istinsku bliskost i ljubav koja ne mora biti izrečena. Ethan Hawke briljira kao primjer neizmjerne ljudske volje i snage, koja slama sisteme i premošćuje sve prepreke kako bi dosegla neslućene vrhunce slobode!

HTV1  00:40
Nedjelja 22.04.2007

Komedija, Drama, Glazbeni

IMdB
 ROCK-ZVIJEZDA
ROCK STAR (2001)

Redatelj: Stephen Herek
Glumci: Mark Wahlberg, Jennifer Aniston,J ason Flemyng, Dominic West, Jason Bonham, Jeff Pilson, Zakk Wylde

Mladi Amerikanac Chris Cole zvan Izzy obožavatelj je slavnog britanskog heavy metal sastava Steel Dragon i njegova furioznog pjevača Bobbyja Beersa. Chris i njegovi prijatelji osnovali su tribute band Blood Pollution posvećen Steel Dragonima, a Chris je, naravno, frontman. Menadžerica benda Chrisova je djevojka Emily, koja smatra da bi Chris mogao s bendom izvoditi i vlastite pjesme, no on je toliko opčijnen Bobbyjem Bearsom i Steel Dargonsima, da mu to nije na kraj pameti. Kad ostatak benda poželi krenuti drugim putem - izvoditi vlastite pjesme, Chris se suprostavi pa ga izbace iz sastava. No ubrzo dobije telefonski poziv od Kirka Cuddyja, vođe Steel Dragonsa, koji ga pozove na audiciju. Kad se zajedno s Emily pojavi tamo, shvati da je Bobby Beers izbačen iz benda i da Dragonsi traže novog pjevača. Chris prođe na audiciji i na široka vrata ulazi u svijet seksa, droge i rock'rolla...
Priča filma Rock Star inspirirana je slučajem Tima Rippera Owensa, koji je karijeru započeo u bendu koji je izvodio pjesme poznatog heavy metal sastava Judas Priest, da bi naposljetku postao član samog slavnog benda. Tumač naslovne uloge Mark Wahlberg karijeru je započeo kao glazbenik, pod reperskim pseudonimom Marky Mark, sa svojim bendom Funky Bunch izdao je početkom devedesetih dva albuma, a pjesma Good Vibration postala je veliki hit zasjevši na prvo mjesto Billboardove ljestvice. Ovo glazbeno iskustvo itekako je vidljivo u Wahlbergovoj srčanoj glumačko-pjevačkoj izvedbi u filmu, a soundtrack filma, osim pjesama brojnih slavnih heavy metal sastava (AC/DC, Kiss, Def Lepard, Bon Jovi, Mötle Crüe), sadrži i spomenuti hit Good Vibration, koji je Wahlberg napisao zajedno sa starijim bratom Donniejem, bivšim članom megapopularnog boy benda New Kids on the Block, te još dvojicom kolega. Uz Wahlberga, glavne uloge tumače velika zvijezda serije Prijatelji Jennifer Aniston, koja se zadnjih godina afirmirala i kao uvjerljiva filmska glumica (Fatalni preljub, Raskid), te ugledni britanski karakterni glumac Timothy Spall (Tajne i laži). Spomenimo i da je u fiktivnom bendu Steel Dragon bubnjeve svirao Jason Bonham, sin preminulog legendarnog bubnjara legendarnog heavy metal sastava Led Zeppelin, Johna Bonhama, te da filmski soundtrack osim pjesama spomenutih prosljavljenih heavy metal grupa sadrži i one bendova sasvim drugačijeg izričaja, od Culture Cluba, Frankie Goes to Hollywood i INXS do Talking Headsa. Ipak, Rock Star prije svega će zadovoljiti poklonike heavy metala, koji će u filmu prepunom žestokih pjesama i koncertnih nastupa jamačno uživati.

NOVA  01:15
Nedjelja 22.04.2007

Akcija, Drama

Zemlja: SAD, Velika Britanija
Ocjena: 3.6/10

IMdB
 ŽELJEZNI ORAO 3
Iron Eagle 3 (1992)

Redatelj: John Glen
Glumci: Louis Gossett Jr., Rachel McLish, Paul Freeman, Horst Buchholz, Christopher Cazenove, Sonny Chiba

Chappy Sinclair (Louis Gossett Jr.) se vraća. Ovog puta pokušava pomoći ženi čije je selo u Južnoj Americi okupirao bivši nacist, a sada trgovac kokainom, koji selo koristi kao bazu za svoje poslovanje. Ona uspijeva pobjeći i odlazi u SAD gdje se sastane s Chappyjem. Kada Chappy pokuša dobiti podršku zrakoplovstva, otkriva da je general s kojim razgovara u stvari partner bivšeg nacista. Chappy i još trojica ostarjelih pilota uzimaju starinske ratne avione i odlaze u Južnu Ameriku kako bi pokušali pomoći.

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #60 : 26.04.2007, 16:53:05 »

Petak 27.04.2007

Drama

Trajanje: 86 min
Ocjena: 6.9/10

IMdB
 TAKSIJEM DO KANADE
Cab to Canada (1998)

Redatelj: Christopher Leitch
Glumci: Maureen O'Hara, Jason Beghe, Catherine Bell, Haley Joel Osment, Brigitta Dau

Mike Donahue (J. Beghe) radi kao taksist u Pasadeni, štedi novac kako bi jednog dana imao vlastiti taksi, sviđa mu se dispečerica s kojom radi, Sandy (C. Bell), i privržen je Bobbyju (H. J. Osment), dječaku iz susjedstva. Bobbyja majka zanemaruje i ostavlja samoga kad god se "provodi", pa Mike ili Sandy često dolaze po njega pred školu, brinu se što jede i pregledaju mu zadaće. Jedan dan otmjena dama poziva taksi kako bi otišla na pogreb svojoj poznanici i naređuje mu da se vrati po nju za dva sata. Već od jutra iznervirani Mike još je nervozniji kad vidi da mu je klijentica zahtijevna starica koja prigovara zato što je zakasnio i što mu je automobil raskliman i ne baš čist. Razgovor s prijateljicama poslije pogreba potakne Katherine (M. O'Hara) da razmisli o svom životu. Umjesto da Mikeu naredi da je vozi kući, ona najprije traži da je odveze u Malibu, zatim u Santa Barbaru, pa u Carmel... Mike pristaje jer je zarada dobra, ali mu starica, koja pripada jednom nestalom svijetu koji je njemu nepoznat, ali i nedostupan, ide na živce. Kad mu kaže da želi otići do Kanade, on odbije dalje voziti i ostavi je, ali brzo shvati da se previše brine kako će sama i vrati se po nju...
Čitav ton ovom izvrsnom, zabavnom, zanimljivom i toplom filmu daje glumačka diva u pravom smislu riječi, Maureen O'Hara. Ta darovita Irkinja, rođena 1920. u umjetničkoj obitelji, već kao dijete počela je osvajati kazališne nagrade za glumu. Prvu glavnu ulogu odigrala je u filmu Jamaica Inn 1939. Slijedio je Zvonar crkve Notre Dame, za RKO itd. Najpoznatiji su joj filmovi Kako je zelena bila moja dolina (1941), Čudo u 34. ulici (1947), Miran čovjek (1952), Zamka za roditelje (1961) itd. S filma se povukla 1973., nakon Crvenog ponija. Srećom, nekoliko puta mirovina joj je prekinuta pozivima za nove uloge (Only the Lonely (1991), The Christmas Box (1995), The Last Dance (2000.), a jedna od njih bila je i uloga u ovom filmu, u kojem vidimo da je Maureen O'Hara još uvijek fascinantna glumica, onakva kakvu je pamte obožavatelji, crvenokosa, golemih izražajnih očiju, jake osobnosti odlučne i inteligentne žene. U filmu je imala dostojnog partnera, Jasona Beghea, a jak je dojam ostavio i Haley Joel Osment (1988), glumačko čudo od djeteta, koji je za ulogu u ovom filmu dobio nagradu Young Star. To je samo jedna od nekoliko desetaka nagrada koje je taj daroviti dječak osvojio. Među njima je i jedna nominacija za Oscara (za ulogu u filmu Šesto čulo), dvije nagrade Saturn (Umjetna inteligencija, Šesto čulo), dvije nagrade Young Artist (Šesto čulo, Forrest Gump), dvije "blockbuster" nagrade (Šesto čulo, Šalji dalje), nominacija za Zlatni globus, MTV Movie Award, BFCA, itd.

Petak 27.04.2007
HTV2  14:55
Subota 28.04.2007(R)

Komedija, Kriminalistički, Drama, Triler

Trajanje: 102 min
Ocjena: 6.9/10

IMdB
 DRŽITE MALOG
Get Shorty (1995)

Redatelj: Barry Sonnenfeld
Glumci: John Travolta (Chili Palmer),Gene Hackman (Harry Zimm),Rene Russo (Karen Flores),Danny DeVito (Martin Weir),Dennis Farina (Ray Barboni), James Gandolfini

Akcijska komedija o gangsteru filmofilu Chiliju Palmeru (Travolta); film B. Sonnenfelda snimljen prema istoimneom romanu Elmorea Leonarda. Prema riječima autora, to je najbolja ekranizacija nekog njegovog romana. Chili Palmer je gangster. U Miamiju utjeruje dugove za svog njujorškog ]gazdu^ koji iznenada umre. Odsad Chili mora raditi za gangstera nižeg u hijerarhiji, ali glupljeg i opasnijeg Raya Barbonija. Barboni mu naredi da ode u Las Vegas i utjera dug od sitnog lopova Lea Devoea koji se uspio proglasiti mrtvim. U Vegasu Chili ne pronađe Lea, ali mu šef jedne kockarnice povjeri ]naplatu^ još većeg duga od Harryja Zimma, holivudskog producenta jeftinih horrora. Tako se filmofil Chili nađe u gradu svojih snova Hollywoodu. Sa Zimmom se brzo sprijatelji jer shvati da bi on mogao biti koproducent njegovog novog filma. Harry živi sa zvijezdom svojih filmova Karen Flores koja je bila udata za veliku zvijezdu patuljastog rasta Martina Weira. Ako uspiju nagovoriti ]maloga^ da nastupi u njihovom filmu, svi će se obogatiti. Zimmu ]visi na vratu^ gangster Bo Catleett kojem duguje novac. Bo je spreman ubiti čovjeka i za manju ]sitnicu^. Zimmu će se zato učiniti da je sama sudbina poslala Chilija da ga oslobodi problema sa Boom. U cijeloj toj zbrci, u kojoj Chili shvati da je holivudski svijet pokvareniji od pravih gangstera, svidi mu se Karen, a i on njoj. Barboniju se pak ne svidi to što je Chili izmaknuo njegovoj kontroli"

HTV1  23:30
Petak 27.04.2007

Akcija, Kriminalistički, Drama, Triler

Trajanje: 115 min
Ocjena: 5.4/10

IMdB
 NIKAD NE UMRI SAM
NEVER DIE ALONE (2004)

Redatelj: Ernest R. Dickerson
Glumci: DMX, Michael Ealy, Drew Sidora, Antown Tanner, Robby Robinson, Luenell, David Arquette, Clifotn Powell

Paul (D. Arquette) je nezaposleni bijeli novinar u gradu punom vijesti, gubitnik koji vrijeme provodi za šankom gangsterskoga okupljališta u crnom velegradskom getu. Slučajno postaje svjedok revolveraškoga obračuna u podzemlju te odvozi teško ranjenoga narkodilera zvučnoga imena King David (DMX) u bolnicu. Na samrti, ovaj mu prepušta šminkerski auto sa svime što se skriva u njemu. Iako je prtljažnik pun kurentne i skupe "robe", Paulu su najzanimljivije audio kasete na kojima je prijašnji vlasnik bilježio misli i najvažnije životne trenutke. U njemu se budi profesionalni nagon i on započinje rekonstruirati tragični život ubijenoga mladića, ali i tragedije ljudi koji su se našli na njegovu bijelim prahom posutome putu...
Nikad ne umri sam je postmoderni film noir koji u malo riječi i puno metaka opisuje beznađe afroameričkoga velegradskoga geta rastočena drogom i društvenom isključenošću stanovnika. Snimio ga je 2004. nagrađivani američki redatelj Ernest R. Dickerson poznat i kao suradnik te direktor fotografije ranoga Spikea Leeja. Scenarij potpisuje debitant James Gibson koji je prilagodio efektnu prozu Donalda Goinesa, pisca 16 među stanovnicima američkih slamova popularnih i odlično prodavanih "hip hop" romana najčešće nadahnutih motivima autorova slikovita životopisa junaka u Korejskome ratu i kasnijega zatvaranoga ovisnika. Dramaturški postavljen kao dugi flashback u kojemu, između trupla u mrtvačkome kovčegu na početku i krvave smrti na kraju, pred gledateljem defilira niz tragičnih sudbina, Nikad ne umri sam je istodobno potresni dokument o životu na dnu i snažna metafora zemaljskoga pakla. Pomno vizualno oblikovanje s visoko stiliziranom fotografijom tamnih tonova i minimumom izgovorenih iz života prepisanih rečenica, atraktivan sound track (Head Bussa) te dobra glumačka podjela s dojmljivim reperom DMX-om u složenoj glavnoj ulozi ubijenoga dilera Kinga Davida, čovjeka koji je u sebi objedinjavao nadarenoga esteta i nemilosrdnog zločinca, te Davidom Arquetteom (Vrisak 2 i 3), kao svjedokom njegove pogibije - aduti su koji definitivno odlučuju o uspješnosti projekta. Film je s uspjehom prikazan na prestižnom Sundance Film Festivalu.

HTV1  03:00
Subota 28.04.2007

Akcija, Drama, Triler

IMdB
 IZVAN GRANICA
OUT OF LINE (2001)

Redatelj: Johanna Demetrakas
Glumci: Jennifer Beals, Holt McCallany, Michael Moriarty, Christopher Judge, Rick Ravanello, William B. Davis, Keegan Connor Tracy

Henri Brulé (H. McCallany) osuđen je na višegodišnju zatvorsku kaznu te mu je izlazak na uvjetnu slobodu nova prilika za bolji život. To ima i svoju cijenu. Henryjev kolega u kaznionici Alfonso James (C. Judge) predloži mu posao čim izađe iz zatvora. To je likvidacija bogataša Johna Stuarta (R. Ravanello), povezanog s Alfonsovim propalim poslovima. Prihvativši ponudu, Henri se pretvara da je uzorni građanin o čemu brine službenica za praćenje bivših zatvorenika Jenny Capitanas (J. Beals). I dok Henri malo-pomalo steže obruč oko buduće žrtve, Jenny se sve više sviđa novi štićenik, ali i ona njemu...
Američka filmašica Johanna Demetrakas najpoznatija je po karijeri montažerke i hvaljenim dokumentarcima (Some Nudity Required, Bus Rider's Union) za koje je primala i priznanja. Stoga je ovaj igrani film iznimka u njezinom stvaralaštvu i trenutačno njezin posljednji realizirani projekt. Napisavši sama scenarij, Johanna Demetrakas režirala je atmosferičan triler o bivšem zatvoreniku Henriju i njegovoj skrbnici iz državne službe Jenny koje poveže romantični odnos. Spoj ljubavne priče i kriminalističkog zapleta, film u oba segmenta otkriva darovitu autoricu koja je unatoč malim proračunskim sredstvima realizirala naslov koji je moguće uspoređivati s produkcijski znatno ambicioznijim radovima. Najdojmljiviji je dio filma izvrsna gluma središnjeg para "nemogućih" ljubavnika. To su zvijezda "Flashdancea" J. Beals koja u posljednje vrijeme plijeni pozornost kontroverznom serijom The L Word i H. McCallany koji je podjednako pouzdan i u glavnim i u sporednim ulogama (Tri kralja, Časni ljudi). Njima se pridružuju višestruki dobitnik Emmyja M. Moriarty (James Dean, miniserija Holocaust), zatim C. Judge (serija Stargate SG-1) te W. B. Davis, glavni negativac iz Dosjea X. Film je snimljen na lokacijama u Vancouveru.
Subota 28.04.2007

HTV1  09:05
Subota 28.04.2007

Biografski, Drama, Glazbeni, Romantični

Trajanje: 110 min
Ocjena: 7/10

IMdB
 KINOTEKA - FILMOVI KIRKA DOUGLASA: MLADIĆ S TRUBOM
YOUNG MAN WITH A HORN (1950)

Redatelj: Michael Curtiz
Glumci: Kirk Douglas, Lauren Bacall, Doris Day, Hoagy Carmichael, Juan Hernandez, Jerome Cowan, Mary Beth Hughes, Nestor Paiva

Prepoznavši darovitost osamljenog dječaka Ricka Martina (K. Douglas), dobronamjerni trubač Art (J. Hernandez) uzima ga pod svoje okrilje. Godinama kasnije, Rick radi kao glazbenik po cijeloj zemlji, no njegov beskompromisni pristup glazbi uvijek mu iznova stvara probleme. Srećom, uz Ricka su uvijek prijatelji spremni priskočiti u pomoć - pijanist Willie (H. Carmichael) i lijepa pjevačica Jo (D. Day). Jo upozna Ricka s emotivno nesređenom prijateljicom, Amy, a Rick se zaljubi u nju, ne sluteći kakvi ga problemi čekaju...
Nakon stažiranja na raznim poslovima u Europi Michael Curtiz sredinom dvadesetih godina odlazi u SAD, gdje u sljedećih tridesetak godina režira oko stotinu filmova. Među poznatijim naslovima su "Angels With Dirty Faces", "Robin Hood", te kultna "Casablanca". Curtizovi filmovi uvijek su lako gledljivi, relativno jednostavne fabule i vizualnog stila koji je ponajviše njegovao preglednost u kadru. "Mladić s trubom" izvrstan je predstavnik Curtizova opusa, film o usponu i padu jednog glazbenika, jednostavne priče koja propituje temu može li umjetnik pronaći sreću i živjeti samo od umjetnosti. Uz izvrsnog Kirka Douglasa nastupa i velika zvijezda pedesetih i šezdesetih, pjevačica i glumica Doris Day.

HTV2  13:15
Subota 28.04.2007

Avanturistički, Drama, SF, Romantični

IMdB
 FILADELFIJSKI EKSPERIMENT
THE PHILADELPHIA EXPERIMENT (1984)

Redatelj: Stewart Raffill
Glumci: Michael Paré, Nancy Allen, Bobby Di Cicco, Eric Christmas, Louise Latham

Godine 1943. američka ratna mornarica provodila je testove s namjerom da savezničke brodove učini nevidljivima neprijateljskim radarima. Međutim, u listopadu te godine zbio se nevjerojatan fenomen koji je doveo do trenutačnog prekida testiranja. Naime, brod usidren u philadelphijskoj luci doslovno je nestao, a dvojica članova posade, David Herdeg i Jim Parker, našli su se u budućnosti - u 1984. godini. Tamo postaju meta policijske potjere, a pomoć im pruža slučajna namjernica Allison Hayes...
Testiranja koje su američki znanstvenici provodili tijekom 1943. na ratnim brodovima navodno su u konačnici rezultirala doslovnim nestajanjem jednog od brodova usidrenih u philadelphijskoj luci i njegovim premještanjem u Virginiju, a sve zbog neočekivana djelovanja elektromagnetskih polja. Istinitost ovog fenomena nikad nije dokazana, ali bila je poticajna za publiciste i filmaše, pa je tako i nastao ovaj film. Filmska verzija, koja je 1993. dobila i nastavak, "The Philadelphia Experiment 2", slobodno je i maštovito interpretirala navodne stvarne događaje, garniravših ih rado korištenim i vrlo raširenim motivom putovanja kroz vrijeme. Riječ je o ambicioznom ostvarenju koje se s obzirom na ekonomski i povijesni kontekst može pohvaliti solidnim produkcijsko-dizajnerskim vrijednostima, uključujući i specijalne efekte, pouzdanom režijskom izvedbom te nastupom dvoje itekako poznatih glumaca u glavnim ulogama. Te 1984. Michael Paré (Mjesec 44, Treptaj oka) proslavio se nastupom u "Vatrenim ulicama" Waltera Hilla, a Nancy Allen (Robocop 1, 2 i 3) već je bila zvijezda zahvaljujući nastupima u filmovima svog tadašnjeg supruga Briana De Palme, "Obučena da ubije" i "Pucanj nije brisan".

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #61 : 28.04.2007, 08:30:10 »

Filmovi na Taquilla kanalima za period pd 26. aprila do 03. maja:

Taquilla 1 & 2

-------------------------

Taquilla 3

Little Man (2006/I) Comedy / Crime NEW

Starring Marlon Wayans, Shawn Wayans, Tracy Morgan, Chazz Palminteri and John Witherspoon. Director Keenen Ivory Wayans.

After leaving the prison, the dwarf criminal Calvin Sims joins to his moron brother Percy to steal an expensive huge diamond in a jewelry for the mobster Walken. They are chased by the police, and Calvin hides the stone in the purse of the executive Vanessa Edwards, whose husband Darryl Edwards wants to have a baby. Percy convinces Calvin to dress like a baby and be left in front of the Edwards's house to get inside the house and retrieve the diamond. Darryl and Vanessa keep Calvin for the weekend and decide to adopt him, while Walken threatens Darryl to get the stone back.

Taquilla 4

My Super Ex-Girlfriend (2006) Comedy / Romance / Sci-Fi NEW

Starring Luke Wilson, Uma Thurman, Anna Faris, Eddie Izzard, Rainn Wilson and Wanda Sykes. Director Ivan Reitman.

When Matt Saunders meets Jenny Johnson, he thinks he's found the perfect girl. However, he decides to break things off with her when she becomes too needy, controlling, and jealous. Jenny doesn't take it well and decides to get back at him by using her superpowers, as it turns out Jenny is a superhero named G-Girl. Meanwhile, Matt and his co-worker, Hannah start to have a romance with each other which sends Jenny over the edge.

Taquilla 5

Take the Lead (2006) Drama / Music NEW

Starring Antonio Banderas, Rob Brown, Alfre Woodard and Yaya DaCosta. Director Liz Friedlander.

Based on a true story, the movie tells of the struggle of a dance teacher, Pierre Dulain (Antonio Banderas), to give to a group of problem kids a second chance by exploring their dance skills. One night Dulain is astonished to see a boy, Rock (Rob Brown) destroying his school director's car. The following day Dulaine goes to the school to ask for a job as a dance teacher. The director has little confidence in Dulaine's idea of helping kids (including Rock) in detention to reform through ballroom dance classes. Even the kids, who prefer hip-hop or rap, think it isn't a great idea. Despite criticism from students in his formal dance academy as well as from parents and fellow teachers who believe that the kids need more math and less dance, Dulain catches the students' attention with a tango session. After their initial indifference, they eventually compete in a dance contest; the important thing isn't winning, but making a difference.

Taquilla 6

Educación de las hadas, La (2006) NEW

Starring Ricardo Darên, Irène Jacob, Carles Arquimbau and Abdelaziz Arradi. Director José Luis Cuerda.

The movie is based in a novel from french writer Didier van Cawuelaert. It tells the story of Nicolas,(Ricardo Darin) who falls in love with two people, Ingrid (Irene Jacob) and her seven years old son Raul. All of them have hidden secrets and wounds that will appear in the process of knowing each other.

Taquilla 7

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #62 : 28.04.2007, 08:31:25 »

Filmovi na Premiere Direkt za period od 27. aprila do 04. maja:

Attack Force (2006) (V) Action / Horror / Sci-Fi NEW

Starring Steven Seagal, David Kennedy, Gabi Burlacu, Matthew Chambers, Vlad Coada and Adam Croasdell. Director Michael Keusch.

Marshall Lawson loses his strike-team in a cold-blooded and seemingly random attack. After this he takes it upon himself to investigate the suspicious circumstances of the brutal killings. Soon he uncovers CTX Majestic, a covert military operation so secret, that now the military wants Marshall eliminated. Resolute in his pursuit, Marshall engages in a merciless battle with a drug dealer operation that appears to be secretly funded by a rogue arm of the military.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Final Fantasy VII: Advent Children (2005) Fantasy / Action / Adventure / Animation / Sci-Fi

Two years after the events in "Final Fantasy VII", a disease called 'Seikon-Shoukougun', or 'Geostigma', is spreading through the planet. This disease is believed to have been caused by the body fighting off foreign material that invaded the body two years earlier, at the end of "Final Fantasy VII". Guilt-ridden and haunted by his past, ex-SOLDIER Cloud Strife has decided to live a secluded, solitary life away from his friends while maintaining "Strife's Delivery Service", whose headquarters is located in Tifa Lockheart's bar, the Seventh Heaven. Tifa's bar serves as an orphanage for children stricken with Geostigma. Here, Tifa keeps an eye on Barret's six-year-old daughter, Marlene, while Barret searches the planet for an alternative energy source to the Planet's energy, Mako. One day, Cloud receives a phone call from the former Shinra, Inc. president, Rufus, asking him for protection from a mysterious man named Kadaj. Kadaj, in the meantime, along with his brothers Loz and Yazoo, are searching for their "mother", and seem to believe that Cloud knows where to find her. Meanwhile, Vincent Valentine has been wandering the planet gathering information on Kadaj's scheme, and Cloud and his friends must come together again to fight these new enemies.

~~~~~~~~~~~~~~~~

The Ice Harvest (2005) Comedy / Crime / Drama / Thriller

Starring John Cusack, Billy Bob Thornton, Connie Nielsen, Oliver Platt and Lara Phillips. Director Harold Ramis.

Christmas Eve in Wichita; rain, sleet and ice. Vic, a pornographer, and Charlie, a shady attorney, have stolen two million dollars from their mob boss, and they need to appear calm for a few hours until their planned early morning departure. Vic, who's storing the money, is cool, but Charlie is nervous, especially when their boss's enforcer shows up looking for him. As the night drags on, Charlie does a favor for Renata, the lovely manager of one of the strip clubs, rescues his ex-wife's husband from a drunken public display, drops in on his ex-in-laws, sees his kids, and, between phone calls and visits to Renata, goes looking for Vic. Charlie's troubles are just beginning.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Starring Paul Giamatti, Jeffrey Wright, Bryce Dallas Howard, Andrew Aninsman, Bob Balaban and Cindy Cheung. Director M. Night Shyamalan.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Starring Tom Cruise, Michelle Monaghan, Keri Russell, Ving Rhames, Jonathan Rhys Meyers and Philip Seymour Hoffman. Director J.J. Abrams

Super-spy Ethan Hunt has retired from active duty to train new IMF agents. But he is called back into action to confront the toughest villain he's ever faced - Owen Davian, an international weapons and information provider with no remorse and no conscience. Hunt assembles his team - his old friend Luther Strickell, transportation expert Declan, background operative Zhen, and fresh recruit Lindsey - to travel the globe pursuing Davian and rescue Hunt's love, Julia.

~~~~~~~~~~~~~~~~

You, Me and Dupree (2006) Comedy / Romance

Starring Matt Dillon, Owen Wilson, Kate Hudson, Amanda Detmer, Michael Douglas and Seth Rogen. Directors Anthony Russo and Joe Russo.

For newlyweds Carl and Molly Peterson, life can't get any sweeter as they begin anew to settle down into married life. With a nice house and established careers in tow, nothing seems to get in their way. However, Carl is about find out just how much friendship means when Randy Dupree, his best friend has been displaced from his home and fired from his job because of attending their wedding. Taking his friend in, what Carl and Molly are about to experience is that the fine line between a few days and whatever else is after, can be a lot more than they bargained for. Especially when their friend overstays his welcome in far too many ways than he should.

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
riki_mo
VIP

« Odgovor #63 : 28.04.2007, 08:33:38 »

Filmovi na TV Cabo za period od 27. aprila do 04. maja:

Video-On-Demand 1

Open Water 2: Adrift (2006) Thriller NEW

Starring Susan May Pratt, Richard Speight Jr, Niklaus Lange, Ali Hillis, Cameron Richardson and Alexandra Raach. Director Hans Horn.

A weekend cruise on a luxurious party yacht goes horribly wrong for a group of old high-school friends. They forget to let the ladder down before they jump into the ocean for a swim. The boat proves impossible to climb. They are stuck in the water many miles from shore, with baby Sara left alone on board. Sara's mother Amy must contend with her aqua-phobia as well as the group's increasing desperation, as the friends begin to turn on each other. Soon the exhaustion of keeping afloat and the struggle to get back on board begin to take a terrible toll. The happy reunion turns into a fight for survival...

Video-On-Demand 2

Down in the Valley (2005) Drama / Romance / Western NEW

Starring Edward Norton, Evan Rachel Wood, David Morse and Rory Culkin. Director David Jacobson.

Tobe is about 16, living with her dad and younger brother in LA's San Fernando Valley. She invites a gas station attendant named Harlan to come to the beach with her and her friends. He's from South Dakota, wears a cowboy hat, talks country, and has been a ranch hand. They have a great time, his simple expressions seem like wisdom, he's attentive and polite, and even though he's more than twice her age, she wants to spend time with him. When her father objects, she rebels. Harlan, meanwhile, thinks she's his soul mate, and he starts making plans to get her away from her father. Worlds are set to collide, but which ones?

Video-On-Demand 3

Big Momma's House 2 (2006) Action / Comedy / Thriller

Starring Martin Lawrence, Elton LeBlanc, Nia Long and Michelle Parylak. Director John Whitesell.

Martin Lawrence returns as FBI agent Malcolm Turner, a master of disguise who again goes deep undercover as the sassy septuagenarian "Big Momma." The FBI has learned that a computer software developer named Tom Fuller has created a computer virus that allows access to classified US government files, Fuller is planning to sell the virus to terrorist organizations all over the world. Upon hearing this, the FBI's best lead is Fuller's wife. So Malcolm goes undercover again as Big Momma in order to pose as Mrs. Fuller's nanny. and as always, Big Momma once again turns the house upside down.

Night Skies (2007) Drama / Horror / Thriller

Starring Jason Connery, A. J. Cook, George Stults, Ashley Peldon and Joseph Sikora. Director Roy Knyrim.

On March 13th, 1997 one of the largest UFO sightings ever recorded took place across the southwestern United States. The event became known as the 'Phoenix Lights' and was witnessed by community leaders, members of law enforcement, as well as thousands of everyday citizens. This true story, based on transcripts from actual hypnosis-therapy sessions, finally reveals what happened after the infamous incident ended and how six people, stranded by chance on a forgotten road, encountered more than just lights in the sky.

Video-On-Demand 4

The Black Dahlia (2006) Crime / Drama / Mystery / Thriller

One Last Dance (2005) Action / Comedy / Romance

Evidentirano

Victroy fta
3xLNB
A, W2, H
Intel Pentium IV
 Str: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 11   Gore
  Ispis  

Skoči na:  

Pokreće MySQL Pokreće PHP KERMAN forum | Powered by SMF 1.1.19. © 2005, Simple Machines. All Rights Reserved.
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!