KERMAN forum
24.10.2014, 23:17:14 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Novosti: Pozivamo vas na suradnju na forumu www.kerman.hr. Pozdrav

Portal   Forum   Pomoć Traži Kalendar Prijava Registracija  
 Str: [1] 2   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Kako "Offline Download" preko satelita? Molim pomoć!!!!!!  (Posjeta: 7197 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
scarface_cro
VIP

Spol: Muški

THE WORLD IS YOURS

« : 04.08.2007, 19:52:03 »

Već duže vrijeme tražim ovdje na Forumu kako da Offline Download preko SAT(ono pustiš neka skida npr.15GB preko noći onda pregledaš šta valja ili radi).
Vjerojatno negdje piše ali ja stvarno nemogu naći. Pa ako netko zna gdje mogu to naći ja bi bio jako zahvalan.
A ako nema nigdje onda neka nekto objasni kako to ide i šta mi sve treba.

Hvala!
Evidentirano
LiQuiD_SilEncE
Početnik

« Odgovor #1 : 05.08.2007, 15:40:53 »

Bok, evo po tom pitanju sam i ja početnik, ali koliko sam skužio treba ti pid scaner da bi mogao skenitati frekvancije ili nešto data kanala određenog(svakog)stelita i onda imaš filegrabber u koji to ubaciš i skidaš. tako nešto.... To su pluginovi za progDvb pa probaj prosurfat. Ja sam dosta našao tutorijala kada sam upisao sat upload u google, pa probaj. Ako skužiš do kraja javi! Inače postoje i drugi načini koliko sam skuzio ,ali o tome ti stvarno nebi imao puno za reći. Obično ti se to sve ubaci ako instaliraš plugins for progDvb
Evidentirano
skyman
Početnik

« Odgovor #2 : 05.08.2007, 16:50:41 »

Kao prvo moraš naći dobar provider-to je trenutno na 7e freq. 11362,V, 18093!! najbolji soft za offline download je manna! trenutno meni osobno je najbolja manna 0.289!Više o tome se možeš informirati na www.elitesecurity.org u forumu pod pc dvb kartice ali moraš se registrirati! tamo imaš jako opširnu temu o manni i sva moguća uputstva!tamo sam naučio sve što znam o offline downloadu!! i naravno moraš imati skystar 2 karticu i to je to!!